HUSin sivut kaatuneet venäläisten toimesta
Eikö tällä "suurvallalla" ole muuta tekemistä kuin hakkeroida suomalaisen sairaalan sivuja?
Kommentit (32)
Venäläiset ovat kyllä koko maailman suurin syöpä. Jatkuvasti tunkemassa siankärsäänsä sinne minne sillä ei ole mitään asiaa.
Tuohan on jo suora hyökkäys suomalaista yhteiskuntaa kohtaan. Ei paljon puutu enää sodanjulistuksesta.
Inhottava kansa.
Mikä Venäjän tavoite on? Maa on Pietarin ja Moskovan ulkopuolella siivoton kehittymätön läävä. Olisiko heidän parempi, sensijaan että tuhoavat Ukrainaa ja välejään sivistyneisiin maihin, keskittyä kehittämään omaa maataan ja kansalaistensa elinoloja.
Olisivat kaataneet vaikka puolueiden sivuja sitten. Mutta sairaalan.
Vierailija kirjoitti:
Venäläiset ovat kyllä koko maailman suurin syöpä. Jatkuvasti tunkemassa siankärsäänsä sinne minne sillä ei ole mitään asiaa.
Tämän takia, kun sota aikanaan loppuu, vuorovaikutus venäläisten kanssa on pidettävä minimissä siihen asti, kunnes meno siellä oikeasti muuttuu. Ei mitään Allegro-junaliikennettä eikä Viipurin- eikä Pietarin-risteilyjä eikä r*ssiä turisteiksi Suomeen. Mitä ne täällä edes tekisivät, koska vihaavat ja halveksivat länttä?
Vierailija kirjoitti:
Olisivat kaataneet vaikka puolueiden sivuja sitten. Mutta sairaalan.
Paljon heidän kanssaan samaa äidinkieltä puhuvia asuu Husin alueella ja saa sitten nauttia Volodjan it-armeijan tekosista. Mukavaa olla vaikka leikkauksen tarpeessa nyt.
Saadanko me nyt sitten hyökätä ryssäläään kun uhkaavat meitä? Tämä siis heidän logiikkaansa
"Suomessa hyökkäys oli venäläisen hakkerilähteen mukaan kohdistettu HUSiin, OYSiin, TYKSiin, TAYSiin ja KYSiin."
Koodinimi Muumimamma, koodinimi Muumimamma.
Varrotkaa vaan, kun omakanta hakkeroidaan. Olen aina inhonnut kyseistä palvelua, oikeen nykyajan vitsaus.
Oliko se aiempi Microsoftin kattuminen myös rys sien kepposteluja?
Vaikuttaa ddos-hyökkäykseltä (minusta ainakin) ja syy siihen: tankkien lupaus Ukrainalle.
Kannattaako sitä aina julkisesti kertoa, mitä aseistusta annetaan?
(aina se: reaction to action).
Muuten olen sitä mieltä, että nyt ruskiat on kuin koulukiusaajia ('bully'): isompi lyö pienempää, pienempi lyökin kunnolla takaisin. Isompi sitten äidin helmoihin: Mammamamma, se löi mua! ;)
Kun itärosvon maa on suoranainen persläpistan ja ei mitään kykyä nostaa sitä ns normaaliksi valtioksi, niin sikäläinen ratkaisu on sitten yrittää saada muut taantumaanbsamalle tasolle.
Siellä on vaan Sarastian palkanmaksuajo käynnissä. Pitäisi valmistua kuun vaihteeseen mennessä ja sitten taas vaputuu it-kaistaa.
Aamusella mode poisti samanlaisen viestin. Olen alkanut uskomaan että modet ovat mielenvikaisia.
Jep