Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä matalat testosteronitasot

Vierailija
26.01.2023 |

Miten matalat testot näkyvät ulospäin miehessä? Miehelläni on jatkuvasti väsymystä päällä ja mieskunton laskenut vuodessa paljon alaspäin. On myös paljon feminiinisempi aikaisempaan verrattuna ://

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies muuttuu pikkuhiljaa naiseksi, vuoden -87 jälkeen syntyneillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmmilla sukupolvilla ja koko ajan vähenee.

Vierailija
2/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos ne viime miehuudellaan alistaa ja hakkaa naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaushoitoa vaan. Oma mies hihkaisi nyt, 6 kk:n korvaushoidon jälkeen tiistai-iltana klo 22.25 "Penis seisoo"!.

Vierailija
4/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee transitiota naiseksi salaa?

Vierailija
5/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin vaan, eiköhän siellä selviä. Täällä ei selviä mikään, täällä asiat voivat vain pahentua.

Vierailija
6/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikuntaa harrastaa? Helvettiin kaikki aerobiset lajit ja tilalle voimailua. Kotisali pystyyn ja sinne rautaa. Voimailu nostaa testoja.

Vierailija
7/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka yhdessä kaupungille ostoksille shoppailemaan miehelle esim uutta hametta ja korkkareita. Taitaa olla nimittäin "niitä miehiä".

Vierailija
8/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaushoitoa vaan. Oma mies hihkaisi nyt, 6 kk:n korvaushoidon jälkeen tiistai-iltana klo 22.25 "Penis seisoo"!.

Ei korvaushoitoa missään nimessä. Tuon jälkeen keho ei enää koskaan tule tuottamaan testoa itse.

Vierailija
9/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen mies muuttuu pikkuhiljaa naiseksi, vuoden -87 jälkeen syntyneillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmmilla sukupolvilla ja koko ajan vähenee.

Entä Gambialainen mies?

Vierailija
10/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos ne viime miehuudellaan alistaa ja hakkaa naisia.

Saatiinhan tännekin miesv ihaa

Vierailija
11/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että miehelläsi on matalat testot. Ehkä SINÄ olet syypää nimittäin olet voinut lihota ja rupsahtaa itse? Voitte kokeilla helposti esim miehelle nuori 20v 10/10 tsekkosslovakialainen nainen petipuuhiin niin johan virkoaa! t. playboy

Riittävän kuuma nainen vaan miehelle niin erektio-ongelmat katoaa kuin tuhka tuuleen

Vierailija
12/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että miehelläsi on matalat testot. Ehkä SINÄ olet syypää nimittäin olet voinut lihota ja rupsahtaa itse? Voitte kokeilla helposti esim miehelle nuori 20v 10/10 tsekkosslovakialainen nainen petipuuhiin niin johan virkoaa! t. playboy

Tsekkosslovakialainen? :D

Vierailija
13/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsekkosslovakialainen? :D

1918–1992 nevö föget

Vierailija
14/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko aikamatkaaja?

Vierailija
15/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kaipaa selvästi uutta rakastajaa ;) Vaihtelu virkistää.

Vierailija
16/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei korvaushoitoa missään nimessä. Tuon jälkeen keho ei enää koskaan tule tuottamaan testoa itse.

En ihan noin jyrkästi sanoisi.

Jos elämäntavat kunnossa, muuta löydöstä ei ole ja tasot vuodesta toiseen alhaalla niin harkitsisin.

Lapset kannattaa hankkia ennen hoitoja ja jos korvaamiseen lähtee niin asennoituu sitten niin että loppuelämän pistetään.

Vierailija
17/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole syönyt soijaa? 

Vierailija
18/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan noin jyrkästi sanoisi.

Jos elämäntavat kunnossa, muuta löydöstä ei ole ja tasot vuodesta toiseen alhaalla niin harkitsisin.

Lapset kannattaa hankkia ennen hoitoja ja jos korvaamiseen lähtee niin asennoituu sitten niin että loppuelämän pistetään.

Kummallekin uusi puoliso.

Vierailija
19/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tyytyväinen ettei enää pöki. Itselleen en viitsi tätä sanoa.. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
20/53 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ratkaisu testosteronivajeeseen on 1. elintapojen muutos ja 2. testovalmiste. Tuolta löydät molemmat: https://www.vitamiini.org/paras-testosteroni-valmiste/

Peukku testolle. Paitsi niille mitä piikitetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi