Ostaisiko miehesi ilman sinun vaikutusvaltaasi sen Skoda Octavian vai Mercedes Benzin perheen autoksi?
Kiva kun annoit kuitenkin luvan sen RS -tarran liimata sinne taakse.
Kommentit (35)
Mieheni juuri osti sen Skoda Octavian. Hän halusi pienikulutuksisen auton hyvällä hinta-laatusuhteella. Minä olen enemmän ajokokemuksen kannattaja, tykkään nahkarateista sun muista pikku herkuista. Molemmat olemme tyytyväisiä autoon.
Vierailija kirjoitti:
Merssuu ei meille tule! Tai, jos ukko omilla rahoilla ostaa, niin ostakoon itselleen sen valottomat ja vilkkuttoman lelun! Minä ajan autolla!
Eli millä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se perhe on miehen perhe yhtä paljon kuin minun, eikä hänellä ole mitään epärealistisia autofantasioita.
Kyllähän minäkin tietysti voisin käyttää rahaa kohtuuttomasti vaikka muotiin tai johonkin kosmeettiseen leikkaukseen ja sitten keikaroida kaupungilla. Mutta se olisi jostain toisesta asiasta perheessämme pois, joten en sitä tekisi, vaikka mieleni sellaista tekisi JOLLAIN TASOLLA.
Kypsyys on ihan normaalia aikuiselle, ja se sisältää harkinnan hankinnoissa.
Onhan niitäkin kulttuureja, joissa nuoret ihmiset ostelee kalliita kelloja ja autoja ja asuu jossain murjussa. Suomessa on ollut tapana panostaa esim. asumiseen. Ja jos on jo perhettä, niin kyllähän ne tarpeet on erilaisia.
Mies voi kyllä valita vapaan poikamieselämän, jostain syystä ei niin tee.
Varmaan koska pakotan olemaan yhdessä ja hoitamaan lapsia ja ajamaan tylsällä perheautolla.
Kaikilla perheillä raha ei ole niin tiukassa, että jos jotain ostaa ihan omaksi ilokseen, niin se olisi "muusta pois".
Väitän kyllä, että kenelläkään tässä keskustelussa ei ole varaa ostella rajattomasti omaksi ilokseen niin ettei se olisi jostain muusta pois. Jälkeläisten perinnöstä vähintäänkin. Sama pätee myös ökyrikkaisiin. Lisa Marie Presley ja Michael Jackson saivat köyhdytettyä itsensä, ehkä myös vielä Trump.
-ohis.
Niin kauan kun munkin allekirjoitus tarvitaan siihen lainahakemukseen, mulla on myös oikeus sanoa, mikä auto sillä rahalla ostetaan. Sitten kun ei tarvita, ostakoon vaikka Ladan. Onneksi tämä ei ole koskaan ollut meillä mikään ongelma, autoa ajaa molemmat, joten valinta päätyy aina autoon, jota molemmat tykkää ajaa. Haetaan myös onnelsi autolta aika samoja ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä se perhe on miehen perhe yhtä paljon kuin minun, eikä hänellä ole mitään epärealistisia autofantasioita.
Kyllähän minäkin tietysti voisin käyttää rahaa kohtuuttomasti vaikka muotiin tai johonkin kosmeettiseen leikkaukseen ja sitten keikaroida kaupungilla. Mutta se olisi jostain toisesta asiasta perheessämme pois, joten en sitä tekisi, vaikka mieleni sellaista tekisi JOLLAIN TASOLLA.
Kypsyys on ihan normaalia aikuiselle, ja se sisältää harkinnan hankinnoissa.
Onhan niitäkin kulttuureja, joissa nuoret ihmiset ostelee kalliita kelloja ja autoja ja asuu jossain murjussa. Suomessa on ollut tapana panostaa esim. asumiseen. Ja jos on jo perhettä, niin kyllähän ne tarpeet on erilaisia.
Mies voi kyllä valita vapaan poikamieselämän, jostain syystä ei niin tee.
Varmaan koska pakotan olemaan yhdessä ja hoitamaan lapsia ja ajamaan tylsällä perheautolla.
Kaikilla perheillä raha ei ole niin tiukassa, että jos jotain ostaa ihan omaksi ilokseen, niin se olisi "muusta pois".
Väitän kyllä, että kenelläkään tässä keskustelussa ei ole varaa ostella rajattomasti omaksi ilokseen niin ettei se olisi jostain muusta pois. Jälkeläisten perinnöstä vähintäänkin. Sama pätee myös ökyrikkaisiin. Lisa Marie Presley ja Michael Jackson saivat köyhdytettyä itsensä, ehkä myös vielä Trump.
-ohis.
Kaikki on niin kallista, nykyään miljoona menee että hurahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni juuri osti sen Skoda Octavian. Hän halusi pienikulutuksisen auton hyvällä hinta-laatusuhteella. Minä olen enemmän ajokokemuksen kannattaja, tykkään nahkarateista sun muista pikku herkuista. Molemmat olemme tyytyväisiä autoon.
Mersuista olisi varmasti löytynyt malleja pienemmällä kulutuksella ja laadulla. Hinta-laatu vertailu ei täsmää, jos määräävänä tekijänä on hinta, eikä laatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mersuista olisi varmasti löytynyt malleja pienemmällä kulutuksella ja laadulla. Hinta-laatu vertailu ei täsmää, jos määräävänä tekijänä on hinta, eikä laatu.
Mitä ihmettä joku tekee jollakin pikkukippo autolla? Ne mersut on sitä paitsi rumia. Kyllä hinta-laatu on Skodassa ihan kohdallaan.
Mä annoin reunaehdoiksi automaattivaihteet ja farmari, jossa riittävästi tilaa lastenvaunuille ja muille tavaroille. Mies näiden perusteella valitsi. Kysyi kyllä ennen kauppojen tekemistä, että onhan tämä auto mulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Noista vaihtoehdoista hänen valintansa olisi Skoda. Ei missään tapauksessa MB. Ei, ei ja ei.
Mersu on kyllä baska. Tai on se ihan kiva silloin kun se toimii. Sanotaan että ainoa hyvä juttu on se, että kun se jättää välille niin maahantuojan hinauspalvelu on salamannopea ja ilmainen.
T: mersukuski (toistaiseksi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merssuu ei meille tule! Tai, jos ukko omilla rahoilla ostaa, niin ostakoon itselleen sen valottomat ja vilkkuttoman lelun! Minä ajan autolla!
Eli millä?
Notella😀
Ihmettelisin, että miten hän juuri noiden kahden vaihtoehdon välillä palloilee (toinen nainen?). Mutta noista kahdesta toivoisin, ettei ainakaan mersuun päätyisi. N57
Vierailija kirjoitti:
Koskaan mieheni ei ole minulta kysynyt kantaa autoasiaan.
Eikä kuulukaan, sillä hän maksaa oman autonsa lisäksi minunkin autoni kulut.
Viimeksi hän osti itselleen Phaetonin, kysymättä minulta. Ei haitannut.
Fiffig snubbe. Mera bil för pengen är det svårt att köpa. En bra Phateon har dock varit svår att hitta redan under en längre tid. Tänkte köpa en ny sådan då de sista vräktes ut, men tyvärr var det inte bilbytardags just då.
Se on niin tyhmä että ostaisi moottoripyörän ja sitten ihmettelisi miten sillä muka voi lapsia harjoituksiin kuskata.
Joo, kyllä, ihan olen itse tuon valinnut. Sitä saa mitä tilaa, ikävä kyllä.