Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, häiritseekö miehen erektiolääkkeen käyttö teitä?

Vierailija
28.01.2023 |

Miehelleni (44 v) määrättiin verenpainelääkkeet muutamia kuukausia sitten. Useampaa valmistetta kokeiltiin, mutta oli pahoja sivuvaikutuksia eikä vaikutukset verenpaineeseenkaan olleet toivottavat. Nyt on viimein löytynyt lääke, joka tuntuisi toimivan, mutta sivuvaikutuksena on kiusallinen erektiohäiriö. Mies kyllä saa erektion, mutta se on parhammillaankin "puolikova". Periaatteessa yhdyntä tuollaisella erektiolla on juuri ja juuri mahdollista, mutta ei se oikeastaan ole mistään kotoisin verrattuna aiempaan. Ja tämän olemme ihan ääneen rehellisesti kyllä molemmat todenneet.

No mutta sitten varsinainen asia: pari viikkoa sitten mies sai vaivaa lääkkeet, joilla erektio on samanlainen kuin aiemmin. Tämä on tietysti hieno asia, mutta syystä jota en oikeastaan itsekään tiedä, minua lääkeet vähän häiritsevät. Tai siis häiritsee se tieto, että mies tarvitsee lääkettä saadakseen kanssani erektion. Vaikka tietenkin syyn ymmärrän ja tiedostan, että taustalla on sairaus, johon hän tarvitsee hoitoa koen asian silti jollakin tavalla "turn offina". Haikeudella muistelen niitä aikoja, kun näin miehen peniksen paisuvan kovaksi suudellessa ja kosketellessa. Lisäksi tietysti tässä on se käytännön puoli, että spontaani seksi on täysin mahdotonta, koska pilleri on otettava tuntia aikaisemmin. Siitäkin tulee tietyllä tavalla paine, kun tietää että tunnin kuluttua sitten on haluttava ja seksiä on harrastettava ennen kuin vaikutus loppuu.

Onko kellään muula naisella tällaista kokemusta? Ja tiedostan kyllä kuulostavani kenties kiittämättömältä narsisistilta tai muuten idiootilta. Itsekin olen kieltämättä yllättynyt näistä tunteistani.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että se erektiolääke tekee spontaaniudesta mahdotonta, on kyllä ongelma. Esim. kun meillä on kolme lasta ja ovat jo siinä iässä, että valvovat yhtä myöhään kuin vanhemmat, on tilaisuuksia seksille todella harvoin. Jos joku päivä ilmaantuukin yhtä äkkiä päivällä vaikka tilanne, että ollaan tunti kahdestaan ja olisi mahdollisuus seksille ja täytyy odotella pillerin vaikutusta niin onhan se ärsyttävä tilanne. En lähde yhtään jeesustelemaan etteikö olisi. Sitten tietysti on toinen tilanne, jos ollaan vaikka koko ilta kaksistaan ja mies voi ottaa sen pillerin valmiiksi.

Minä lisäisin tähän vielä sen ongelman, että jos mies sitten on ottanut sen pillerinsä, tulee ainakin itsellä helposti paineita siitä, että nyt pitäisi sitten haluta. En minä ainakaan todellakaan tiedä 3 tuntia ennen että tekeekö minulla seksiä mieli 3 tunniin päästä vai ei.

Tuohon on minulla yksi vinkki: avoin keskustelu. Minä joudun myös syömään erektiolääkkeitä. Vaimo tietää varsin hyvin, että otan lääkkeen aina, jos ollaan ilta kahdestaan, mutta tietää myös sen, että mitään pakkoa seksiin ei ole. Minä en sairaudelleni mitään mahda, mutta en myöskään vaimolta voi seksiä vaatia sen takia, että olen pillerin ottanut. Tämä on meillä ainakin vähentänyt tuota stressiä. Joskus seksiä on, joskus taas ei ole.

Hyvä jos teillä noin. Itse en halua lääkettä turhaan tai "varmuudeksi" ottaa.

Eli sinun mielestä vaimolla on velvollisuus antaa aina, kun olet pillerisi ottanut?

Ei tietenkään ole. Tottakai varmistun ennen pillerin ottamista, että vaimo haluaa. Kyllä kai sen nyt tuntia aiemmin suunnilleen tietää haluaako vai ei? Tarkoitin, että en kahdestaan ollessammekaan halua salaa ottaa pilleriä luottaen siihen, että seksiä on.

Minä en kyllä ainakaan tiedä, tekeekö tunnin päästä mieli vai ei. Riippuu täysin tilanteesta. Ennemminkin sanoisin, että jos mies ilmoittaisi "ottaisin nyt tämän pillerin, mutta varmistan ensin että tekeekö sinulla sitten mieli tunnin päästä" niin vastaus olisi että "ei luultavasti tee". Erityisen eroottiselta tuollaiset tiedustelut ei nimittäin kuulosta.

