Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin uimahallissa siivoojana aikoinaan

Vierailija
27.01.2023 |

Ja siellä oli pukuhuoneessa yleinen vaaka. Kiinnitin huomiota pukuhuoneissa mopatessa, että miehet ramppasi jatkuvasti vaa'alla ja aina siihen joku meni. Naisten puolella ei vastaavaa havaittavissa. Harvemmin sillä puolella kukaan nousi puntarille. Todella hämmentävää. Luulisi toiste päin. Onko miehet sittenkin enemmän oman vartalonsa peilaajia ja ottavat paineita omasta vartalostaan kuin naiset.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on vaaka kotona

Vierailija
22/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen että uimahalleissa käyvillä naisilla on keskimäärin parempi itsetunto eli he voivat nauttia liikunnasta vähän epätäydellisemmälläkin kropalla, tuollahan kaikki näkevät sinut alasti. Nämä naiset eivät ole niin nuukia painostaan ja ne enemmän vaaalla hyppäävät eivät ikinä tulisi uimahalliin koska ajattelevat muiden näkevän heidät läskeinä. Tällaiset naiset harrastavat mieluummin hikijumppaa ja muuta jonka mieltävät enemmän energiaa polttavaksi. Mies taas intoutuu uimaan juuri terveyden ja jopa painonpudotuksen vuoksi ja katsoo samalla painon. Miehellä ehkä harvemmin on kotona käytössä vaakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hyvä analyysi.

Miten sä naisena voit siivota miesten pukuhuoneessa, jossa on alastomia miehiä?

#metoo koskee vain niitä tilanteita missä mies tunkeutuu naisille varattuun turvalliseen tilaan kuten pukuhuoneeseen. Naisen oleskelua miestiloissa se ei koske.

No se naissiivooja miesten puolella on kyllä usein se häirinnän kohde (ehdottelu, huutelu, tuijottelu, seurailu, kähmintä). On naiselle ahdistavaa olla siellä miesten puolella siivoamassa.

Vierailija
24/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja vastaan omasta puolestani: osasyy punnitsemiseen on se, että olen kiinnostunut luvuista. Toinen syy on punnitsemisen helppous.

Vierailija
25/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille paino on tabu, eikä haluta ottaa sitä riskiä, että joku ulkopuolinen siellä pukuhuoneessa näkisi vaa'an lukemaan.

Eivätkä osaa arvioida painoa ulkonäön perustella? Taas tätä kuuluisaa naisenlogiikaka vaikka ihan totta onkin :)

Vierailija
26/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Hyvä analyysi.

Miten sä naisena voit siivota miesten pukuhuoneessa, jossa on alastomia miehiä?

Kyllä miehetkin siivoavat naisten pukuhuoneissa. Ainakin 90-luvulla oli näin. Ex-naisystävä kertoi.

En ole nähnyt enkä kokenut. Yleensä se ei ole edes sallittua.

T. Siivooja, myös uimahallin.

Vierailija
27/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai syy on siinä, et miehille puntarilla käyminen on harvinaisuus ja käyttävät vaan tilaisuusen hyödyksi, kun näkevät puntarin ja ovat juuri reippaalla päällä. Vähän kuin lapsena sitä juoksisi puntarille ihan huvin vuoksi katsomaan, kun ei muuten tule koskaan käytyä.

Naiset taas vahtii painoaan kotona?

Vierailija
28/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä käynyt vuosia uimahallissa ja olen tehnyt täysin saman havainnon että uima-altaiden puolella olevassa vaa'assa käy pelkästään miehet.

Miehet ovat kiinnostuneempia terveydestään ja ulkonäöstään. Näkeehän sen, että kuntosalikin on täynnä miehiä ja nettideittiprofiileissa painotetaan liikuntaharrastuksien tärkeyttä.

Miehiä kiinnostaa näkyvä lihasmassa ja sen vaikutus painoon.

Sitä tavoitellaan ei niin terveillä tavoilla.

Vanhemmat miehet ovat järkevämpiä ja uimahallissa kävijät -jotka eivät käy siellä saunan ja seuran vuoksi- hoitavat kuntoaan.

Tämän olen todennut omin silmin. T. Se siivooja.

Vierailija
29/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Paino on valtaosalle naisista hyvin arka paikka.

Vaikka kroppa olisikin upea.

Naiset ei yleensä uskalla tai halua käydä vaakalla. Harva tekee sitä mielellään, jos ei ole esim treenaaja tai laihduttaja joka saa kiksiä painon seurannasta.

Eivätkä varsinkaan julkisessa tilassa, jossa joku muu voisi lukeman nähdä.

Et taida tuntea naisluonnetta ollenkaan.

Miehille se on taas sellainen asia että kun sata kiloa tulee täyteen niin röyhistellään rintaa ja sanotaan että "tätä pienemmät punnitaan neuvolassa höhöö!"

Vaakalla?

Kyllä niin saa sanoa! :D

Vierailija
30/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kävin miesten pukuhuoneessa vaaalla! Siivosin kuntosalia, eipä nuo miehet ujostelleet tämmöstä vanhaa tanttaa, kun tulivat suihkuun/vaihtoivat vaatteita, vaikka siivous oli kesken! Eikä minuakaan haitannut!

Vierailija
31/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miehenä käynyt vuosia uimahallissa ja olen tehnyt täysin saman havainnon että uima-altaiden puolella olevassa vaa'assa käy pelkästään miehet.

Miehet ovat kiinnostuneempia terveydestään ja ulkonäöstään. Näkeehän sen, että kuntosalikin on täynnä miehiä ja nettideittiprofiileissa painotetaan liikuntaharrastuksien tärkeyttä.

Älä unohda kalakuvia.

Vierailija
32/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kävin miesten pukuhuoneessa vaaalla! Siivosin kuntosalia, eipä nuo miehet ujostelleet tämmöstä vanhaa tanttaa, kun tulivat suihkuun/vaihtoivat vaatteita, vaikka siivous oli kesken! Eikä minuakaan haitannut!

Se on "vaa'alla."

Vierailija
33/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on "vaa'alla."

Niin minä kirjoitin vaaalla! Heittomerkillä. Joku pölli sen

Vierailija
34/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä ei ole vaakaa kotona. Mulla ei ole.

Vierailija
35/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Paino on valtaosalle naisista hyvin arka paikka.

Vaikka kroppa olisikin upea.

Naiset ei yleensä uskalla tai halua käydä vaakalla. Harva tekee sitä mielellään, jos ei ole esim treenaaja tai laihduttaja joka saa kiksiä painon seurannasta.

Eivätkä varsinkaan julkisessa tilassa, jossa joku muu voisi lukeman nähdä.

Et taida tuntea naisluonnetta ollenkaan.

Miehille se on taas sellainen asia että kun sata kiloa tulee täyteen niin röyhistellään rintaa ja sanotaan että "tätä pienemmät punnitaan neuvolassa höhöö!"

Mä käyn säännöllisesti työpaikan vaa'alla. Mulla ei ole vaakaa kotona. Teen sen mielelläni. En ole treenaaja tai laihduttaja.

Vierailija
36/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet tarvitse vaakaa.

Jos alaspäin katsoessa heppi näkyy vatsan alla, painoindeksi kohdallaan.

Jos ei näy vaan vatsa estää näkyvyyden, syytä laihduttaa.

Vierailija
37/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vaaka naisten puolella Vantaan Tikkurilan uimahallissa? Voisin vilkaista kun käyn.