Mistä yksinäinen saa jutteluseuraa?
Ennen ainakin oli chattejä missä pysty juttelemaan? Onko enää? Aikuisille. Onko tää av ainut sosiaalinen kontakti mahdollisuus yksinäiselle?
Kommentit (25)
Ei nuo ehdotukset ole oikein järkeviä keskustelupaikkoja. Jossakin kerhossa on aina suupaltteja, jotka ei anna toisille suunvuoroa. Uskokaa tai älkää, mutta olen käynyt tällaisissa vertaistukipaikoissa niin suupaltit pilaavat kaiken. Homman vetäjän pitäisi huomioida tämä. Kerrankin puheenjohtaja joutui komentaan tällaisen hiljaiseksi kun rupesi kyselemään kesken puheen. En tiedä sitten mistä niitä kavereita saa. Olen saanut kursseilta joitain kavereita, ja lapsuuden ystävät on vielä jäljellä. Yhestä sain kaverin kun kipitti luokseni juttelemaan ja muisteli että kuljimme aina samaa koulumatkaa bussilla. Soittelemme harva se päivä.
Jos aikuinen ihminen ei ole vielä hoksannut että ihmisten keskustelut ovat 99 prosenttisesti turhaa ja rasittavaa sontaa, niin menisit ensiksi juttelemaan päätohtorille.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuinen ihminen ei ole vielä hoksannut että ihmisten keskustelut ovat 99 prosenttisesti turhaa ja rasittavaa sontaa, niin menisit ensiksi juttelemaan päätohtorille.
Sinut voisi lähettää päätohtorille kun noin lapsellisen ja typerän tekstin kirjoitit toiselle.
Naapurit eivät juttele. Ainoat kontaktit itselläni on kaupan kassat. "Hei". Perheenjäsenet kuolleet, olen työtön, 60v eukko. Ystävät kadonneet. Lintujakaan ei saa syöttää tässä taloyhtiössä.