Oletko löytänyt onnen exäsi tai deitin sisaruksesta?
Kommentit (6)
Löytyi, mutta en tiennyt, että hän oli edes sukua hänelle.
Sovittaisiin eksän tyttären kanssa tosi hyvin yhteen, ajatellaan asioista samalla tavalla ja luonteetkin kohtaa. Ikävä kyllä ikäero on liian suuri ja aiempi suhde myös estää tehokkaasti yhteen menon. Ollaan sielunkumppaneita ja pitkään luulin ettei naisista löydy samanlaisia vastineita kuin itse olen. Olisinpa parikymmentä vuotta nuorempi...no ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Eikä tämä ole vain omaa kuvitelmaa, muutkin ovat samaa sanoneet.
Löysin rakkaan ystävän ex:n siskosta <3
Eikö muilla ole kokemuksia? Lähipiiristä? Tuttu ja tutun tuttu? Onhan tietysti hieman tabu aihe.
On tabu, Kake Randelinilla on kappale kielletyt tunteet.
No, minä olen tullut ex-puolisoni suvun kanssa aina hyvin juttuun. Eron jälkeen minut kutsuttiin kantamaan ex:n isoisän arkkua hautaan, se oli ollut isoisän toive. Ex on ainoa, jonka kanssa ei ajatukset käy yksiin, muuten hänen äitinsä, isänsä ja siskonsa kanssa meillä juttu luistaa. On sellaistakin sattunut vuosi sitten, että ex oli matkoilla, vaikka ex:n äidillä oli syntymäpäivät, ihan pyöreitä täytti. Minut kutsuttiin sinne lasten kanssa, oma tytär ei siis tullut. Mukavaa oli.
Ehkä tätä taustaa vasten ymmärrätte paremmin, että minulla on jonkinlaisia tunteita Ex:n siskoa kohtaan ja se on molemminpuolista ja varmaan ainakin siskosten vanhemmat sen ovat huomanneet. Toistaiseksi on kuitenkin pysytty asialinjalla silmäilyjä ja kahvipöydän liinanalaisia jalkahierontoja lukuunottamatta.
Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan.
Ei oikea elämä ole kauniista ja rohkeista