Miehen poika valitsi pöydästä isoimman jätskiannoksen..
Mulle ja miehelle jätti pienemmät jätskiannokset. Hän ottaa aina sen herkullisimman näköisen annoksen. Aika itsekästä mun mielestä.
Kommentit (21)
Miksi erilaisia oli tarjolla. Jos saa valita niin ottaa minkä haluaa.
Sinä olet AP lihava, poika ajattelee vain parastasi.
Laita nimesi isoimpaan niin saat sen ja olet tyytyväinen.
Minunkin lapset valitsee aina isoimman annoksen, niin minäkin valitsin lapsena. Itse asiassa saatan tehdä tarkoituksella pari annosta vähän isompana, jotta lapset saa sit valita ne..helppo tapa ilahduttaa.
:D Meilläkin lapset valitsee aina ioimmat. Minä otan aina pienimmän. Minä olen hoikka, lapset ovat lihavia.
ITSEKÄS JA AHNE! Onko miehen suvussa enemmänkin tuollaista itsekeskeisyyttä?
Mitä sitten? Että tuonkin sitten tulit tänne kertomaan.
Seko ei ole itsekästä kun sinä olisit halunnut sen isoimman ja herkullisimman itsellesi kun ihan sama kitinä olisi kuitenkin tullut jos mies olisi ottanut sen
Nyt se on tämäkin nähty että nainen haukkuu lasta kun lapsi otti isomman annoksen kuin mitä nainen sai
Oletko jotenkin vajaa vai miksi et osaa tehdä samankokoisia annoksia?
Voi voi, tee samanlaisia annoksia. Ei tule tuota ongelmaa.
Ostin pari päivää sitten kaupasta laskiaispullia. Valitsin rasian, jonka pullissa näkyi olevan muita enemmän kermavaahtoa.
Olen hoikka.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hienoa! Itsekkäät miehet saavat paljon naisia.
Viisas poika, tulee pärjäämään maailmassa.
Mitäs teit erilaisia annoksia. Tietysti se, joka saa ensimmäisenä valita valitsee kaikkein isoimman
Mies valitsi aikoinaan isoimman naisen. Poikansa sitten aloittaa jäätelöstä kunnes kasvaa.
Teette jatkossa vuorotellen annokset ja joka kerta annokset tehnyt saa valta omansa viimeisenä. Opitte kaikki kolme jakamaan herkut tasakokoisiksi annoksiksi.
Mä en kyllä ottaisi isointa, jos valitsisin ekana. En lapsenakaan tehnyt niin.
Tosin sitten oon salaa katkera. :D
Lapsena tehtiin veljen kanssa niin, että toinen jakoi ja toinen valitsi. Nopeesti oppi olemaan tasapuolinen.
Mitä mä just luin?