Tilasin 3 kg lakritsaa enkä voi lopettaa syömistä ennen kun ne on kaikki syöty
Olen syönyt niitä jo 7 päivää putkeen ja eivätkä ne vieläkään lopu, vaikka toivoisin niiden jo loppuvan. Voinko saada jonkun kohtauksen näistä? Minulla ei ole sairauksia ja olen 25-vuotias ja BMI on 19.
Kommentit (34)
Jos et pysty lopettamaan syömistä niin seuraavan kerran ulosta lakritsien sekaan. Katso vieläkö sen jälkeen tekee mieli jatkaa syömistä.
Mistä tilasit? Mikä kg hinta? Voisin myös tilata jos edullista.
Hypokalemia on kyllä todennäköisempi riski kun vain korkea verenpaine. Ihmisiä on joutunut sairaalahoitoon paljon vähemmästäkin lakun syömisestä, hyvin yksilöllistä paljonko voi syödä.
Riippuu, miten herkkä olet glykyrritsiinille. Toisille (kuten minulle) jo 100 g lakritsia syötynä aiheuttaa vaarallisen alhaiset kaliumtasot ja sitä kautta TOSI huono olon päiväkausiksi.
Okei hyvä, ketju teki tehtävänsä. Saitte peloteltua mut niin kuin oli aloituksen tarkoituskin.
Jotenkin sellainen nykyajan kuvaus tämä. Henkilö klikitiklikkaillut itselleen netistä passkaa jota se sitten mättää maanisena kitusiinsa, ja menee avautumaan tilanteestaan anonyymisti nettiin.
Epämääräinen karkkihimo eilen. Kävin kaupassa ja muiden ostosten oheen otin pussillisen salmiakilla täytettyä lakritsia. Halvimpia karkkipusseja. No, jo olivat ällömakeita. Mutta pakko ne karkit oli vetää yhtä perää naamaan, ei osaa lopettaa. Nyt on ällömakee olo.
Eikä varmasti tee mieli enää karkkia.
Janottaa! Vettä, vettä.
Tyhmäähän se olisi ne pois heittää!
Tilaa seuraavaksi Jätti Toblerone-patukka 4,5kg.
Ihan ok. Lakristi vastaa ruisleivän syömistä. Se miksi addiktoiduit siihen niin nopeasti liittynee aivojen mielihyväkeskuksen toimintaan.
Lakritsi voi sotkea kalium-tasot veressä aiheuttaen rytmihäiriöitä ja jopa sydänpysähdyksen.
Vierailija kirjoitti:
Lakuun tulee hirveä himo. Siksi en uskalla ottaa sitä ensimmäistäkään palaa, tai....
Niin tulee. Siksi ostan vain sen määrän minkä voin syödä pois silloin kun mieleen tulee haluta lakua. Maha kyllä tehokkaasti huolehtii siitä että en vedä yhtään liikaa.
Mutta se on ainakin helppoa! Lorina vain kuluu.