Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen muuttamassa, vuokranantajan ilmoitusta nykyisestä asunnosta

Vierailija
29.01.2023 |

ihmetyttää. Asunnon kunto hänen mukaansa erinomainen, mikä ei ihan pidä paikkaansa. Kaapit taitavat olla alkuperäiset 70-luvulta, ovet repsottavat ja niissä oli jo muuttaessani kerros kuonaa, joka ei irtoa millään. Seiniä on tee-se-itse-korjailtu, paloja tippuu, ei viitsi tarkemmassa valaistuksessa katsoa. Ilmoituksen mukaan kylpyhuone on uusittu pari vuotta sitten, mutta kun minäkin olen ehtinyt asua tässä jo sen 11 vuotta ja remontti on tapahtunut ennen minua. Hella ja jääkaappi ovat 80-luvulta, toimivat kylläkin. Lisäksi osa ilmoituksen kuvista on jostakin ihan muusta asunnosta... Jos joku tulee katsomaan, taidan leikkiä tietämätöntä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait vissiin häädön, ja sekös kaihertaa..

Vierailija
2/4 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa pitää kämppä tyhjänä vuokralaisten välillä, koska vakuuden ansiosta voin pintarempata tarpeelliset asiat eli juuri ne vuokralaiset puhkipotkimat ovet menee vaihtoo, seinistä tasoitetaan reiät jne. Se normaali kuluminen on niin erilaista eri ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, kuullostaa aivan entiseltä asunnolta missä asuin vuokralla. Kaapisto alkuperäistä, uuni alkuperäinen, vessa/kylppäri kombossa muovitapetit ja muovilattia, jääkaappi alkuperäinen eikä pysynyt edes kylmänä. Summeri alkoi huutamaan aina kun ovi oli auki 5 kauemmin. Tapetit taisivat sentään olla 10 vuoden sisällä laitetut. Kuntoluokitus hyvä. Ei siinä, muuten oli kyllä hyvässä kunnossa mutta uuni, jääkaappi ja kylppäri olisivat kyllä kaivanneet uudistusta...

Vierailija
4/4 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee sen näytössä sitten. Ei kai kukaan vuokraa pelkkien kuvien perusteella?