Millaista seksiä kaipaisit juuri nyt?
Itse haluaisin kolmistaan toisen naisen ja yhden miehen kanssa. Haluaisin ensin hitaasti leikkiä vain naisen kanssa, hitaasti imien nännejä ja nuollen pillua. Kiusattaisiin miestä niin pitkään että lopulta tämän olisi otettava meidät molemmat.
N 23
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sido minut ota minut" seksiä nyt pienessä krapulassa kaipaisin. Olisi ihanaa kun tulisi mies ja ronskin ottein kiinnittäisi minut käsistä ja jaloista sänkyyn ja käyttäisi minua muutaman tunnin ajan hyväkseen. Voisin pukeutuakin oikein seksikkäästi.
Sinkku N34
Olen tällaisesta haaveillut ja fantasioinut, mutta en yhtään osaa kuitenkaan kuvitella miltä tuo loppujen lopuksi tuntuisi. Tuliso ahdistus, kun ei voisi mitenkään vaikuttaa asioiden kulkuun. Olisiko täällä joku joka olisi oikeasti kokenut sen että on täysin avuttomana toisen armoilla ja varsinkin ne ensimmäiset kerrat kiinnostaisi, sillä kaikillahan sekin on joskus tapahtunut.
Kokeile alkuun vähän pehmompaa versiota. Itse tykkään siitä, kun kädet sidotaan silkkihuivilla tai jos mies pitää pannessa mua ranteista tiukasti kiinni.
..olenko nähnyt liialti levottomia seksunia? Luisunut takaisin vanhoihin seksikaavoihin? Kastellut ja istuttanut muovikukkia? Hämmästellyt seksiympyröiden sulkeutumista? Tunnustellut itseäni ylpeydellä ja kauhistellut näitä mun liian suuria seksisaappaita? Kyllä! Minä olen tuntenut seksioloni varsin rohkeaksi ja himokkaaksi! Hitto! Mitä tämä on..
Olisin sidottuna sänkyyn, nainen istuisi naamalle nuolettaen hikisen pylllynsä oikein huolellisesti. Sitten käyttäisi nuolemisesta kivikovaa kaluani ratsastukseen eritoten pyllyyn
Takaapäin. Eläimellistä. Alkulämpät niin et suudellaan ja sormetusta. Sit eiku pylly pystyyn ja kunnon nainti niin et lotke kuuluu. Huh.
Tärkeintä on luottamus ja se, että vaikka joku turvasana sopien tiedät, että kunppanisi lopettaa oitis, jos niin haluat. Eivätkä fyysiset kahleet ole alkuun tarpeelliset. Annat fiiliksen ja tilanteen viedä vähitellen kumppanisi huolenpidolle antautuen. Sillä onhan se vaan niin äärettömän kaunista (lue: kiihoittavaa) saada himoitsemansa nainen (naaras) valtaansa. Nähdä kiiman kasvavan hänessä sun aiheuttamanasi.
M58