Pari suhteen alkaminen ja menneisyydestä kerronta
Mä tapailin jonkun kuukauden paria naista ja nyt aloin seurustella sen kanssa johon kovasti ihastuin. Tää nainen ei tiedä että mulla oli alussa toinenkin nainen ketä tapasin ja muitakin treffejä. Yksi ilta mietin tätä ja tuli vähä syyllinen olo siis kun mulla on ollut tän ajan tunteita muitakin naisia kohtaan ja olen nähnytkin niitä eikä tämä nainen tiedä niistä. Mietin että pitäskö mun kertoa nyt sille noista toisista? Haluisitteko itse tietää? Nyt kun seurustellaan ei mulla tietenkään ole enään muita eikä tule Oon kolmikymppinrn mutta kai vähä noviisi tälläsissa jutuissa.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet kovaa syyllisyyttä asiasta, voit kertoa hänelle. Se voisi helpottaa sun oloasi.
Tapailitteko te vaan? Oliko hän siinä uskossa, että tapailette vain toisianne? Jos johtanut häntä harhaan tai valehdellut, niin et tehnyt teknisesti mitään väärää eikä sun tarvitse kertoa asiasta, se voisi turhaan loukata häntä.
Olennaista kuitenkin on, että aiotko nyt unohtaa kaikki muut naiset? Jos et pysty siihen, sun ei kannata seurustella.
En kertonut naiselle muista kun tapailin niitä. Hän saattoi kuvitella että mä tapailin vaan sitä. En usko että se itse tapasi muita tona aikana mutta en ole varmakaan. Kyllä mä nyt unohdan toiset naiset, lopetin jo niiden tapaamisen.
Kuule kyllä sen vaistoaa jos mies on edellisenä viikonloppuna käynyt panemassa jotain toista. On kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
on ihan normaalia jos on tunteita useampaa henkilöä kohtaan. niiden perusteella ei tarvi toimia. kirjotit että oot ihastunut nyt tyttöystävääsi ja että aiot olla vain hänen kanssa.
mutta onko sulla yhä tunteita niitä muita kohtaan? siitäkö sä tunnet oikeesti syyllisyyttä?
Totta kai tapailuvaiheessa voi ja saa olla tunteita useampaakin ehdokasta kohtaan. Toihan on ihan normaalia! Tapailuvaiheessa koitetaan selvittää, kenestä voisi tulla se kumppani.
Seurustellessa ja avioliitossakin olevat voivat ihastua toisiin ihmisiin. Tärkeintä on, mitä niillä tunteilla tekee sitten. Toiseen ihastuminen ei ole pettämistä, jos oikeaa pettämistä ei tapahdu. Tunteita tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää ja hyvin todennäköisesti lopettaisin jutun siihen. Oksettava ajatus että mies on kilpailuttanut minua useiden muiden naisten rinnalla. Ihminen joka pystyy kiinnostumaan monesta yhtä aikaa pystyy samaan varmasti myös parisuhteessa.
Itse keskityn yhteen kerrallaan ja odotan samaa mieheltä. Muuten hän ei ole minun mieheni.
Mutta eihän sun tapailema mies ole vielä mikään sun mies! Kysehän on vasta treffailusta, ei mistään seurustelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
on ihan normaalia jos on tunteita useampaa henkilöä kohtaan. niiden perusteella ei tarvi toimia. kirjotit että oot ihastunut nyt tyttöystävääsi ja että aiot olla vain hänen kanssa.
mutta onko sulla yhä tunteita niitä muita kohtaan? siitäkö sä tunnet oikeesti syyllisyyttä?
Totta kai tapailuvaiheessa voi ja saa olla tunteita useampaakin ehdokasta kohtaan. Toihan on ihan normaalia! Tapailuvaiheessa koitetaan selvittää, kenestä voisi tulla se kumppani.
Seurustellessa ja avioliitossakin olevat voivat ihastua toisiin ihmisiin. Tärkeintä on, mitä niillä tunteilla tekee sitten. Toiseen ihastuminen ei ole pettämistä, jos oikeaa pettämistä ei tapahdu. Tunteita tulee ja menee.
Jos toi on normaalia niin minä olen sitten epänormaali. Mun kiinnostus on aina joko 0 tai 100, ei ole mitään välimuotoa. Silloin kun se on 100, en pysty kiinnostumaan kenestäkään muusta. Tunteita on vain yhtä kohtaan kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet kovaa syyllisyyttä asiasta, voit kertoa hänelle. Se voisi helpottaa sun oloasi.
Tapailitteko te vaan? Oliko hän siinä uskossa, että tapailette vain toisianne? Jos johtanut häntä harhaan tai valehdellut, niin et tehnyt teknisesti mitään väärää eikä sun tarvitse kertoa asiasta, se voisi turhaan loukata häntä.
Olennaista kuitenkin on, että aiotko nyt unohtaa kaikki muut naiset? Jos et pysty siihen, sun ei kannata seurustella.
En kertonut naiselle muista kun tapailin niitä. Hän saattoi kuvitella että mä tapailin vaan sitä. En usko että se itse tapasi muita tona aikana mutta en ole varmakaan. Kyllä mä nyt unohdan toiset naiset, lopetin jo niiden tapaamisen.
