Laskiaispulla 3 egee!
Kuka hullu ostaa? Samalla hinnalla saa pakastepullia pussillisen. Siihen vielä kermavaahtospray ja mansikkahillo niin jää silti vitoseen koko homma.
Kommentit (37)
Kuka nyt haluaa pussillisen pakastepullia? Mieluummin ostan yhden laskiaispullan.
Minä hullu ostan. Enemmän makua ja vähemmän hiilareita kuin pussillisessa pakastepullia.
Fazerin kahden pakkaus on aina ollut alle 3e. Eilen katoin cittarissa, 5,49e. Jää ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin kahden pakkaus on aina ollut alle 3e. Eilen katoin cittarissa, 5,49e. Jää ostamatta.
Kuka hullu kahta pullaa haluaa. Mulle riittää yksi pulla Shellin baarista, maksoi 2.80e.
Minä ostin juuri tänään pakastepullia 14 kpl:n pussin 2,59 ja 2 dl:n purkin kuohukermaa. Jääkaapissa on mansikkahilloa, kaapissa mantelimassa ja sokeria. Noista tulee koko perheelle useampi laskiaispulla. Vähän vaatii työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu kahta pullaa haluaa. Mulle riittää yksi pulla Shellin baarista, maksoi 2.80e.
Tämä voi tulla sinulle shokkina, mutta jollain voi olla vaikka puoliso, lapsi tai ystävä, jolle antaa sen toisen pullan.
Spraykermavaahto ei ole kermavaahtoa. Mieluummin maksan 3 euroa yhdestä kunnon pullasta kuin 5 euroa kymmenestä huonosta.
Minä haluan yhden, ei kiinnosta tehdä, tienaan hyvin.
Köyhän on syytäkin näperrellä itse pullansa.
Hyi laskiaispullat on pahoja, ei tulis mieleenkään ostaa. Lisäksi jotenkin vanhanaikaista. Kuten kermakakku tai vastaava.
Yksi pulla riittää. Jääköön pakastepullat ostamatta.
K-Supermarketissa oli kaksi laskiaispullaa hinnoiteltu melkein seitsemään euroon, tyyliin 6,49 e tai jotain. Jätin kauppaan. Ilmeisesti tällä alueella on ihmisiä joiden ei tarvitse miettiä hintoja kaupassa käydessä kun kauppias tarjoaa kalliilla näitä erityisherkkuja "paikallisilta" tuottajilta asiakkailleen.
Onneksi löytyy muitakin kauppoja ympäristöstä.
Vierailija kirjoitti:
18 markkaa 😲
Vieläkö joku miettii markkoja 24 vuoden jälkeen!
Haluan vaan sen yhden pullan enkä koko pussillista.
Vierailija kirjoitti:
Huono provo
Ja 3e ei ole paljon
Stokka-mummot heränneet kauneusuniltaan?
Kaikki ei halua pussillista, eikä näprätä hillojen ja vaahtojen kanssa.