Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siveysvyö asiaa.

Söpö
29.01.2023 |

Oletko nainen tyytyväinen että miehesi joutuu pitämään siveysvyötä? Mies miltä siveysvyön pitäminen sinusta tuntuu? Mikä malli teillä on käytössä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vaikuttaa tyytyväiseltä ja oli ehkä enemmän hänen ideansa, vaikka yhdessä asiasta sovittiin. Käytössä CB6000 S ja todella pieni Mini Me malli samasta vyöstä. Ei käytössä koko ajan vaan vaimon määrätessä. Ollaan tehty nyt paljon etätöitä, mutta aina vaimon lähtiessä konttorille tai kavereidensa kanssa, kalu-lukko menee paikoilleen ja vaimo ottaa avaimen. Hätäavain on jossain täällä kotonakin, mutta en ole joutunut sitä kysymään. M43

Vierailija
2/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulevaisuudessa suvereniteetti naishallitus päättää kaikkien miesten siveysvyöpakosta. Miehet pisteytettäisiin ja hyvillä pisteillä voisi saada vyön pois hetkeksi.

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamainen kapistus tämä on. En löydä avainta, eikä vaimo pysty enää puhumaan.

Vierailija
4/14 |
20.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä huippukivan 2.0, johon lisätty poisvetämisen paljastamiseksi / estämiseksi ohut kaulaketjun tyylinen ketju. Ketju ensiksi laitetaan peniksen ympärille, ketjun toisessa päässä on silmukka, jonka läpi toinen pää pujotellaan. Siveysvyössä on reikä, josta ketjun silmukan läpi pujotetun pään saa läpi ja tämä pää lukitaan vuön liitoksen väliin. Liitos mahtuu menemään kiinni, vaikka ketju on välissä, mutta ketju jää tiukasti liitoksen väliin. Jos peniksen vetää pois, niin ketjun lenkki kiristyy silmukkaa vasten ja on sen verran syvällä putkessa, että on käytännössä mahdoton laittaa penis takaisin paikalleen.

Siveysvyö päällä miehen huomio on kyllä taattu ;)

Vierailija
5/14 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt ollut kohta kaksi vuotta my-steel:n siveysvyössä. Tuona aikana en ole nähnyt enkä koskenut palleihin tai kaluun. Naiseni omistaa ne nyt. Joka toinen päivä on pesu. Silloin päähäni laitetaan pvc säkki etten näe mitään ja kädet sidotaan vesiputkiin. Seison kiltisti paikoillani ja nainen pesee yleensä kylmällä vedellä. Sitten siveysvyö takaisin ja saan pestä itseni. Joskus saan vielä kultaisen suihkun. Naiseni harrastaa seksiä muitten miesten ja naisten kanssa. Joskus olen sidottuna katsomassa joskus minun on poistuttava. Lopulta minun on puhdistettava kielellä hänet. Ja sitten saippuoitava ja pestävä. Joskus ennen treffejä minun on puettava hänet. Todella turhauttava olo kun puen stay upit ja seksikkäät pikkarit. Samalla kiihotun mutta tiedän että en pääse nauttimaan sen enempää. Avaimet ovat hänen kaulassa rintojen välissä. 

Vierailija
6/14 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miten hoidatte naisen siveysvyössä ison hädän tyylikkäästi? Kovin suurta reikää ei voi jättää ja verkko ratkaisu on sottainen ja voi aihettaa tulehduksia emättimen seudulle.

Vierailija
7/14 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut kolme vuotta. Vieras mies kun tulee kylään niin potkii mua sinne ja yleensä vetää turpaan. Avain on kuulemma kadonnut. Tosi ihanaa.

Vierailija
8/14 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa, kuinka paljon ihmisiä on siirretty suljetusta avohoitoon! Ja kaikki nämä saavat liikkua vapaina terveiden joukossa!

Vierailija
9/14 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että kyseessä seksipalsta ja kaikki aiheeseen liittyvät asialliset kommentit saavat vaan alapeukkuja :D Pakkoko näitä juttuja on lukea jos ei tykkää?

Vierailija
10/14 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sekopäätä on liikkeellä. Itse olen ollut 3 vuotta lukittuna. Avain on vaimon kaulassa ja avaa kun on aika saada tulla. Siveysvyö on tuonut aivan uudenlaista kipinää suhteeseemme. Pikku kiima on koko ajan päällä kun on toisen alistamana vyössä.

Vierailija
11/14 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaimon määräyksestä siveysvyössä T-paita ja valkoiset polvisukat vain päällä. Hänestä on seksikästä kun niken valkoiset polvisukat ja T- paita vain ja alapää paljaana. Vyönä on bon 4 metallinen sivari ja avain vaimon kaulassa. Tälläkin hetkellä olen kotosalla vehkeet keikkuen siveysvyössä ja siivoilen.

Vierailija
12/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kotoa poistuessa siveysvyössä joka on todella tiukka, tuntee sen päällä koko ajan. Kotona se poistetaan mutta en saa koskea itseeni. Tyttöystäväni määrää orgasmeista aivan täysin, ja usein menee viikkojakin ilman. Aiheuttaa ihan valtavaa panetusta. Suostun ihan mihin tahansa että saisin orgasmin edes joskus. Sitten kun saan, se menee yleensä niin että pientä sivelyä pippelille ja orkut tulee ihan hetkessä. Joskus sivelee niin että olen aivan rajoilla mutta en saa. Spermat pitää aina itse nuolla pois esim vaimon kädeltä tai lautaselta. Tyttöystävälle pitää nuolla orkut useita kertoja viikossa ja aika usein siellä on toisen spermaa nuoltavana. Todella nöyryyttävää mutta kiihottaa.

Vierailija
13/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kotoa poistuessa siveysvyössä joka on todella tiukka, tuntee sen päällä koko ajan. Kotona se poistetaan mutta en saa koskea itseeni. Tyttöystäväni määrää orgasmeista aivan täysin, ja usein menee viikkojakin ilman. Aiheuttaa ihan valtavaa panetusta. Suostun ihan mihin tahansa että saisin orgasmin edes joskus. Sitten kun saan, se menee yleensä niin että pientä sivelyä pippelille ja orkut tulee ihan hetkessä. Joskus sivelee niin että olen aivan rajoilla mutta en saa. Spermat pitää aina itse nuolla pois esim vaimon kädeltä tai lautaselta. Tyttöystävälle pitää nuolla orkut useita kertoja viikossa ja aika usein siellä on toisen spermaa nuoltavana. Todella nöyryyttävää mutta kiihottaa.

Pätäpäs nyt kun satuilet onko se vaimo vai tyttö ystävä ?

Vierailija
14/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella yllätynyt vaikutuksista kun päädyimme minun lukitsemiseen. Vaimoni päättää koska saan tulla ja avaa vyön. Pieni kiima koko ajan päällä kun tietää että, ei voi runkata ja saa tulla vain kun vaimo päättää niin. Myös vaimoni on tyytyväinen kun keskitän häneen huomiota ja pörrään ympärillä. Ratkaisuna todella hyvä ja on lujittanut suhdettamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan