Mistä "täysin turhasta" ostoksesta olet ollut erittäin tyytyväinen?
Eli tarkoitan jotain, joka ei ole millään tavalla välttämätön, mutta on silti tuonut iloa teidän elämään.
Minulla vastaus: laavalamppu :)
Kommentit (61)
Pastakone, "älykäs" painekeitin, robotti-imuri.
Dolce Gusto -kapselikahvinkeitin kotona on tosi näppärä näin sinkkutaloudessa. Kiva kokeilla eri makuja, oma suosikkini on Flat white.
Pikasiivousliinat, kuivat. Tarttuu pölyyn, ei leviä kovin pahasti.
Viinapullosta kun edelliset loppuivatkin.
Halpa poreallas ostettiin keväällä ihan extempore ja on kyllä ollut kiva ostos, ollut iloa koko perheelle🙂
JBL karaokekaiutin mikrofonilla. Mulla on useampi kajari eri tarkoituksiin mutta tuo pömpeli (ilman karaokeakin) piristää minua äänenlaadullaan joka viikonloppu!
Kapselikeitin, käytän sitä pari kertaa joka päivä ja joka kerta yhtä onnellisena sen olemassaolosta. Mutta turha se on siinä mielessä, että tulee turhaa roskaa niistä kapseleista ja paljon kalliimpaahan se on kuin kahvin keittäminen tavallisella keittimellä tai pressopannulla.
Vierailija kirjoitti:
vedenkeitin on tosi kätevä,aamupuurot ,teekuppi ym tulee nopeasti,hyvä takki,hyvät kengät ym on aina ostos joka kannattaa.tietokone myös.
Vedenkeitin ei ole turha, ehkä otsikko tarkoitti että havaittiin kätevyys vasta käytössä?
Kannellinen ja pillillinen suuri muki joka pitää juoman kylmänä. Mulla on aina ollut vaikeuksia veden riittävän juomisen kanssa ja joskus en juonut työpäivän aikana mitään kun lasista juominen ei vaan napannut. Mutta kun vieressä onkin tämä kapistus, juon pillillä ihan kuin ohimennen riittävästi vettä. Vointini on parantunut ja minulla on vähemmän särkyjä.
Ja kyllä, taidan olla autismin kirjolla.
Kananmunankeitin. Ei ole yhtään munaa mennyt rikki sen jälkeen.
Hevonen, toyboy ja kaikki ostokset luksus brandeilta. Nauttinut olen kaikesta turhasta täysillä. Kerran täällä eletään.
Vierailija kirjoitti:
Kannellinen ja pillillinen suuri muki joka pitää juoman kylmänä. Mulla on aina ollut vaikeuksia veden riittävän juomisen kanssa ja joskus en juonut työpäivän aikana mitään kun lasista juominen ei vaan napannut. Mutta kun vieressä onkin tämä kapistus, juon pillillä ihan kuin ohimennen riittävästi vettä. Vointini on parantunut ja minulla on vähemmän särkyjä.
Ehkä olet, ehkä et.
Monella refluksitaudista kärsivällä on synnynnäinen vaikeus juoda tarpeeksi vettä, ja se jää monella hölskymään vatsaan inhottavasti. Itse ratkaisin tämän ongelman vedensuodatuskannulla. :)
Pöytäpuutarha. Kirkasvalolampulla ja läpinäkyvällä kuvulla varustettu iso purkki, jonka pohjalle laitetaan vettä. Ruukkuyrtit pysyvät elinvoimaisina pitkään.
Ystävä antoi tän mulle. Oon ihan koukussa, ilman tätä vempainta basilika on nahistunut kahdessa vuorokaudessa. Nyt se on ollut tossa yli viikon ja uutta kasvustoa pukkaa.
Riisinkeitin.
Jos yhtään kokkaa japanilaistyyppistä riisiä, jossa riisi mm. pestään koostumuksen vuoksi, riisinkeitin on ainoa jolla saa Suomen oloissa hyvää riisiä. Sähkö/induktioliesi on surkea ja liian hidas reagoimaan jotta riisi onnistuisi hyvin (ja sama juttu muussakin kokkaamisessa joka vaatii nopeasti vaihtelevaa lämpötilaa).
Vierailija kirjoitti:
Vuolukivikolpakko, joka laitetaan pakastimeen pitäisi olla semmoinen, en vaan ole kokeillut.
Ladattava varsiimuri vaikka tavallinenkin on. Siinä on myös rikkaimuri. Saa kätevästi portaat imuroitua rikkaimurilla pieniä juttuja