Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko törmännyt tälläiseen että mies kehuu kaikkia muita naisia kauniiksi/ seksikkäiksi, mutta ei ikinä sinua?

Vierailija
28.01.2023 |

Juu varmaan en sitten hänen mielestä ole noita asioita. En ole kysynyt. Mutta siis mikä tarve miehellä on jatkuvasti kertoa muiden naisten kauneudesta, hyvännäköisyydestä, seksikkyydestä etc. ? Eksän, eksien kavereiden, naisen jonka näki viime kesänä terdellä, naisten joita näkee telkkarissa. Tosin kertoo myös sen jos joku nainen on hänestä ruma tai ylipainoinen jne.

Ja ei, ei olla parisuhteessa tai menossa sitä kohti. Kunhan pohdin. Miksi tuollaista siedän? Koska jokseenkin asia oli minulle alussa yhden tekevä, eikä mies ole minun mielitietty. Mutta nyt ehkä alkanut ärsyttää. Sanoinkin miehelle asiasta (että tarviiko sun koko ajan puhua muista naisista ja niiden ulkonäöstä?) ja hän oli ihan että "aijjaa puhunko muka?"

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ! Jos olisi tilanne sama kuin aloiten kirjoitajan kirjoitus? Tarua vai totta? Itse en alistuisi moiseen kohteluun.Se olisi siinä!

Vierailija
22/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa henkisesti alistaa sinut valtaansa. Teepä samoin hänelle: kehu  maasta taivaaseen kaikki vastaantulevat, tv:ssä näkyvät ja lehdissä esiintyvät miehet - tajuaisiko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ikinä kehu muita naisia kauniiksi.

Vierailija
24/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt. Aika reppanoita ne oli. Huono itsetunto varmaan, ei terve ihminen tuollaista tee.

Vierailija
25/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en noteeraa moisia vaan kerron miehelle että missä hänen paikkansa on. Ei tajua muuten esim tiskata. Hyvännäköiset naiset on hyvännäköisiä, eipä siinä, saahan sen sanoa. Mutta usein kerron miehelle miten hyvä ex oli sängyssä. Se ei kuulemma tunnu kivalle.

Eli siis jonkun muun miespuolinen tuttava on kusipäinen sulle täysin tuntematonta ihmistä kohtaan niin sinä kostat sen omalle ukolles? Ja varmaan ihan kaikille maailman miehille myös, ainakin suomalaisille miehille, vai mitä? Sä olet sankari 👍

Vierailija
26/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisinpäin et mies kehuu minua aina kauniiksi ja seksikkääksi eikä koskaan muita naisia. Kannattaisko vaihtaa miestä??

No ei nyt oo toistaseksi tullu vastaan parempaa fb:tä, eikä liioin omaa kultaakaan niin siksi tuo nyt roikkuu tuossa välillä. ap

No jos et ole muuta kuin fb, miksi haluat kehuja? Ihme tossukka 

Missä sanoin että haluan sen kehuja? En missään. Kai sitä nyt saa pohtia asioita ja ilmiöitä, etkö itse ikinä tee niin vai? Hellanlettas. ap

Vierailija
27/27 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa henkisesti alistaa sinut valtaansa. Teepä samoin hänelle: kehu  maasta taivaaseen kaikki vastaantulevat, tv:ssä näkyvät ja lehdissä esiintyvät miehet - tajuaisiko?

Kyllä minä olenkin kehunut jotain miestä jossain, ei se miestä vaivaa millään tavalla. Pikemminkin haluaa tietää kuka minun mielestä on kuuma ja p*ntava. Eli ehkä tää on hänelle joku seksuaalijuttu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi