Onko ollut tipaton tammikuu.
Kommentit (64)
Seuraavaksi hipaton helmikuu :)
Ja ehkä vielä maistiton maaliskuu.
Loppiaisesta alkoi tipaton jakso ja jatkunee pääsiäiseen tai vappuun tai kesään asti. Ellei pidemmällekin.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi humalaton huhtikuu?
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte tipattomia, kun ei ole ongelma. 6 keskiolutta oon vissiin juonu tammikuussa.
Onnea vaan, olin joskus ihan samaa mieltä.
Jostainhan se suurkulutuskin lähtee.
Oli itselläkin joskus annokset kohtuullisella tasolla, mutta vuosien myötä se oli jo 1-2 pulloa kirkasta viikonloppuisin, eli pienelle naiselle ampuu reippaasti yli riskirajojen.
Ihan hyvä testaus tämä on ja ehkä jopa jatkuu. Josko se kohtuullisuuskin vielä joskus onnistuis.
Oon juonu alkoholia viimeks vuonna 2006.
Vierailija kirjoitti:
Sitten taas
tipaton toukokuu
keitoton kesäkuu
hilloton heinäkuu
eloton elokuu
sateeton syyskuu
liputon lokakuu
maistiton marraskuu
janoton tai janoinen joulukuu
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte tipattomia, kun ei ole ongelma. 6 keskiolutta oon vissiin juonu tammikuussa.
Sama, olen tainnut juoda lasin viiniä ja pari cocktailia tämän kuukauden aikana.
Tuskinpa alkohoolin väärinkäyttäjät vierailee edes tällä sivusto? Tuuri juopot eivät edes tunnista omaa alkoholin värin käytöstä.Mutta kännissä eivät noudata varsinkaan naiset kerrostalojen järjestysääntöjä.Eivätkä ymmärrä mieletervys lääkeet ja alkohooli on turmioksi .Toki samaa ymärtämätömyys miehillä.Sitten kun on niin paha olla krapulassako? Pitää tupakoida parvekella, vuokrataloissa joissa tupakointi kielto.
Ei tarvitse viettää, kun ei muutenkaan juuri koskaan käytä alkoholia.
Ei valitettavasti. Kolmet kännit olen jo saanut aikaiseksi.
Nyt olen pari viikkoa ollut ilman ja tästä voisikin taas ottaa perinteisen 100:n päivän tipattoman kevään.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti. Kolmet kännit olen jo saanut aikaiseksi.
Nyt olen pari viikkoa ollut ilman ja tästä voisikin taas ottaa perinteisen 100:n päivän tipattoman kevään.
Hyvä idea.100 päivää alkoholiton.
Mittee se siule kuulluu?Suattaaha tuo olla tae suattaaha tuo olla jotta ei.
Ei täysin mutta olen juonut erittäin vähän jo kolme kuukautta.
Tipaton tammikuu?Mikä/mitä se on ???
Vierailija kirjoitti:
Ei täysin mutta olen juonut erittäin vähän jo kolme kuukautta.
Tämä hyvä asia että alkoholinkäyttö on vähentynyt.
on.