Sinä jonka mielestä perheen vanhemmilla pitää olla oma huone
Millaisissa asunnoissa olet asunut elämäsi aikana?
Kommentit (57)
Vanhemmat mahtuvat samaan huoneeseen teinin ja tämän poikaystävän kanssa.
Tällä hetkellä 9h, keittiö ja khh sekä kolme kylppäriä ja kaksi erillistä vessaa plus erillinen kaksio Helsingin keskustassa. Kannattaisi varmaan siirtyä pienempään nyt kun lapset ovat muuttaneet omilleen.
Lapsuuteni asuin talossa, jossa oli keittiö+kph+sauna +oh+wc+2mh. Toinen makkarin oli vanhempieni ja toisen jaoimme siskoni kanssa.
Sellaisissa joissa kaikille riittää tilaa.
Olen asunut
- isossa omakotitalossa, jossa lapsilla oli omat huoneet ja vielä riitti yksi huone vieraillekin
- useammankin kerran yksin yksiössä eri opiskelukaupungeissa
- kahden kolmiossa, mutta se liitto päättyi eroon
- yksin kaksiossa, siitä pidin valtavasti
- isossa omakotitalossa, jossa minulla on kaksi omaa työhuonetta, jokaisella lapsella oma huoneensa ja kaiken lisäksi sekä miehellä että minulla omat makuuhuoneemme
Minusta jokaisella pitää olla oma huone ja meillä se toteutuu.
Lapsiluvun päättävät sikiävät sen verran kuin on huoneita että kaikille on parittelurauha.
Yhdellä teineistämme ei ole lukkoa ovessa. Ramppaamme siellä kuin omassa huoneessamme koska meidän maksamamme kotihan se on ja siksi enemmän meidän kuin heidän koti.
Ei pidä olla. Isossa talossa on myös kulut isot.
Vanhemmilla pitäisi olla omat, koska olohuone ei ole varsinainen makkari, vaikka joku saattaa sinne nukahtaa tai välillä käyttää sitä makkarina.
Maksimissaan yksi teini samassa huoneessa vanhempien kanssa.
Jos puoliso on pienipalkkainen ja toinen työtön niin ei saa asumistukea eli on asuttava ahtaasti jolloin vanhemmille ei riitä omaa huonetta.
Perheen vanhemmat sen asumisen maksavat joten totta hitossa heillä on oltava oma huone!
Vierailija kirjoitti:
Jos puoliso on pienipalkkainen ja toinen työtön niin ei saa asumistukea eli on asuttava ahtaasti jolloin vanhemmille ei riitä omaa huonetta.
Lapsiluku pitää mitoittaa resursseihin.
Vierailija kirjoitti:
Perheen vanhemmat sen asumisen maksavat joten totta hitossa heillä on oltava oma huone!
Tämä. He päättävät lapsiluvun ja lisääntymällä pakottavat lapset seuraansa jota he eivät itse saa valita.
Ei tarvitse. Julianna Kovanenkin jakaa huoneen 12:n lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä pää kestäis, jos ei olisi omaa huonetta!
Et vain ole ollut sellaisessa tilanteessa! Jos ihmisellä on työ, ruokaa ja katto pään päällä, kestää kyllä kaiken muun jos se on sen arvoista. Nälkä kasvaa syödessä, sanottiin ennen. Mun piti aikanaan saada kodinhoitohuone, oma työhuone, sauna ja takkahuone, pieni talvipuutarhakin. Puolison konkurssin (ja meidän eron) jälkeen asuin kuusi vuotta ilman omaa huonetta kerrostalossa - lapsilla omat pienet huoneet - ja vasta kun esikoinen lähti kauemmas opiskelemaan, sain oman huoneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse. Julianna Kovanenkin jakaa huoneen 12:n lapsen kanssa.
Höpöhöpö. Eipä nyt levitellä perättömiä juttuja toisista.
Vierailija kirjoitti:
Maksimissaan yksi teini samassa huoneessa vanhempien kanssa.
En tahtoisi katsella teinin seksielämää.
Jakavat huoneen jonkun muun kuin parittelukumppaninsa kanssa?