Mistä "täysin turhasta" ostoksesta olet ollut erittäin tyytyväinen?
Eli tarkoitan jotain, joka ei ole millään tavalla välttämätön, mutta on silti tuonut iloa teidän elämään.
Minulla vastaus: laavalamppu :)
Kommentit (61)
Tiskikone. Monet sanoivat että, mitä yksin asuva tekee tiskikoneella?? Mutta kylläpä on oiva peli. En vaihtaisi mihinkään.
Sähköpeitto. Sen suloiseen lämpöön on ihana kääriytyä.
Ostin itselleni 40-vuotislahjaksi purjejollan. Purjehdin sillä kesämökillä ehkä kerran vuodessa, koska käyn siellä vain muutaman viikonlopun kesässä ja useimmiten joko sataa tai ei tuule.
Silti sen kuva on minulla kännykän taustakuvana ja haaveilen kaiket talvet tuulisista poutapäivistä kesämökillä. Eli ajatuksen tasolla se on taatusti ollut hintansa väärti, vaikka käyttö on ollut vähäistä.
Olen myös haaveillut Porsche 911:n ostamisesta, mutta sen kanssa kävisi samoin, eli ajaisin sillä pari lenkkiä vuodessa ja muuten vain kävisin silittämässä sitä autotallissa.
Led-kynttilät, on ainakin täysin turvallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JBL-bluetooth kaiutin
Minullakin on myös.
Onko sullakin Charge 4?
Puikoista ennekuin opin syymään niillä aasilaisittain.
Turhakkeet, hopeaesineet joista osa kuitenkin käytössä.
No ei itse ostettu mutta saatiin airfryer lahjaksi jonain jouluna ja alkuun ajattelin että voi ei mikä turhake tilaa viemään, mutta sehän onkin oikeastaan todella kätevä kahden hengen taloudessa! Saa niin näppärästi kahdelle esim. lohkoperunat tai sitten yhdelle lohkoperunat ja lisukkeen, itse teen siinä kalaleikkeitä ja kasvispyöryköitä sekä kevätrullia. Ruoka on valmis siinä ajassa kun uuni vielä olisi lämpeämisvaiheessa.
vedenkeitin on tosi kätevä,aamupuurot ,teekuppi ym tulee nopeasti,hyvä takki,hyvät kengät ym on aina ostos joka kannattaa.tietokone myös.
Vedenkeitin, airfryer, kanamunankeitin.
Marimekon pienet Unikko kahvi mukit.
Mukeja löytyisi kaapista vaikka kuinka monta,mutta nämä ovat niin ihanat :)
Dolce Gusto -kapselikahvinkeitin duunipaikalle
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Maidon vaahdottaja, teen aamuisin ihanan cappuccinon sen avulla