Tilasin 3 kg lakritsaa enkä voi lopettaa syömistä ennen kun ne on kaikki syöty
Olen syönyt niitä jo 7 päivää putkeen ja eivätkä ne vieläkään lopu, vaikka toivoisin niiden jo loppuvan. Voinko saada jonkun kohtauksen näistä? Minulla ei ole sairauksia ja olen 25-vuotias ja BMI on 19.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt kakalla?
Joo joka päivä ainakin 2 kertaa.
Verenpaineet pysyy tolla määrällä viikkoja koholla, ihan sairasta, mieti vähän mitä teet itsellesi....
Verenpaine voi nousta. Ja vatsa on varmaan aika kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Verenpaine voi nousta. Ja vatsa on varmaan aika kipeä.
Ei oo vatsa kipeä.
Pakko myös sanoa että itse en uskaltaisi verenpaineen nousun takia. Varo ettet teholle joudu.
Vierailija kirjoitti:
Verenpaineet pysyy tolla määrällä viikkoja koholla, ihan sairasta, mieti vähän mitä teet itsellesi....
No hui kauhistus. Jos sitä kolmea kiloa on jo viikko kulutettu, eikä vieläkään loppu häämötä, niin eivät ne päivittäiset määrät kovin kummoisia ole. Eikä ihmiset oikeasti ole muutenkaan niin heikkoa tekoa, että ihan joka asiaa täytyisi kauhistella ja varoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän et tää on sairasta. Oli virhe tilata noi. Ainakaan en seuraavaan vuoteen koskekaan lakritsaan kun noi saan syötyä.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Pakko myös sanoa että itse en uskaltaisi verenpaineen nousun takia. Varo ettet teholle joudu.
Teholle, jos syö parin viikon aikana yhteensä kolme kiloa lakua? :D
Ei helevetti näitä teidän juttuja!
Ootko se sama joka tekee laihdutusaloituksia ja inisee aina että kaikki on yritetty ja ei vaan laihdu?
Nyt viet loput kylmästi roskiin, jos et voi lopettaa muuten. Ja kaada pesuainetta sekaan että tulevat syömäkelvottomiksi. Verenpaineet voi todella nousta.
Syöt ne loput pois tai heität roskiin tai lahjoita jollekin toiselle.
Mitä järkeä on yleensä ostaa kilokaupalla mitään, mitä normaalisti syödään korkeintaan 100 grammaa, eikä sitäkään samana päivänä.
Matalaan verenpaineeseen toimivat lääkkeenä. Normaali verenpaine kipuaa äkkiä terveelläkin korkeaksi, jos tuollaiset määrät syö. Sinuna kyllä pitäisin tauon, säästä ne loput ja syö myöhemmin.
Huominen päivä meneekin paskantamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt viet loput kylmästi roskiin, jos et voi lopettaa muuten. Ja kaada pesuainetta sekaan että tulevat syömäkelvottomiksi. Verenpaineet voi todella nousta.
Enemmän nousee verenpaineet siitä, kun lukee näitä teidän asiantuntevia neuvoja. :D
Lakuun tulee hirveä himo. Siksi en uskalla ottaa sitä ensimmäistäkään palaa, tai....
Lakritsi nostaa verenpainetta ja kerryttää nestettä kehoon. Suuria määräriä syömällä voi joutua sairaalaankin.
Vierailija kirjoitti:
Ootko se sama joka tekee laihdutusaloituksia ja inisee aina että kaikki on yritetty ja ei vaan laihdu?
En ole. Mä olen tällainen ns. läpipasko. En oo koskaan ollut laihdutuskuurilla.
Oletko käynyt kakalla?