Kuule kyllä sen vaistoaa jos mies on edellisenä viikonloppuna käynyt panemassa jotain toista. On kokemusta.
Ap:han kirjotti, ettei sillä ollut seksiä muitten kanssa ollut.
Musta on vähän vaikea uskoa, että ap on oikeasti 3-kymppinen, vaikuttaa paljon nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toi on normaalia niin minä olen sitten epänormaali. Mun kiinnostus on aina joko 0 tai 100, ei ole mitään välimuotoa. Silloin kun se on 100, en pysty kiinnostumaan kenestäkään muusta. Tunteita on vain yhtä kohtaan kerrallaan.
Mullakin noin, jos olen rakastunut. Mutta ihastunut voin olla useampaankin samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin tietää ja hyvin todennäköisesti lopettaisin jutun siihen. Oksettava ajatus että mies on kilpailuttanut minua useiden muiden naisten rinnalla. Ihminen joka pystyy kiinnostumaan monesta yhtä aikaa pystyy samaan varmasti myös parisuhteessa.
Itse keskityn yhteen kerrallaan ja odotan samaa mieheltä. Muuten hän ei ole minun mieheni.
Mutta eihän sun tapailema mies ole vielä mikään sun mies! Kysehän on vasta treffailusta, ei mistään seurustelusta.
Ei olekaan. Mutta ehkä etsin juttua jossa molemmat tietävät heti ensikohtaamisessa että tämän haluan. Jos tiedän että mies joutuu arpomaan minun ja muiden välillä, jättäydyn kuvioista suosiolla pois. Suhde ei voisi koskaan olla sitä mitä haluan.
Siis ap on ollut sinkku ja tapaillut useampaa naista ja nyt kokee siitä syyllisyyttä? Kai nyt sinkku saa tapailla vaikka sataa naista jos siltä tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekaan. Mutta ehkä etsin juttua jossa molemmat tietävät heti ensikohtaamisessa että tämän haluan. Jos tiedän että mies joutuu arpomaan minun ja muiden välillä, jättäydyn kuvioista suosiolla pois. Suhde ei voisi koskaan olla sitä mitä haluan.
Aika romanttiset haaveet sulla. Harvoin ihmiset rakastuu ensikohtaamisella ja tajuaa haluavansa juuri tämän henkilön loppuelämäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ap on ollut sinkku ja tapaillut useampaa naista ja nyt kokee siitä syyllisyyttä? Kai nyt sinkku saa tapailla vaikka sataa naista jos siltä tuntuu!
Saa, mutta kaikki eivät välttämättä katso sitä hyvällä. Ap ilmeisesti epäilee että tämä nainen kuuluu heihin.
Itse ainakin kuuntelen mielellään existä, jos sama virsi toistuu, niin parempi jatkaa eri teille..
Nykyään on ihan tyypillistä tapailla useampaa samaan aikaan, ainakin jos ne kaikki on Tinderistä tms löydetty. En siis tajua mitä ap tässä katuu. Onko hän jättänyt jotain kertomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika romanttiset haaveet sulla. Harvoin ihmiset rakastuu ensikohtaamisella ja tajuaa haluavansa juuri tämän henkilön loppuelämäkseen.
Ei tietenkään loppuelämästä tiedä. Mutta mulla on ensikohtaamisessa tullut heti olo, että en halua enää tavata ketään muuta ja voin saman tien poistaa tinderin. Haluan että toinen kokee samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, mutta kaikki eivät välttämättä katso sitä hyvällä. Ap ilmeisesti epäilee että tämä nainen kuuluu heihin.
Musta ap vaikuttaa aika nuorelta ja kokemattomalta eikä vaan ymmärrä kuvioita. Oisko tämä jopa eka seurustelusuhde hänellä?
En kertoisi hänelle ellei hän ottaisi asiaa puheeksi ja haluisi tietää. Se mitä tapahtui ennen seurustelua, ei varsinaisesti kuulu hänelle. Siis jos nyt ap on siinä parisuhteessa eikä parissa suhteessa.
Musta on kiva, että ap haluaa olla rehellinen. Mutta haluisitko sä ap vastaavassa tilanteessa kuulla asiasta? Mieti asiaa tältä kantilta.
Kerjäät vaikeuksia jos kerrot. Jos kysy niin sanoo, että oli siinä viritteillä kaikenlaista mutta ne loppuivat kun sinä tulit kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Kerjäät vaikeuksia jos kerrot. Jos kysy niin sanoo, että oli siinä viritteillä kaikenlaista mutta ne loppuivat kun sinä tulit kuvioihin.
Tuo vastaus tuskin tyydyttää ainakaan ihmistä, joka on joskus ollut se, joka on dumpattu lupaavasta viritelmästä toisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt niin kahdesti (turha irviä, olen leski). Vähempään en tyytyisi. Ei se ole ihme, että sitten arvotaan ja sekoillaan monen kanssa, kun tyydytään vain johonkin. Itse olen aina odottanut, että se oikea sattuu kohdalle, silloin muille ei ole sijaa.
Ghostaa se.