Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laskiaispulla 3 egee!

Vierailija
28.01.2023 |

Kuka hullu ostaa? Samalla hinnalla saa pakastepullia pussillisen. Siihen vielä kermavaahtospray ja mansikkahillo niin jää silti vitoseen koko homma.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin laskiaispulla 5€.

Vierailija
22/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ostaa yhden hyvän enkä tehdä itse montaa huonoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se leipomon ulosmyynti hinta, kuljetuksineen päivineen, ole kaupoille ilmanen.

Lisäksi juuri jauhojen hinnat ovat Suomessa nousseet eniten.

Leipomonkin tulee saada tuotteistaan raaka-aineet, uunien sähköt, työntekijöiden palkat, ja tiliojensa kulut katettua. Sekä tuotteen pakkauskulut, ei nekään ole ilmaisia.

Ja lisäksi vielä leipomoyrittäjän itsensä palkka.

Sama kaupoilla.

Ja kun Rinebergin päivä ja Laskiainen on vain kerran vuodessa, kuka edes kehtaa valittaa noiden erikois/kausi tuotteiden hintoja.

Sehän on vapaaehtoista, haluaako tuon kausituotteen ostaa.

Jos ei oo rahaa ostaa, niin eipä sitä voi silloin ostaa.

Unohtakaa koko juttu.

Vierailija
24/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan vaan sen yhden pullan enkä koko pussillista. 

Käy silloin ostamassa se pullasi suoraan leipomon omasta kaupasta.

Siellä niitä myydään yksitellen.

Kauppojen myyntiin, leipomot pakkaavat laskiaispullat ja Runebergin tortut

kahden kappaleen muovipakkauksiin..

Vierailija
25/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi laskiaispullat on pahoja, ei tulis mieleenkään ostaa. Lisäksi jotenkin vanhanaikaista. Kuten kermakakku tai vastaava.

Lutkuta sinä vain rauhassa niitä vauvojen mousse- ja hyydykekakkuja, mitkä ovat pelkkää töhnää ilman oikeita kakkukerroksia.

Vierailija
26/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka laittaa mansikkahilloa laskiaispullaan? 😂

Vierailija
27/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan syödä yhden laskiaispullan, voin maksaa siitä helposti sen 3 euroa.

Mutta jos koko perheelleni haluan laskiaispullia, leivon ne itse.

Joskus olen pakastepullistakin tehnyt laskiaispullia. Ei nekään pahoja olleet.

Olen myös ostanut kaupasta ihan perus voisilmäpullia, ja tehnyt niistä laskiaispullia.

Ei se niin vakavaa ole. Tilanteen mukaan mennään.

Vierailija
28/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan pullat ovat yleensä pahan makuisia.

Mutta joskus s-marketin omassa leipomossa paistetut pullat ok, joten suosittelisin ostamaan yhden pikkupullan ja duunailemaan siitä kotona sitten sen täytetyn laskiaispullan. Jos on hilloo ja kuohukermaa himassa, niin helpostihan tuo käy.

Vierailija
29/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spray"kerma"vaahto ei ole hyvää.

Vierailija
30/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa mansikkahilloa laskiaispullaan? 😂

Aikuisvauvat. Kuvottavaa touhua.

Vierailija
31/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta joskus s-marketin omassa leipomossa paistetut pullat ok, joten suosittelisin ostamaan yhden pikkupullan ja duunailemaan siitä kotona sitten sen täytetyn laskiaispullan. Jos on hilloo ja kuohukermaa himassa, niin helpostihan tuo käy.

Miksi ostaisin purkillisen kermaa, ja vielä vatkaisinkin se, jos haluan vain yhden laskiaispullan? Mitä teen lopulla kermalla?

Vierailija
32/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se oo laskiainenkaan vielä aikoihin! Hyvin ehditte vielä säästää pullakassaan.

Vierailija
33/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ostaisin purkillisen kermaa, ja vielä vatkaisinkin se, jos haluan vain yhden laskiaispullan? Mitä teen lopulla kermalla?

Jäikö huomaamatta, että tekstissä sanottiin, että jos on hilloo ja kermaa HIMASSA!

No, mitäs sitten valitat että se makso 3 egee se täytetty pulla ostettuna? Kiitos tiedosta, ei kyllä ole minulle tarpeellinen tieto. Laskiaispullat eivät ole intohimoni kohde.

Vierailija
34/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen ja kyllä mulla on silti varaa ostaa itselleni yksi pulla, jos mieli tekee.

Vierailija
35/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja.. Kyllä mun mielestä 3 euroa yhdestä pullasta on aika paljon. Olen kuitenkin ylempää keskiluokkaa. Kyllä mä mielelläni voisin ostaa pakastepullia ja kuohukermapurkin. Hilloja löytyy kotoa ja kerman varkaus ei ole iso homma. Pakastepullista voisi sitten jäädä vaikka vähän vierasvaraakin.

Jos menisin esim kavereiden kanssa kahvilaan niin silloin tuon 3 euron maksaminen on ihan ok, mutta jos vain arkena kotiin ostaisin mulle ja miehelle pullat niin en mä kahdesta pullasta silloin maksa 6 euroa.

Vierailija
36/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispulla 5 euroa kahvilassa Tapiolassa.

Vierailija
37/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten ostin lähes 5e laskiaspullan leipomosta. Oli iso ja kallis. Ihan hyvä perus laskiaispulla. En ehkä osaa kuitenkaan arvostaa ihan sen hintaiseksi ja pienempi olisi ollut kiva. Puolet pienempi 2e olisi saanut täyden kympin arvosanan minulta.