Otan osaa. Miehesi pitäisi sitten yhtäkkiä haluta kun sinä haluat. Mistä ne miehen halut yhtäkkiä putkahtaa tyhjästä.

Vaimoni ilmoittaa minulle tuntia tai kahta ennen. Jo kun menen ottamaan puolikasta tuntuu kalussa turvotusta ja himot nousee. Sitä paitsi ennen seksiä vaimo käy usein vielä vessassa ja suihkussa yms valmistautuu seksiin. Toisinaan joudun vielä odottelemaan. Joten vähän ihmettelen, jos naisella ei tuntia ennen ole jo tietoa haluaako seksiä vai ei. Sitä paitsi ainakin meillä menee yllättävän pitkä aika esilämmitykseen ja vaimolle annettavaan suuseksiin. Joten monesti riittäisi kun ottaisi pilsun vasta seksiin ryhtyessä.

Naiset ovat suuri mysteeri. Luojan kiitos, että ei tartte pelata pillereiden kanssa.

Vierailija
42/48 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että se erektiolääke tekee spontaaniudesta mahdotonta, on kyllä ongelma. Esim. kun meillä on kolme lasta ja ovat jo siinä iässä, että valvovat yhtä myöhään kuin vanhemmat, on tilaisuuksia seksille todella harvoin. Jos joku päivä ilmaantuukin yhtä äkkiä päivällä vaikka tilanne, että ollaan tunti kahdestaan ja olisi mahdollisuus seksille ja täytyy odotella pillerin vaikutusta niin onhan se ärsyttävä tilanne. En lähde yhtään jeesustelemaan etteikö olisi. Sitten tietysti on toinen tilanne, jos ollaan vaikka koko ilta kaksistaan ja mies voi ottaa sen pillerin valmiiksi.

Minä lisäisin tähän vielä sen ongelman, että jos mies sitten on ottanut sen pillerinsä, tulee ainakin itsellä helposti paineita siitä, että nyt pitäisi sitten haluta. En minä ainakaan todellakaan tiedä 3 tuntia ennen että tekeekö minulla seksiä mieli 3 tunniin päästä vai ei.

Tuohon on minulla yksi vinkki: avoin keskustelu. Minä joudun myös syömään erektiolääkkeitä. Vaimo tietää varsin hyvin, että otan lääkkeen aina, jos ollaan ilta kahdestaan, mutta tietää myös sen, että mitään pakkoa seksiin ei ole. Minä en sairaudelleni mitään mahda, mutta en myöskään vaimolta voi seksiä vaatia sen takia, että olen pillerin ottanut. Tämä on meillä ainakin vähentänyt tuota stressiä. Joskus seksiä on, joskus taas ei ole.

Hyvä jos teillä noin. Itse en halua lääkettä turhaan tai "varmuudeksi" ottaa.

Eli sinun mielestä vaimolla on velvollisuus antaa aina, kun olet pillerisi ottanut?

Ei tietenkään ole. Tottakai varmistun ennen pillerin ottamista, että vaimo haluaa. Kyllä kai sen nyt tuntia aiemmin suunnilleen tietää haluaako vai ei? Tarkoitin, että en kahdestaan ollessammekaan halua salaa ottaa pilleriä luottaen siihen, että seksiä on.

Minä en kyllä ainakaan tiedä, tekeekö tunnin päästä mieli vai ei. Riippuu täysin tilanteesta. Ennemminkin sanoisin, että jos mies ilmoittaisi "ottaisin nyt tämän pillerin, mutta varmistan ensin että tekeekö sinulla sitten mieli tunnin päästä" niin vastaus olisi että "ei luultavasti tee". Erityisen eroottiselta tuollaiset tiedustelut ei nimittäin kuulosta.

Otan osaa. Miehesi pitäisi sitten yhtäkkiä haluta kun sinä haluat. Mistä ne miehen halut yhtäkkiä putkahtaa tyhjästä.

Vaimoni ilmoittaa minulle tuntia tai kahta ennen. Jo kun menen ottamaan puolikasta tuntuu kalussa turvotusta ja himot nousee. Sitä paitsi ennen seksiä vaimo käy usein vielä vessassa ja suihkussa yms valmistautuu seksiin. Toisinaan joudun vielä odottelemaan. Joten vähän ihmettelen, jos naisella ei tuntia ennen ole jo tietoa haluaako seksiä vai ei. Sitä paitsi ainakin meillä menee yllättävän pitkä aika esilämmitykseen ja vaimolle annettavaan suuseksiin. Joten monesti riittäisi kun ottaisi pilsun vasta seksiin ryhtyessä.

Naiset ovat suuri mysteeri. Luojan kiitos, että ei tartte pelata pillereiden kanssa.

No on miehelle joka tapauksessa hankala, jos nainen ei edes tiedä puolta tuntia tai tuntia ennen, että haluaa seksiä. Pitäisikö miehen halut ja seisokki kääntyä päälle katkaisijasta. Puhumattakaan siitä toisesta vaihtoehdosta, että nainen käyttäisi miehen pillerin ottoa esileikkinä. Voisitko kulta ottaa sen pillerin kun haluan tänään kovaa kalua ja kunnon panoa.  Veikkaan, että jälkimäisessä tapauksessa nainen saisi kiimaisemman miehen ja siten omatkin halut kattoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pienikin määrä vaikuttaa, ja siksi napsin kolmasosan silloin tällöin jos toivon illalla jotain tapahtuvan. Minustakin on vaikeaa mennä sopimaan ja ehdottelemaan ennalta.  

Vierailija
44/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine on käytännössä aina oire huonoista elintavoista. Kannattaa korjata elintavat vielä kun muita sairauksia ei ole puhjennut.

Asiaan auttaa 10 000 askeleen kävely päivittäin vuoden ajan, laihduttaminen normaalipainoon ja asiallisesti syöminen. VHH- tai ketoruokavalio voi olla tarpeen riippuen lähtötilanteesta.

Jos AP:n mies jatkaa oireiden hoitamista lääkkeillä niin hetken päästä käytössä on pari muutakin lääkettä omine sivuvaikutuksineen.

Vierailija
45/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti:

Korkea verenpaine on käytännössä aina oire huonoista elintavoista. Kannattaa korjata elintavat vielä kun muita sairauksia ei ole puhjennut.

Asiaan auttaa 10 000 askeleen kävely päivittäin vuoden ajan, laihduttaminen normaalipainoon ja asiallisesti syöminen. VHH- tai ketoruokavalio voi olla tarpeen riippuen lähtötilanteesta.

Jos AP:n mies jatkaa oireiden hoitamista lääkkeillä niin hetken päästä käytössä on pari muutakin lääkettä omine sivuvaikutuksineen.

100% samaa mieltä. Mutta kun ei viitsi ja ei jaksa. Paljon helpompaa vaan nielasta se pilleri.

Vierailija
46/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti:

Nyt taitaa meidän "lääkäri" unohtaa perinnöllisyyden vaikutuksen verenpaineessa. Suomessa on vähintäänkin kymmeniä tuhansia ihmisiä, joille sukurasitteen myötä kehittyy verenpainetauti keski-ikäisenä elämäntavoista riippumatta.

Vierailija
47/48 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta lääkkeen käyttö ei ole paheksuttavaa. Varsinkin jos on ikää enemmän, kiirettä yms elämän pyörteitä. 20v kaverille vähän kyseenalaista. Toki ei sitä voi paeta että naistenkin vaatimukset vähän nousseet, enään normaali ei riitä kun mediat tuputtavat näkemyksiä mitä seksin tulee olla ja kestää. Supermies pitäisi olla ja siksi itsekin otan lääkettä. Ei huvittaisi mutta pakko!!! Ei ole rentoutta hommassa enään.

Kyllä meillä rentoutta riittää. Ei tartte mitään kemiallisia buustereita, kun huolehtii muista elämänsä osa-alueista. Joillekin tää on vaan liian vaikea asia ymmärrettäväksi. Sitten aletaan popsia niitä pillereitä.

Eli sinä tuomitset naisen liukkaritkin väärinä kemiallisina buustereita, kun mahdollistavat yhdynnät. Taitaisi aika monelta naiselta jäädä yhdynnät väliin tai ainakin muuttuvan epämiellyttäviksi ilman liukkaria. Molennella sellaisella naisella pakkokin käyttää, jonka miehellä kalussa on paksuutta ja kokoa. 

Buhahahaa!

Meillä tarvitaan liukkaria anaaliseksissä. Muuten liukkaus järjestyy ihan luonnostaan. Ja en tuomitse liukkaria. Puhuin pillereistä, jos et sitä ymmärtänyt. Ja ethän sinä reppana sitä ymmärtänyt.

Mitä eroa?  Liukkari mahdollistaa monella naisella yhdynnät, kun oma liukkaus ei riitä. Pilleri mahdollistaa monella  miehellä yhdynnät, kun ei enää seiso kunnolla. Kumpikaan tuote ei riipu haluista. 

Miksi käytät anaaliseksissä liukkaria, eikö luonnollisuus riitä. Taidat olla vähän yksinkertainen.

Mitä eroa? Mä puhuin pillereistä ja sinä liukuvoiteesta.

Olet varmaan palstan ainoa henkilö, joka ottaa kuivana kakkoseen.

Valuuko edes vesi silmistäsi?

No niin Jonne. Ei enää yhtään Essoa ja heti nukkumaan. Äiti ei anna tissiä tänä iltana.

Vierailija
48/48 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy erektiolääkkeen käyttöä, jollei siitä ole yhdessä sovittu. Naiselle on häpeällistä huomata, että hulppea seksielämä johtuukin vain pillereista. Itse en tarvitse liukkaria tms ja olen hyvin seksuaalinen, enkä hyväksy, että minua nuorempi mies tarvitsee moista, kun ei ole sairautta taustalla.