Suomen valtio käyttänyt koronarokotteisiin 600 miljoonaa euroa
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suomen-koronarokotteet-ovat-maksane…
Miten meni omasta mielestä?
Kommentit (24)
Kiitokset siitä valtiolle, hyvin käytetty. Auttoi pahimman yli ja voin vain kuvitella mitä olisi maksanut jos ei olisi rokotettu.
Puolet vähemmän kuin kehitysapu
Ja säästetään, kun niin moni ei joudu sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
120 euroo per nuppi. Jos puolet on ottanut 3 niin eihän se oo kun 80 per rokote. Jos siinä on kaikki kustannukset niin halpojahan nuo.
Rokotteen haluavat olisivat voineet tilata etukäteen piikit itselleen ja maksaa ne myös itse. Nyt heitetään paljon roskikseen.
Hyvin meni, saa ne nyt tuon verran maksaakin. Jos joku älypää ei ymmärrä, niin ilman rokotteita olisi ollut paljon kalliimpi.
Vierailija kirjoitti:
Kansanharvennus ei ole ilmaista touhua. Ironista, että kansa maksaa oman hävittämisensä.
Sinua emme jää kaipaamaan.
Koronavirustesteihin käytettiin 1,4 miljardia vuodessa! Olisitte nämäkin saaneet maksaa täysin itse.
Tuo ei ole valtion budjetissa mitään. Käytännössä tulivat 100 % ilmaiseksi.
Niin, kuvittelepa mitä muut rokotteet maksavat! Saisi lopettaa kaikki. Ja samalla neuvolat ja elintasosairauksien hoidot. Ne ne vasta kalliiksi tulevatkin, sillä ei satu per lärvi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole valtion budjetissa mitään. Käytännössä tulivat 100 % ilmaiseksi.
Jännä tuo sun laskutapa...Antoiko lääkefirmat ne siis ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ja nuorille aiheutuneita henkisiä traumoja ei korvaa mikään ja näitä korjataan vielä sukupolvien ajan. Kiitos teille koronahysteerikot tästäkin.
Pahemmat traumat tuli niille, joiden rakkaat kuoli koronaan.
Niinkö? Ettei kuitenkin niille joiden omaiset kuoli pian rokotteenoton jälkeen?
Minun rokotteet joutuivat heittämään roskiin äskettäin. Olen siitä pahoillani kyllä.
Vierailija kirjoitti:
120 euroo per nuppi. Jos puolet on ottanut 3 niin eihän se oo kun 80 per rokote. Jos siinä on kaikki kustannukset niin halpojahan nuo.
Asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. Valtio ei pysty veloittamaan kansalaisilta rahaa rokotteista ja siksi ne ovatkin ilmaisia. jos jokaiselta vaadittaisiin 80€, ei niitä moni ottaisi, koska ei olisi varaa. Jos taas rokotettujen määrä laskisi ei rokotuksen teho olisi kovin suuri.
Ongelma jää siis valtiolle, toisaalta on löydettävä joku kustantaja ja tähän asti sen on pitänyt olla valtio.
Pienyritykset tuhottiin, ihmisiä huijattiin
Osahan meni jo roskiin rokotteista koska olivat joko vanhentuneita tai aiheuttivat liikaa sivuoireita. Näin sanottiin siis uutisissa, ei ole trollailua, teille salaliittofobikoille tiedoksi.
Ja mikä maa kääri massit maskeista ja testeistä? Yllätys: Kiina! Eka koronavuonna sai miljardin maskeista.
Vierailija kirjoitti:
Lapsille ja nuorille aiheutuneita henkisiä traumoja ei korvaa mikään ja näitä korjataan vielä sukupolvien ajan. Kiitos teille koronahysteerikot tästäkin.
Siis mitä traumoja? Kannattaa lähteä Itä-Ukrainaan toipumaan, niin saa perspektiiviä "kärsimyksiinsä".
Vierailija kirjoitti:
Itse vaikutat hysteeriseltä.