Suunnittelen tässä matkaa New Yorkiin, mitä mieltä olette,
onko hotelli varattava Fifth Avenuelta vai tulisiko jokin muukin sijainti kysymykseen?
Suosituksia?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tuli käytyä. Majoituimme airbnb majoituksessa Brooklynin Crown Heights:ssa. Ihan mukavaa oli ja tosi rauhallinen sijainti eikä metrolla kestänyt Manhattanille kovin kauaa.
Ja se oli laillinen airbnb?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä lähtisin siitä Times Squaren ympäristöltä hakemaan. Vähän halvemmalla pääsee länsipuolella 10th - 11th Avenue 39 st-44 st seuduilla.
Mulle taas Times Squaren alue olisi ihan vihoviimeinen paikka.
Vähän siellä pääsee rahoistaan. Hotelliyöt on alkaen 250$/yö ja ei kuulu aamiainen hintaan. Aamiaispaikoissa on appelsiinimehulasi 6$ ja pitää jättää tippiä.
Meni 4000€ lomalla ja tuli raiskattu olo.
Vierailija kirjoitti:
Vähän siellä pääsee rahoistaan. Hotelliyöt on alkaen 250$/yö ja ei kuulu aamiainen hintaan. Aamiaispaikoissa on appelsiinimehulasi 6$ ja pitää jättää tippiä.
Meni 4000€ lomalla ja tuli raiskattu olo.
Mulla meni suunnineen sama summa ja olo oli kuin ihan rakastelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni 4000€ lomalla ja tuli raiskattu olo.Mulla meni suunnineen sama summa ja olo oli kuin ihan rakastelun jälkeen.
*ihanan*
Olin joskus Harlemissa yötä. Sieltä oli aamulla hyvä lähteä kävelemään keskuspuiston halki kohti keskustaa.
Brooklynissä olen kaksi kertaa majoittunut huoneistossa. Hyvät yhteydet keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tuli käytyä. Majoituimme airbnb majoituksessa Brooklynin Crown Heights:ssa. Ihan mukavaa oli ja tosi rauhallinen sijainti eikä metrolla kestänyt Manhattanille kovin kauaa.
Mistä tietää että on laillinen tai ettei ole laillinen airbnb? Olen varannut huoneiston eikä kyllä ollut hajuakaan oliko laillinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kestää Manhattanille googlemapsin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin olla varmaan reunamilla, luonnossa ja meren äärellä. Ei oikein innostaisi asumisesta pilvenpiirtäjien varjossa koko ajan. Turvallisuus siis huomioiden kaikin tavoin.
Sun täytyy varmaan sitten pystyttää teltta Central Parkiin, me muut mennään New Yorkiin kaupunkilomalle.
Central Parkissa, meren rannalla?
Kannattaa perehtyä metrokarttaan ja todellakin käyttää myös sitä. On erittäin kätevä tapa liikkua. Manhattan on aivan valtava ja kävelymatkaa nähtävyyksiltä toiselle tulee äkkiä kilometritolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tietää että on laillinen tai ettei ole laillinen airbnb? Olen varannut huoneiston eikä kyllä ollut hajuakaan oliko laillinen vai ei.
Suurin osa on laittomia. Ja tiukkoja sääntöjä niille vähäisille laillisille tiukennetaan entisestään. Ylipäänsä on todella kyseenalaista mainostaa airbnbtä missään Nyki-keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan Manhattanilla ei ole laillista vuokrata huoneistoa lyhyeksi aikaa, kuten viikoksi tai kahdeksi. En tiedä, onko muissa kaupunginosissa sama sääntö.
Vaikka ei olisikaan 100 % lainkuuliainen, niin mahdollisten ongelmien sattuessa on aika ikävää pyytää keltään apua, jos on majoittunut laittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi matkustat törkyiseen, ahtaaseen, saasteiseen, tautiseen, rikollisuutta täynnä olevaan metropoliin, jossa ihmiset ovat itseään täynnä ja välinpitämättömiä?
Ei siellä ole paljon suomalaisia.