Saako AMK-opparin kirjoitettua 3 päivässä?
Jos aineisto on jo 80 % kasassa ja aihe on rajattu ja kirjoitustyöhön on kokonaiset päivät aikaa, ts. ei lapsia, lemmikkejä, palkkatyötä ja niiden aiheuttamia häiriöitä.
Tähtäin ei luonnollisesti ole korkeimmassa arvosanassa.
Kommentit (25)
Hei, tulin kertomaan että en saanut kirjoitettua oppariani kolmessa päivässä. Viikonlopun aikana sain kasaan vähän reilu 20 sivua, mutta tänään en jaksanut keskittyä ollenkaan ja sain kirjoitettua vain yhden vaivaisen kappaleen. Arvioisin, että loppusivuihin minulla menee ainakin toiset pari päivää, ehkä kolme. Kokemukseni perusteella sanoisin silti, että minua paremman ja pitkäjänteisemmän kirjoittajan on täysin mahdollista saada kirjoitettua työ muutamassa päivässä. Tietenkin päälle tulee kaikki muu minkä takia itse prosessissa menee paljon pidempään. Moni ymmärsi ehkä aloitusviestini väärin kun en tarkentanut asiaa, en tosiaan kuvitellut että saisin opinnäytetyön luonnoksesta julkaisuvalmiiksi kolmessa päivässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä.
Siinä tapauksessa amk-tutkinto vastaa ammattikoulututkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin gradua edeltävän seminaarityön (nykyisin vastaa kandin tutkielmaa) viikonlopun aikana. Kaikki materiaali oli tietty kasassa. Ihan hyvä arvosanakin tuli, mutta ei se hauskaa ollut.
Kanditutkielman (siis leikkitutkielman) pystyykin kirjoittamaan jopa viikonlopun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin gradua edeltävän seminaarityön (nykyisin vastaa kandin tutkielmaa) viikonlopun aikana. Kaikki materiaali oli tietty kasassa. Ihan hyvä arvosanakin tuli, mutta ei se hauskaa ollut.
Kanditutkielman (siis leikkitutkielman) pystyykin kirjoittamaan jopa viikonlopun aikana.
Miksi ei siis AMK-opinnäytetyötä pystyisi myös?
Totta kai saa.
Arvosana ei varmaankaan tule yltämään kuin välttävään.
Kielellisestikin pitää varmaan olla aika hyvää tekstiä. Joten...
Kopioi mahdollisimman paljon!