Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakalaiset! Kun lapsi lyö tai potkii teitä

Vierailija
28.01.2023 |

teettekö jokaisesta ilmoituksen vai keräättekö niitä yhteen? Mietin vain, et itse joutuisin tekemään lähes joka toinen päivä. Olen siis itse tehnyt niin, että kirjaan tiedot paperille ja sit useamman tapahtuman samassa ilmossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kunta sallii, että nuo väkivaltaisimmat tapaukset kytketään kiinni ns. pandatuoliin.

Mikä tuo tuoli on?

Sellainen tavallaan pyörätuoli missä on neljä kääntyvää pientä pyörää ja pehmustettu istuin mitä voi nostaa ja laskea. Siihen istuimeen saa liivin tai valjaat.

Vierailija
22/25 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä päin on tuollainen ilmoituskäytäntö?

Pk-seudulla. Mm. siksi kukaan ei haluakaan sinne töihin. Joka kerta kun vaikka otat lasta kädestä kiinni niin siitä pitää täyttää lomake.

Ja henkilökunta vaan sietää tuollaista älyttömyyttä eikä mene lakkoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt päiväkodissa töissä sijaisena, kun lapset haukkuivat vanhaksi akaksi, rumaksi. Eivät totelleet mitään. N 55

Vierailija
24/25 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestänyt päiväkodissa töissä sijaisena, kun lapset haukkuivat vanhaksi akaksi, rumaksi. Eivät totelleet mitään. N 55

löysitkö jonkun vanhalle rumalle akalle sopivamman työpaikan?

Vierailija
25/25 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan ollut hoidossa lapsia, jotka olisivat yrittäneet potkia, lyödä tai purra minua. Yksi lapsi yritti muutamana päivänä hoidon alussa raapia kasvojani, kun otin hänet syliin, mutta käänsin hänet vain toisin päin, jolloin kädet eivät yltäneet kasvoihini. Hyvä tuuri ilmeisesti käynyt ja kaikki väkivaltatapaukset ovat päiväkodissa, itse olen siis perhepäivähoitaja. Kädestä otan kiinni kyllä monestikin varsinkin ulkona vaaratilanteissa enkä niistä mitään raporttia tee mihinkään suuntaan. Päiväkodin johtajakin on tämän kotikäynneillä nähnyt eikä ole sitä vääränä toimintatapana pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme