Te, jotka sanotte että kumppanin ammatilla ei ole mitään väliä
Kertoohan se ihmisestä aika paljon mihin haluaa käyttää suurimman osan ajastaan.
Kommentit (60)
Onhan sillä väliä. Äitinikin jo opetti, että hyvätuloisen kanssa elämä on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllä ei niinkään, mutta koulutuksella on. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka ei halua oppia paljon.
Naiset välittävät miehen koulutuksesta ja työstä. Miehet taas välittävät itse naisesta. Koulutuksella ja työllä ei ole niin väliä
Miehet eivät välitä itse naisesta vaan naisen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle tiedoksi, ettö todella harva käyttää suurimman osan ajastaan töihin. Sehän edellyttäisi yli 12-tuntisia työpäiviä viikon jokaisena päivänä!
Mitä muuta asiaa teet arjessa enemmän kuin töitä? Jos nyt nukkumiset jätetään pois laskuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pahin varoitusmerkki on, jos henkilö työskentelee alalla jota hän itse vihaa, muttei tee mitään päästäkseen pois tuolta alalta vaan valittaa miten p_skaa työtä joutuu tekemään.
Kaikki työ on pa skaa vaikka se olis joku kutsumus tms diipadaapa. Työtä tehdään elääkseen eikä eletä tehdäkseen töitä.
No kyllä sillä aikamoinen ero on tekeekö kutsumustyötä vai työtä, jota vihaa yli kaiken. Harvalla tosin se kutsumustyö taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllä ei niinkään, mutta koulutuksella on. En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka ei halua oppia paljon.
Naiset välittävät miehen koulutuksesta ja työstä. Miehet taas välittävät itse naisesta. Koulutuksella ja työllä ei ole niin väliä
Miehet eivät välitä itse naisesta vaan naisen ulkonäöstä.
Monet miehet eivät tunnu kyllä edes välittävän siitä naisesta vaan lähinnä siitä mitä löytyy naisen housuista ja paidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Olen maisteri, mutta teen opistotason töitä. En halua enää oppia yhtikästä mitään. Kyllä tuo työni kertoo minusta enemmän kuin opintoni.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kyllä aikamoisen johtopäätöksen voisi tehdä vaikkapa siitä onko henkilö esim. eläinlääkäri vai turkistarhaaja.
Mitä siitä voi päätellä? Käyhän siellä tarhallakin eläinlääkäreitä tarkastamassa eläimet.
Itseäni häiritsisi enemmän juuri työajat, jos olisi esim. yötyö tai reissuhommia. Mikä vaikuttaisi yhteiseen aikaan.
Se ei häiritse, että mieheni ajaa työkseen kakkaa. Samaa hommaa itselläkin toisesta vinkkelistä, koska olen päiväkodissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin kunnon duunari, kuin joku pelle pukumies 👍🏻
Ennemmin imen siistin, hyväntuoksuinen putkimiehen kullia Bemarin nahkapenkillä kuin likaisen, rasvaisen, haisevan materiaalinkerääjän vastaavaa bussinokkaisen Mersun lasihytissä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni pahin varoitusmerkki on, jos henkilö työskentelee alalla jota hän itse vihaa, muttei tee mitään päästäkseen pois tuolta alalta vaan valittaa miten p_skaa työtä joutuu tekemään.
Noh. Olen yrittänyt päästä ravintola-alalta mielekkäämpään työhön nyt neljän vuoden ajan, mutta edelleen, koska työntekijäpula, sinne ravintola/keittiöpuolelle yritetään painostaa. Ongelmahan ei ole satunnainen ruuan esille laittaminen tai kahvinkeitto. On kuitenkin sävyero siinä onko koko työnkuva päivästä oiseen kokkaamista tai tarjoilemista vai satunnainen osa työtehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän kärjistetty esimerkki, mutta kyllä aikamoisen johtopäätöksen voisi tehdä vaikkapa siitä onko henkilö esim. eläinlääkäri vai turkistarhaaja.
Eläinlääkäri se hoitaa niitä turkistarhaajan eläimiäkin.
Samoin sianlihan kavattajien porsaitaita.
Samoin kuin maidontuottajajien ja naudanlihan kasvattajuen lehmiä ja sonneja.
Samoin kuin ratsuhevosia. Ja ravihevosia.
Ja lemmikkieläimiä.
Nimenomaan HOITAA niitä urkistarhaajan eläimiä, ja se toinen tappaa niitä.
Eläinlääkärin tehtävä on myös valvoa, että tappaminen tapahtuu asianmukaisesti ja säädöksiä noudattaen.
On sillä väliä ja lääkäreitä vältän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen maisteri, mutta teen opistotason töitä. En halua enää oppia yhtikästä mitään. Kyllä tuo työni kertoo minusta enemmän kuin opintoni.
Minä vaan ryyppäsin ja rellestin opiskellessani ja nyt teen ihan muita hommia kuin opintoihin liittyen. Gradun kuitenkin sain tehtyä kiitos hyvän ohjaajan, joka kyllä puoliksi kirjoitti jopa koko gradun kaljapalkalla. Papereilla näyttää hyvältä, mutta käytännössä ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri se hoitaa niitä turkistarhaajan eläimiäkin.
Samoin sianlihan kavattajien porsaitaita.
Samoin kuin maidontuottajajien ja naudanlihan kasvattajuen lehmiä ja sonneja.
Samoin kuin ratsuhevosia. Ja ravihevosia.
Ja lemmikkieläimiä.
Nimenomaan HOITAA niitä urkistarhaajan eläimiä, ja se toinen tappaa niitä.
Meillä pari viikkoa sitten eläinlääkäri paloitteli vasikan! Ja viime syksynä lopetti koiramme. Eläinlääkärikö ei tapa?
Sanni16kerava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin imen siistin, hyväntuoksuinen putkimiehen kullia Bemarin nahkapenkillä kuin likaisen, rasvaisen, haisevan materiaalinkerääjän vastaavaa bussinokkaisen Mersun lasihytissä.
Kukaan nainen ei kirjoita miten haluaisi imeskellä miehen kullia jossain auton takapenkillä.
En halua puolisoa, joka määräilee enkä besserwisseriä. Ja olen nainen.
Ap on joko todella nuori ja naiivi tai sitten trolli. Hölmö on myös yksi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka alopeukutitte voisitteko perustella miksi teidän mielestänne ammatti ei kerro mitään ihmisestä.
Koska ihminen on enemmän kuin hänen työnsä.
Jotkut tekevät työtään elääkseen, ei mielenkiinnosta. Jotain on pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat äänestää vasemmistoa.