Nainen miten todennäköisesti menet vieraisiin
Olet pitkässä vakaassa suhteessa. Olet esim eri paikkakunnalla työn merkeissä, missä pienet juhlat. Ei kiinni jäämisen riskiä. Miten todennäköisesti otat kivan miehen omaan hotellihuoneeseen että saat vierasta seksiä?
Kommentit (14)
Jos alkoholi ei ole kuvioissa mukana todennäköisyys on nollassa
Kuokka-vieraana onnistuu parhaiten. Häissä kun se juhliminen on pääosissa. Niin hääparilla ja etenkin kaikilla vierailla.
Alkuun syrjähypyt kadutti, mutta ei enää. Kyllähän tilaisuus pitää käyttää hyväksi, jos sellainen tulee eteen.. Mieheni ei näistä tiedä ja toivottavasti ei koskaan tulekaan tietämään.
Mulla ei tulis mieleen ventovieraan kanssa. Ei tunnu miltään. Oon joskus kokeillut. Tarvii muutakin. Mutta työkaverin kanssa oli kiihkeä seksisuhde kunnes loppui kun menin muualle töihin. Kotiolojen takia sanon suoraan ettei kaduttanut yhtään. Päinvastoin ihanaa oli vihdoin taas tuntea jotain ja varsinkin ihanaa kiihkoa ja että seksi oli taas ihanaa.
En menisi missään tilanteessa. En halua paneskella tuntemattomia enkä aio pettää vaikken jäisi kiinni.
Olen halunnut pitää vaimoni itsellä joten jo ihan siitä syystä panostanut siihen, että hän on saanut aina omat orgasmit. Sillä tehnyt kynnyksen ainakin suuremmaksi ja sama toisinpäin. Toki pyrkinyt olemaan mahdollista kilpailijaa muutenkin parempi, jotta kotona olisi kaikki parempaa. En ole ollenkaan kuvitellut, etteikö olisi houkutuksia pitkän parisuhteen aikana. Jos on käynyt vieraissa, niin olen ainakin jäänyt voitolle.
Yhden miehen kanssa saattaisin lähteä, mutta muuten todennäköisyys on aivan nolla. En kyllä usko, että edes saisin häntä kovinkaan helposti, joten hyvin epätodennäköistä olisi kaiken kaikkiaan.
Toisessa langassa taas moni nainen myönsi että on nainut miehen kaveria ja hairahtanut
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tulis mieleen ventovieraan kanssa. Ei tunnu miltään. Oon joskus kokeillut. Tarvii muutakin. Mutta työkaverin kanssa oli kiihkeä seksisuhde kunnes loppui kun menin muualle töihin. Kotiolojen takia sanon suoraan ettei kaduttanut yhtään. Päinvastoin ihanaa oli vihdoin taas tuntea jotain ja varsinkin ihanaa kiihkoa ja että seksi oli taas ihanaa.
Eikö koskaan edes käynyt mielessä, että sulla on vääränlainen puoliso. Eipä kai. Sun kaltaiset ihmiset on säälittäviä.
Melko todennäköisesti jos sieltä löytyy se kiva mies.
Jos kotona on mies, joka tyydyttää tarpeeni, niin tsäänssi pettämiselle on 0 %.
Menisin 100% varmuudella. Kerran täällä vain eletään.
Ei ole koskaan tuollaista tarvetta vieraaseen seksiin ollut. Eli mahdotonta omalla kohdalla, kun en pettämistä muutenkaan hyväksy, en itselle enkä toiselle.