Lidlissä ei hintalaput hyllyssä ja kassalla täsmää vaan moni tuote on todellisuudessa hyllyssä ilmoitettua summaa kalliimpi
Olen monesti törmännyt tähän. Viimeeksi esin kaakao oli hyllyssä hintaan 2.99 ja kassa veloitti 3.15.
Muutaman viikon päästä hain taas kaakaota ja hyllyssä hinta 2.99 ja kassa veloitti 3.15. Olinkin skarppi ja pyysin korjausta heti. Sain kaakaon alhaisempaan hyllyhintaan. Kä in sen jälkeen ostamassa muuta ja panin merkille että kaakaon hinta hyllyssä oli edelleen 2.99. Kassalla varmasti 3.15. Kuinkahan moni asiakas on mennyt vipuun tässä välissä.
Sama pastassa, sinapissa, mehussa ja pavuissa. Kaikissa hinta korkeampi. Lisäksi tarjoukset jää saamatta monesti. Kannattaa olla tarkkana.
Kommentit (9)
Tämä sama huomio S-marketissa. Kassa lyö korkeamman hinnan kuin mitä tuotteen kohdalla oli.
Itse ilmoittaisin tuosta johonkin viranomaisvalvontaan.
Ota valokuva joka hyllyhintalapusta ja näytä kassalla. Muuten voivat väittää että keksit omiasi.
Harvimmin liitissä.
Kitumarketin pitkässä tarjoustuotteita sisältävässä kuitissa satavarmasti virhe, loperin käymisen.
Ne hinnat vaan nousee sellaista vauhtia, ettei hlökunta ehdi niitä hyllyetikettejä vaihtamaan..
Mulle ei ole koskaan käynyt Lidlissä noin.
Mulla oli lidlissä kasvalla halvempi. Ilmeisesti unohdettu laittaa tarjouslappu.
Tyhmät mustat miehet. 🤭