Missä teitä parikymppisiä hipihtäviä naisia oikein tapaa...
Missä teitä parikymppisiä hipihtäviä naisia oikein tapaa, joita ei statuksen ja materian tavoittelu kiinnosta, vaan rauhallinen perhe-elämä omavaraisessa maalaisympäristössä? Onnelliseksi sinut tekisi elämän perusasioiden kokeminen, ja pyrkisit terveelliseen ja mahdollisimman hyveelliseen elämään.
Kyselee 23v mies, joka ei mistään meinaa löytää samankaltaista naistyyppiä, vaikka jokainen kivi ja kanto jo käännetty.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä, Kallion kaupunginosassa. Erityisesti kasvis- ja vegaaniravintolat ovat valtakultaamme. Myös Kallion baareista löytää. Et voi olla löytämättä!
Missä vaiheessa se omavaraistalouteen maalle muuttaminen tapahtuisi? Osaatko edes laittaa ruokaa?
Itse asuin parikymppisenä Helsingin Kalliossa ja haaveilin maallemuutosta. Nyt olen 35-vuotias maalaisemäntä :) Eli meitäkin on!
Mäkkärin autokaistalla näkee näitä omavaraistalouteen hurahtaneita ekohippejä.
Ooh, hienoa että etsit tuollaisia naisia. Itsekin olen arvoiltani samanlainen, tosin urbaani versio. Tunnen kuitenkin tuollaisia ihmisiä yliopistoajoilta, muuttivat sitten maalle. Täällä onkin kaikki nopeasti mieleeni tulleet paikat jo mainittu. Onnea etsintään. <3
Humanistisessa tiedekunnassa Helsingin yliopistossa niitä on.
tai Käsi- ja taideteollisesta oppilaitoksesta.
Kelpaako sit myös kunnon karvavittu ja kainalot hienhajuineen? Vai pitääkö olla nudemeikattu poslaripillu.
Mä tunnen tollasen pariskunnan, aikovat muuttaa omavaraistilalle (kunhan löytävät hyvän hintaisen myytävänä). En ole kysynyt, miten ovat tavanneet, mutta itse tunnen tunnen pöytäroolipelipiirien kautta. Ei ehkä ensimmäinen linkki, jota ajattelisi, mutta ainakin meidän kaupungin ropepiireissä on yllättävän paljon ton henkisiä ihmisiä. Muita harrastuksia, joissa olen ihmistyyppiä tavannut keskivertoa enemmän, on luontoharrastukset (esim. melontapiirit), vanhan talon ostaneet ja sitä remppaavat sekä käsityöt. Toki jos nuo asiat eivät itsessään sinua kiinnosta, ei välttämättä kannata - naisena kyllä haistaa kuka on vain seuraa kinuamassa harrastuksissa (ei anna hyvää vaikutelmaa)