Millaista seksiä kaipaisit juuri nyt?
Itse haluaisin kolmistaan toisen naisen ja yhden miehen kanssa. Haluaisin ensin hitaasti leikkiä vain naisen kanssa, hitaasti imien nännejä ja nuollen pillua. Kiusattaisiin miestä niin pitkään että lopulta tämän olisi otettava meidät molemmat.
N 23
Kommentit (26)
Yhdyn noihin molempiin. Mies ja nainen ois jees. Mutta toisaalta mies kuka haluaa ihan hirveesti just mua on tosi ihanaa. Oon kokenut sen vain yhden kanssa että se oli ihan himona muhun kaiken kaikkiaan ja se kyllä näkyi ja tuntui. Sen kanssa olin niin kiihottunut että se sai läpsiä pepulle ja ottaa tilasta kii ja painaa kättä kurkulle. Jos ei oo todella kiimassa niin noi jutut tuntuu tosi inhottavalta.
Samaa kuin eilen.
Mies sormetti ja nuoli kaikessa rauhassa. Ensimmäisen orgasmin loppuvaiheilla vaihtoi sormien tilalle krvän ja otettiin vielä yhteinen kierros.
Kiireetöntä, nautinnollista, huumorilla höystettyä, lämmintä. Tyydyttävää myös henkisesti.
Juuri nyt hidasta, eroottista, nautinnollista. Molempien kiusoittelua eri tavoin pitkään ihan äärirajoille. Kunnes sitten lopulta...
Suihinottoa naiselta loppuun saakka ja voisin samalla juoda olutta ja katsoa jalkpalloa.
Kaipaan ihan tavallista yhdyntää, mutta sitä hyvin harvoin koska mies pitää enemmän pelkästä suihinotosta.
Kimppaa, mielellään kolme miestä ja kaksi naista
Mä olen tullut elämässäni siihen tulokseen, että mun seksuaalisuus ja mun seksihalut on enemmän kuin mitä yksikään ihminen pystyy mulle tarjoamaan..
"Sido minut ota minut" seksiä nyt pienessä krapulassa kaipaisin. Olisi ihanaa kun tulisi mies ja ronskin ottein kiinnittäisi minut käsistä ja jaloista sänkyyn ja käyttäisi minua muutaman tunnin ajan hyväkseen. Voisin pukeutuakin oikein seksikkäästi.
Sinkku N34
Itsellä myös kolmisteen naisystävän ja toisen naisen kanssa. Aluksi hitaasti kaikki toisiaan hyväillen/leikkien ja lopuksi hieman rajummin. Sessio saisi kestää mielellään useamman tunnin.
M34
Tähän hetkeen tai tähän oloon (teasing/petting) käy: '..jotai..niin hidasta eroottista, nautinnollista pitkää kiusoittelua eri tavoin pitkään ihan äärirajoille kun molemmat sitten lopulta.. ' (..jotai..enemmän Sitä..)
Ihan normi seksiä. Ei ole viime aikoina näkynyt eikä kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
"Sido minut ota minut" seksiä nyt pienessä krapulassa kaipaisin. Olisi ihanaa kun tulisi mies ja ronskin ottein kiinnittäisi minut käsistä ja jaloista sänkyyn ja käyttäisi minua muutaman tunnin ajan hyväkseen. Voisin pukeutuakin oikein seksikkäästi.
Sinkku N34
Tämän sai kyl kohta 6-kymppisen heppini innostumaan sponttaanisesti. Toistamiseenkin.
https://www.tumblr.com/manofdesire/702806522106904576/mmmmmmmm
Vierailija kirjoitti:
Sinkku N34
Olen tällaisesta haaveillut ja fantasioinut, mutta en yhtään osaa kuitenkaan kuvitella miltä tuo loppujen lopuksi tuntuisi. Tuliso ahdistus, kun ei voisi mitenkään vaikuttaa asioiden kulkuun. Olisiko täällä joku joka olisi oikeasti kokenut sen että on täysin avuttomana toisen armoilla ja varsinkin ne ensimmäiset kerrat kiinnostaisi, sillä kaikillahan sekin on joskus tapahtunut.
Takaapäin ja kovaa.
Mies ei halua doggyä koskaan koska tykkää katsella tissejä. Ja eipä se rusina varmaan mikään ihana näky ole.
Mutta kunnon jyystöä isolla pampulla niin että sänky tutisee ja silmät muljahtelee.
sellaista jossa olisi selvää että mies haluaa minua sen sijaan että hän vain sietää kun nyt jotakuta on kerran ihan kiva panna, vaikka ei kuumin ykkösnainen olekaan.
mieluusti vähän bdsm-mausteita. mutta miehen haluaminen pääasia.