Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä ei hintalaput hyllyssä ja kassalla täsmää vaan moni tuote on todellisuudessa hyllyssä ilmoitettua summaa kalliimpi

Vierailija
28.01.2023 |

Olen monesti törmännyt tähän. Viimeeksi esin kaakao oli hyllyssä hintaan 2.99 ja kassa veloitti 3.15.
Muutaman viikon päästä hain taas kaakaota ja hyllyssä hinta 2.99 ja kassa veloitti 3.15. Olinkin skarppi ja pyysin korjausta heti. Sain kaakaon alhaisempaan hyllyhintaan. Kä in sen jälkeen ostamassa muuta ja panin merkille että kaakaon hinta hyllyssä oli edelleen 2.99. Kassalla varmasti 3.15. Kuinkahan moni asiakas on mennyt vipuun tässä välissä.
Sama pastassa, sinapissa, mehussa ja pavuissa. Kaikissa hinta korkeampi. Lisäksi tarjoukset jää saamatta monesti. Kannattaa olla tarkkana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebony-Mia kirjoitti:

Köyhät valkoiset naiset 😂

Tyhmät mustat miehet. 🤭

Vierailija
2/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat koettaa kusettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama huomio S-marketissa. Kassa lyö korkeamman hinnan kuin mitä tuotteen kohdalla oli.

Vierailija
4/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoittaisin tuosta johonkin viranomaisvalvontaan.

Vierailija
5/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuva joka hyllyhintalapusta ja näytä kassalla. Muuten voivat väittää että keksit omiasi.

Vierailija
6/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvimmin liitissä.

Kitumarketin pitkässä tarjoustuotteita sisältävässä kuitissa satavarmasti virhe, loperin käymisen.

Vierailija
7/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hinnat vaan nousee sellaista vauhtia, ettei hlökunta ehdi niitä hyllyetikettejä vaihtamaan..

Vierailija
8/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan käynyt Lidlissä noin.

Vierailija
9/9 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lidlissä kasvalla halvempi. Ilmeisesti unohdettu laittaa tarjouslappu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan