Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoisit, jos lentokentän lähtöselvitysjonossa joku kiilaisi eteesi?

Vierailija
29.01.2023 |

Kuvaile todennäköisintä reaktiotasi?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löisin käsilaukulla.

Vierailija
22/24 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään. Olen itse kiilannut tosi pahasti yhden lentolakon aikaan Pariisiissa ja siinä pääsi vain röyhkeimmät koneeseen ja minä siinä mukana. Se oli ihan hirveä kaaos ja vieläkin muistelen, että miten ihmeessä pääsin siitä sekasorrosta koneeseen. No röyhkeästi vaan etuilin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monella kentällä joutuu mennä lähtöselvitysjonoon, vaikka selvitys olisikin jo tehty. Ei ole erillisiä bag dropeja tai automaattia, mistä saisi tarran laukkuun.

Tämä niille, jotka naureskelee lähtöselvitysjonossa seisoskelulle.

Vierailija
24/24 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi mitään. Olen itse kiilannut tosi pahasti yhden lentolakon aikaan Pariisiissa ja siinä pääsi vain röyhkeimmät koneeseen ja minä siinä mukana. Se oli ihan hirveä kaaos ja vieläkin muistelen, että miten ihmeessä pääsin siitä sekasorrosta koneeseen. No röyhkeästi vaan etuilin. 

Ja tämä oli Air Francen lentolakko vuonna 2007. Osa oli ollut jo lentokentällä kolmatta päivää ja minä röyhkeästi menin jonojen ohi vaikka olin tullut kentälle vasta tuona päivänä. Nostin vaan käden ylös ja valehtelin olleeni kentällä jo kolmatta päivää. Ei sitä lentolippua edes tarkistettu vaan työnnettiin sitten sinne koneseen.