Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee eroon SINGER ompelukoneesta?

Vierailija
18.11.2006 |

Minulla on Singer ompelukone, pöytämallinen. Haluaisin päästä eroon siitä. Se on toimiva, mutta olen pitänyt sitä koriste-esineenä. Nyt olen muuttamassa pieneen asuntoon eikä tilaa ole.

Asun Espoossa. Tulisitko hakemaan? Ei maksa sulle mitään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä mielelläni! Mistä päin Espoota haetaan? Voin tulla huomenna viiden-kuuden välillä tai torstaina on vähän väljemmin aikaa.

Vierailija
2/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin ilomielen, vaan tulisi hakumatkaa aikalailla kun asun Turussa:( Eikä edes autoa ole.

Vuoskausia olen moista himoinnut, ja nykyinen ompelukone juuri sanoi sopimuksen irti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat Turusta niin kokeile kierrätyskeskusta. Espoon seudun kierrätyskeskuksessa on kuulema saatavilla aina välillä. Sinne sen laittaisin menemään, mutta ongelma on miten.

Jos sellaisen todella haluaa niin pakettiauton lainaaminen hetkeksi Askosta, Iskusta tai Ikeasta varmaan onnistuu eikä maksa hirveitä hetken lainasta.

Tämän koneen saa numerosta 050-409 5516.

Vierailija
4/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lainaa niitä autoja asiakkailleen.

Vierailija
5/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti kokeeksi Vauvan tai KP:n " lahjoitetaan" -palstalle, siellä voisi olla kysyntää!

Vierailija
6/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätsää kun ei tarvitse sähköä. Joku vois viedä vaikka mökillekin!

Vierailija
7/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lahjoitetaan-palstalaiset yleensä ihan itse hakee lahjoituksensa pois, joten kuljetus ei liene sun ongelma enää...

Vierailija
8/8 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnu oikein lukea tota edellistä vastausta: ken hakee, hän myös itse kuljetuksen hoitaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi