Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt Av- mammat, kaikki avut kehiin!

Vierailija
18.11.2006 |

Lyhyestä virsi kaunis. Kaksi aikaisempaa lasta joiden kanssa on koliikit, allergiat ja korvatulehdut nähty ja koettu, mutta pienimmäinen pistää kampoihin oikein ja kovasti. MÄ EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ. Lapsi vain huutaa. Koliikki nähtiin ja koettiin ja ikää on 4kk ja huuto sen kun jatkuu. Neuvolan neuvot on vain , että nälkä, lopeta imetys.. PÄivisin tyttö on aurinkoinen ja tyytyväinen, mutta kun ilta saapuu ja niin saapuu huutokin. Perhe-elämä on riekaleina, oma jaksaminen kortilla, mutta onneksi mies tukee. Tyttö nukahtaa, jos nukahtaa n. klo 00-01 ja sen jälkeen heräily jatkuu 1-2h. välein. Jossain siellä menee inhimillisen käsityskyvyn rajat. Toiset lapset reagoi mustasukkaisuuttaan ja vievät energiat päivisin. Ei tässä näin pitänyt käydä. Sen verran lapsista tiedän, että jossain vaiheessa tämä helpottaa, joten sitä minulle ei tarvitse toitottaa, mutta jotain. Voiko olla allergia? Mahakipuja huudot eivät ole, mutta mitä? Hjälp? Anyone, something?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetätkö?

Vierailija
2/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttaa jo vähän, kohta poistun...

Joo, olihan tuolla että imetät. Onko lapsella mitään muita oireita, ihottumaa tai edes kuivia kohtia tms. Maitoallergiaa kai epäillään periaatteessa aina ensin. Voit kokeilla (jos vaan jaksat) maidotonta ruokavaliota, jos lapsi ei saa lainkaan korviketta. Jos mahdollista, jätä pois myös naudanliha yms. Ainakin kaksi viikkoa pitäisi olla maidottomalla, että tehosta voi sanoa mitään. _Yleensä_ maitoallergiaan liittyy kyllä iho-oireetkin, muttei aina.

Tsemppiä sulle ap! Yritä saada itsekin levättyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että täällä hilluu kaikkia luonnonoikkuja ja riukuttajia, mutta olen oikeasti ihan selväpäinen ja järkeä äiti. JOku mun lapsella on, mutta neuvolassa ollaan vaan vankasti sitä mieltä että " lapset vaan huutaa" . No kyllä minä sen tiedän, että ne huutaa, mutta kun tämä ei vaan ole enää normaalin rajoissa. On se kumma, kun heti helpotti kun joku edes kiinnostui;) Niin tiedoksi vaan, että edelleen se tuossa sitterissä karjuu ja on karjunut klo 20 asti. (pidin siis tottakai välillä sylissä, mut pakko levätä välillä).