Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin tieteellisesti todettu, että hän on komein

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisen kivan näköinen. Otsapoimusta en tykkää.

Vierailija
42/81 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei säväytä. Liian pieni ja leveä nenä, kasvojen malli ei myöskään mielytä. Silmät on kauniit, mutta niin on monella muullakin. 

Silmät juurikin parasta noissa kasvoissa. Ei erityisen mieleenjäävä. Hemsworth on enemmän miellyttävä, vaikkei se kaikista komein hänkään.

Usein nämä "tieteellisesti parhaimman näköiset" eli symmetriset ja mittasuhteiltaan täydelliset ovat aika persoonattoman näköisiä. Jos on jotain pientä tai vähän suurempaakin epätäydellisyyttä, se tuo heti särmää ja ihminen jää paremmin mieleen. Omaa ihannettani vastaa Sabin Tambrea, joka ei ikipäivänä pärjäisi näissä arvioinneissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärän värinen, ei jatkoon.

Vierailija
44/81 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Elvis Piedra, joka on samannäköinen "algoritmisesti komea" mutta täsyin persoonaton. Kuten nykyiset kauniit naiset, jotka toistensa kopioita.

https://fi.pinterest.com/pin/elvispiedra--557953841315660163/

Vierailija
45/81 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole. Joskus vuosia sitten "tieteellisesti" todistettiin että Elizabeth Hurleyllä oli maailman täydellisimmät kasvonpiirteet.

Vierailija
46/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaalaismiesten joukossa on kolmetoista samannäköistä tusinassa. Vetoavat kyllä naisiin ja tuntevat itsekin vetoa valkoisiin naisiin. Valkoinen mies saa vain jälkiliukkaat käteen ja kaakaolapset myöhemmin elätettävikseen.

Niillä on tosiaan kaikilla melkein sama huoliteltu tyyli, samaantyyliin laitettu tukka, tarkkaan rajattu parta ja bling blingiä. Monellä päälle vielä nypityt kulmakarvat.

Vierailija
47/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä pelkkä kasvojen mittaus ei ole yksinään riittävä mittari.

Pitää siis mitata jokaisen raajan ja selän ja kaulan ja hartijoiden ym pituus ja paksuus ja keskinäiset mittasuhteet ja tehdä niistä samanlainen matemaattinen taulukko ja lopulta laskea kaikki yhteen.

Vierailija
48/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa voitto meni 34 vuotiaalle, viimeksi komein-äänetyksessä voittaja oli 52v näyttelijä.

Naiset on tässä aika kaukana perässä, siellä voitot taisi mennä joillekin 19-22 vuotiaille.

Vierailija
49/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tieteellinen näkemys kauneudesta perustuu kultaiseen leikkaukseen eli loppujen lopuksi hyvin simppeleihin asioihin: silmien, nenän ja huulten sopusuhtaisuuteen kasvoissa"

Olisi siis selvintä puhua vai sopusuhtaisuudesta eikä kauneudesta tai komeudesta, kun kasvojen mittasuhteita tutkitaan. Tai sitten täytyy puhua "tieteellisestä komeudesta/kauneudesta" erotuksena muihin tulkintoihin komeudesta ja kauneudesta. 

Vierailija
50/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aika yllättynyt, jos tuo on naisten mielestä komein. Aika feminiiniset kasvot. Onhan tuo hyvännäköinen, mutta luulin että komeat olisi vähän miehekkäämpiä.

Ei tuossa ole kysytty naisten mielipidettä, vaan komeus on määritelty tieteellisesti.

Vierailija
51/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen mutta ei komein. Makumieltymykset on mielenkiintoisia. Itse syttyisin nuorelle Charlie Sheenille tai Clint Eastwoodille. Nykynäyttelijöistä Jason Momoa tai Matt Bomer tai vaikka Michele Morrone

Vierailija
52/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian persoonaton. Nuori Johnny Depp on mun silmään ihan törkeän komea

Vierailija
53/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen aika yllättynyt, jos tuo on naisten mielestä komein. Aika feminiiniset kasvot. Onhan tuo hyvännäköinen, mutta luulin että komeat olisi vähän miehekkäämpiä.

Minusta hän taas näyttää liian miesmäiseltä, ei ole sillä tapaa kaunis kuin monet pohjoismaiset ja aasialaiset miehet ovat. Ei tekisi vaikutusta, lähi-alepassani käy komeampia miehiä. Ihan tavallisia suomalaisia.

Vierailija
54/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komea.

Vierailija
55/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin naisellisen näköinen.

Vierailija
56/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäänsanomattoman komea. Ei sytytä. Mun miesystävä on komeampi, vaikka on jo 60-vuotias.

Vierailija
57/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuon tyyppisestä kauneudesta, komeudesta vai mitä onkin nimeltään. Oli kuinka tieteellisesti todistettu hyvänsä. Itse pidän maailman komeimpana miehenä Michael Ballackia ( ei ihan poikasena, vaan n 35-vuotiaana), koska siinä on aimo annos miehekkyyttä mukana, mikä on minusta tärkeä kriteeri.

Vierailija
58/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä väitti, että naisten miesmaku on yhtenevä ja vain tietynlainen kelpaa :D

61 kommenttia, joissa lähes jokaisessa on kehuttu ihan erilaista miestä kuin muissa kommenteissa.

Vierailija
59/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää yli 27-vuotiaalta. Mutta joo, ihanat silmät ja on kyllä todella hyvännäköinen.

Kiinnostuisinko, jos olisin sinkku ja Tinderissä ja näkisin hänestä (vain) nuo kuvat? En. En usko, että hänellä ja minulla olisi mitään yhteistä pelkästään sen perusteella, että hän on syötävän hyvän näköinen. On liian "laitettu" ja tyylikäs, en osaisi kuvitella hänen tykkäävän koiran kanssa metsässä retkeilystä, nokipannukahveista, reppureissaamisesta, siitä että luetaan kotona kirjoja sohvannurkassa ja jutellaan niistä jne.

Vierailija
60/81 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäänsanomattoman komea. Ei sytytä. Mun miesystävä on komeampi, vaikka on jo 60-vuotias.

Minun miesystäväni on 60+ ja voin kyllä sanoa, että objektiivisesti tarkastellen tuo mies on aivan varmasti komeampi. Ja olen aivan varma että objektiivisesti eli tieteellisesti, mistä artikkelissa on kysymys, tuo artikkelin mies on myös komeampi kuin sinun miesystäväsi.

Sytyttävyys on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan