Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä paino keskipituiselle naiselle?

Vierailija
29.01.2023 |

Eli 165-168 cm nainen, joka ei juuri liiku, jos pientä työmatkapyöräilyä ei lasketa. Normaalipainon alue on laaja, joten tuntuu vaikealta tietää oma ihannepaino. Mikä se teidän mielestänne olisi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peilistä.Paino ei sano ihmisestä mitään.Joku saman painoinen ja pituinen on lihaksikas, nainen tai mies.Joku saman painoinen ja pituus,on soffa peruna iso vatsa tai paksut höskyvät reidet.Kun ei tee mitään.

Vierailija
22/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla vyötärönympärys 80 cm ja miehillä vyötärönympärys 90cm. Painolla ei oo niin väliä. Itse painoin joskus 98 kg ollessani tosi kovassa tikissä ja talonrakennusprojektin jälkeen 83 kg ollessani läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottu jo, mutta sanotaan vielä kerran:ei ole olemassa kaikille sopivaa tavoitepainoa. Katso peiliin: oletko sopusuhtaisen näköinen, onko sinulla hyvä olo kehossasi? Mitä vaatekokoa käytät?

Itse olen 165 cm, käytän vaatekokoa s. Painon arvioisin olevan n. 63-64 kg, en tarkkaile sitä, vaan seuraan omaa oloani.

Vierailija
24/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 168 cm pitkä ja muutenkin ap:n kaltainen. Tosin harrastan jonkin verran rankkaa liikuntaa. Minulle sopivin paino on siinä 80-85 kg tienoilla. Yli 85-kiloisena olo alkaa tuntua isolta ja alle 75-kiloisena tuntuu jo liiankin hoikalta. Tällä hetkellä paino 88,4 ja kevennän parhaillaan kohti tuota ihannealuettani. Vuoden alussa painoa oli vielä hitusen yli 90.

Vierailija
25/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 168 cm pitkä ja muutenkin ap:n kaltainen. Tosin harrastan jonkin verran rankkaa liikuntaa. Minulle sopivin paino on siinä 80-85 kg tienoilla. Yli 85-kiloisena olo alkaa tuntua isolta ja alle 75-kiloisena tuntuu jo liiankin hoikalta. Tällä hetkellä paino 88,4 ja kevennän parhaillaan kohti tuota ihannealuettani. Vuoden alussa painoa oli vielä hitusen yli 90.

Olet vielä 75-kiloisenakin ylipainoinen.

Vierailija
26/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 164/75 ja se on sopiva mulle.

Vierailija
27/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 169 cm ja paras paino mulle on 58kg. 60-62, niin on jo selvästi tuhdimpi olo, etenkin kun kaikkk kertyy vatsan seudulle.

Vierailija
28/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen paino, johon keho hakeutuu terveellisesti ja monipuolisesti syöden.

Minun kehoni hakeutuu lievään ylipainoon, jos en tee muuta kuin pyrin estämään nälän ja syömään terveellisesti lautasmallin mukaan. Siinä painossa olinkin vuosia. Hoikkana pysymiseen tarvitaan kohdallani tietoista suunnittelua ja annoskokojen tarkkailua.

Ihminen on geneettisesti suunniteltu syömään varastoon, koska lajina emme ole koskaan voineet olla varmoja seuraavasta ateriasta. Tällaista yltäkylläisyyden aikaa on ollut ihmisen historiasta vain yksi silmänräpäys, joten emme voi olettaa, että kehomme osaisi automaattisesti syödä vain tarvitsemansa määrän. 

Vierailija
29/29 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kg