Miehellä matalat testosteronitasot
Miten matalat testot näkyvät ulospäin miehessä? Miehelläni on jatkuvasti väsymystä päällä ja mieskunton laskenut vuodessa paljon alaspäin. On myös paljon feminiinisempi aikaisempaan verrattuna ://
Kommentit (53)
Ilmankos ne viime miehuudellaan alistaa ja hakkaa naisia.
Korvaushoitoa vaan. Oma mies hihkaisi nyt, 6 kk:n korvaushoidon jälkeen tiistai-iltana klo 22.25 "Penis seisoo"!.
Lääkäriin vaan, eiköhän siellä selviä. Täällä ei selviä mikään, täällä asiat voivat vain pahentua.
Mitä liikuntaa harrastaa? Helvettiin kaikki aerobiset lajit ja tilalle voimailua. Kotisali pystyyn ja sinne rautaa. Voimailu nostaa testoja.
Menkää vaikka yhdessä kaupungille ostoksille shoppailemaan miehelle esim uutta hametta ja korkkareita. Taitaa olla nimittäin "niitä miehiä".
Vierailija kirjoitti:
Korvaushoitoa vaan. Oma mies hihkaisi nyt, 6 kk:n korvaushoidon jälkeen tiistai-iltana klo 22.25 "Penis seisoo"!.
Ei korvaushoitoa missään nimessä. Tuon jälkeen keho ei enää koskaan tule tuottamaan testoa itse.
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen mies muuttuu pikkuhiljaa naiseksi, vuoden -87 jälkeen syntyneillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmmilla sukupolvilla ja koko ajan vähenee.
Entä Gambialainen mies?
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos ne viime miehuudellaan alistaa ja hakkaa naisia.
Saatiinhan tännekin miesv ihaa
Vierailija kirjoitti:
En usko että miehelläsi on matalat testot. Ehkä SINÄ olet syypää nimittäin olet voinut lihota ja rupsahtaa itse? Voitte kokeilla helposti esim miehelle nuori 20v 10/10 tsekkosslovakialainen nainen petipuuhiin niin johan virkoaa! t. playboy
Riittävän kuuma nainen vaan miehelle niin erektio-ongelmat katoaa kuin tuhka tuuleen
Vierailija kirjoitti:
En usko että miehelläsi on matalat testot. Ehkä SINÄ olet syypää nimittäin olet voinut lihota ja rupsahtaa itse? Voitte kokeilla helposti esim miehelle nuori 20v 10/10 tsekkosslovakialainen nainen petipuuhiin niin johan virkoaa! t. playboy
Tsekkosslovakialainen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsekkosslovakialainen? :D
1918–1992 nevö föget
Vierailija kirjoitti:
Ootko aikamatkaaja?
Miehesi kaipaa selvästi uutta rakastajaa ;) Vaihtelu virkistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei korvaushoitoa missään nimessä. Tuon jälkeen keho ei enää koskaan tule tuottamaan testoa itse.
En ihan noin jyrkästi sanoisi.
Jos elämäntavat kunnossa, muuta löydöstä ei ole ja tasot vuodesta toiseen alhaalla niin harkitsisin.
Lapset kannattaa hankkia ennen hoitoja ja jos korvaamiseen lähtee niin asennoituu sitten niin että loppuelämän pistetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan noin jyrkästi sanoisi.
Jos elämäntavat kunnossa, muuta löydöstä ei ole ja tasot vuodesta toiseen alhaalla niin harkitsisin.
Lapset kannattaa hankkia ennen hoitoja ja jos korvaamiseen lähtee niin asennoituu sitten niin että loppuelämän pistetään.
Kummallekin uusi puoliso.
Minä olen tyytyväinen ettei enää pöki. Itselleen en viitsi tätä sanoa.. 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Paras ratkaisu testosteronivajeeseen on 1. elintapojen muutos ja 2. testovalmiste. Tuolta löydät molemmat: https://www.vitamiini.org/paras-testosteroni-valmiste/
Peukku testolle. Paitsi niille mitä piikitetään.
Suomalainen mies muuttuu pikkuhiljaa naiseksi, vuoden -87 jälkeen syntyneillä on 25% vähemmän testosteronia kuin aikaisemmmilla sukupolvilla ja koko ajan vähenee.