Onko ällöttävää jos pokaat naisen, muuten jees mut tissit roikkuu?
Kommentit (14)
kaikkien tissit roikkuu... En oo ainakaan muunlaisia tavannu ku roikkuvia
tavannut sitten synnyttämättömiä naisia, joilla on A-kupin rinnat. Aaah... Ei roiku. Raskaus venyttää A-kupin rinnatkin roikkuviksi :(
Vierailija:
kaikkien tissit roikkuu... En oo ainakaan muunlaisia tavannu ku roikkuvia
ei myöskään perseen muoto merkitse mitään. Saa olla vaikka kuinka ihrainen, selluliittinen ja leveä. Vatsakin saa olla roikkuva, raskausarpinen läskimaha. Oikeastaan naamallakaan ei ole mitään väliä, vaikka olisi minkälainen hirvitys. Sisin on kuitenkin loppujenlopuksi tärkein. Näinollen ulkoisilla piirteillä ei ole MITÄÄN merkitystä.
Vierailija:
Ei niiden tissien muoto naisessa merkitse mitään....
Heh, eihän kenenkään rinnat leiju kuitenkaan...
Jos on nainen kenet pokaan niin mielenkiintoa on siis monellakin tavalla, rinnat tulevat vaan mukana. Voihan joku tietysti antaa suuremmankin arvon niille. Pahin asia olisi huomata että hän piilottelee niitä ja ei uskaltaisi nauttia.
On rumien ja läskien ihmisten keksimä juttu, ei sellasta ole olemassakaan. Ulkonäkö on se joka ratkasee sen kehen haluaa tutustua.
Jos laitetaan pari ihmistä rinnakkain toinen kaunis toinen ruma. Ruma on mukavampi. Kaunis on tyhmä niin kenet valitaan????
Katsoiko joku joskus sellasta vanhaa ohjelmaa kun Videotreffit siinä oiva esimerkki että ulkonäkö ratkasee. Aina tiesi kenet valitaan se oli tietenkin kaunen.
Kauniit ihmiset liikkuu kauniidenkanssa ja rumat rumien kanssa.
Vai onko joku nähnyt että ylipainoinen rasvalajä liikkuu komen ja sporttisen ihmisen kanssa. Ja nyt joku kirjoittaa että kauneus on katsojan silmässä. Onhan se niinkin mutta rajansa silläkin ;)
Itse olen sporttinen ihminen mutta en vois kuvitellakkaan olevani jonkun sohvaperunan kanssa vaikka kuinka unelma luonne olisi. Se vaan on niin ja on aina ollut. Totuus sattuu ja saahan siitä jotain pientä tydytystä kun kuvittelee ettei ulkonäöllä ole väliä. Työpaikatkin nykyään aika pitkälti jaetaan ulkonäön perusteella. Ja jos on pieniä lapsia kotona niin moni työpäikka menee ohi suun jo sen takia vaikka kuinka pätevä olisi..................
roikkuvat rinnat eivät ole kovin pahat (kai, ei ainakaan mun ukon mielestä) jos ne nostaa esim. korsetin kaariliivi kupeista pois ja kaari jää sinne alle (jos nyt kukaan tajusi)
Eli tissit nostetaan kupista ylös ja ulos ja sitten vaan puuhastelemaan.
Itse pidän usein korsettia päällä koska tuota masua ja muutakin on, helpottaa jos niitä vaate tukee voi keskittyä oleelliseen eikä läskien löllymiseen. Onneksi naamassa ei ole mitään vikaa : )
eikä maailmassa ole vain ihan vitun läskejä ja rumia versus tosi hoikkia/timmejä ja kauniita.
se pätee vain köyhien kesken. kun on riittävän rikas äijä niin se saa olla minkälainen rasva/paskaläjä tahansa niin silti sen kainalossa on kaunis nainen.
miehissä kuin naisissakin.
Se on sellaista kemiaa, pilkettä silmäkulmissa, asennetta ja itsetuntoa! Ja monethan sanoo, että vähemmän kauniit ihmiset (naiset) on parempia sängyssä, koska ne ei voi pelkästään heittäytyä ulkonäkönsä varaa, vaan miehen miellyttämiseksi pitää nähdä vähän vaivaakin ja osata jotain pikku temppuja...
Itse olen nainen (suht. kaunis sellainen) ja elämäni suurin rakkaus (ja paras pano) oli eräs ruma, mutta ah, niin karismaattinen mies. Meillä vaan yksinkertaisesti toimi se homma! Sitten on paaaljon todella hyvännäköisiä ihmisiä, joista ei vain tihku oikeanlaista " kiiman tuoksua" .
En sitä osaa paremmin sanoa.
uskoa, että rumat naiset olisivat saaneet enemmän tilaisuuksia opetella parempaa seksiä. Tämähän vaatisi enemmän seksikumppaneita kuin kauniilla, koska miehet ovat niin erilaisia.
Enkä käsitä, miksi kauniit naiset eivät haluaisi tehdä kaikkeaan ollakseen hyviä seksissä.
Vierailija:
Ja monethan sanoo, että vähemmän kauniit ihmiset (naiset) on parempia sängyssä, koska ne ei voi pelkästään heittäytyä ulkonäkönsä varaa, vaan miehen miellyttämiseksi pitää nähdä vähän vaivaakin ja osata jotain pikku temppuja...
Vierailija:
Enkä käsitä, miksi kauniit naiset eivät haluaisi tehdä kaikkeaan ollakseen hyviä seksissä.
Eikä ihmisestä tee hyvää rakastajaa panokumppanien lukumäärä vaan asenne joka joko on tai ei ole, ja taidot, jotka voi oppia hyvinkin vähällä kumppanimäärällä.
mutta en mä pokaiskaan naista
mutta roikkutissi jätkä on vielä ällötävämpi...sellasiakin löytyy