Googlaa oma nimesi! Yllätyitkö?
Siis aivan kauheaa, sieltä löytyy puhelinnumeroni, osoitteeni ja muutama kuvakin. Miten noi saa pois?
Kommentit (56)
Miksi olet jakanut tietosi nettiin?
Ei löydy mitään, mikä liittyisi minuun. Samannimisestä paljon tehneestä ihmisestä löytyy paljon.
Jotain yleistä löytyy, enimmäkseen kuitenkin nimikaiman juttuja
En ylläty, että minusta ei löydy mitään. Ja vastaus aloituksen kysymykseen: se, mikä on kerran nettiin laitettu, pysyy siellä. Eli et saa tietojasi pois.
Googlasin aiempina vuosina nimeä sen verran, etten jaksa enää. :D Pitäisi kai varaksi tehdä se.
En yllättynyt. Graduni ja työpaikkani sivuilla olevat yhteystiedot lähinnä löytyivät.
En halua googlata. Löytyy paljon. Ei tietääkseni kuitenkaan mitään negatiivistä
asianajaja
Ei oo mitään ihmeellistä mun nimellä.
Mun nimellä ei löydy edes puhelinnumeroa tai osoitetta. Ei yhtäkään kuvaa. Ei mitään. Ja hyvä niin! Tietoinen valinta ollut.
Onneksi on niin yleinen nimi, että pitää todella tietää, mitä etsii, jos minusta jotain haluaa löytää.
Löytyy ainoastaan se missä kaupungissa asun.
En yllättynyt kun ei ole mitään. Olen tienny enkä mättänyt mitään nettiin.
Minulla on Suomessa uniikki nimiyhdistelmä, ei löydy minusta mitään tietoa googlaamalla, onneksi. Facebook-tili on olemassa mutta vain lempinimelläni eli saan olla anonyymi. Saman nimisiä löytyy kyllä vaikka kuinka mutta ovat joko ruotsalaisia tai norjalaisia.
Mut hei ettekö tiedä että teistä voisi löytyä vaikka mitä joiltain salatuista sivustoilta. Vaikka ette olisi itse mitään koskaan laittaneet, joku toinen ehkä tai sitten vaan piloillaan muokannut jotain missä teidän naama. Ikinä ei voi olla varma.
Ei löydy mitään merkittävää. Joskus 90-luvulla kirjoittamiani nyyssiviestejä muutama. Ne saavat ollakin, ei siinä mitään. Lisäksi minulla on valtavasti kaimoja, joten omien juttujen löytäminen on työlästä.