Yksiöön television koko?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulen että se 55 olisi yksiöön oikein hyvä. Ei sekään ole kiva jos se valloittaa koko seinän ja ei mahdu mitään muuta. Pakkohan se on sitäkin ajatella mikä on asunnon tai huoneen koko.
Niin kuin ei 55 tuumainen valloittaisi. Johan tuon kokoiseen telkkariin tarvitaan joku 50 neliöinen tupa että muutakin sisustusta mahtuu mukavasti eikä kaikki ole aseteltu vain telkkarin ehdoilla.
Joskus laitettiin projektorilla seinälle semmonen 3m leveä ja 2m korkea kuva. Sitä katseltuani aikansa äidyin ajattelemaan että mitä isompi sitä parempi. Ihan eri fiilis katsoa.
Niin kuin ei 55 tuumainen valloittaisi.
Kyllä se on tietenkin aika reilu. Ei minulla olisi mahtunut 21-30 neliön yksiöön missä olen aiemmin asunut.
Vierailija kirjoitti:
4k resolla kannattaa ostaa niin iso ruutu kuin persuus kestää. Katseluetäisyys kuvan laadun suhteen ei ole enää tekijä.
Kyllä sillä katseluetäisyydellä on merkitystä, mutta ei kuvan laadun suhteen. Jos töllää metrin päästä, niin ei näkökenttä riitä kunnolla katsomaan jotain 80" telkkua.
40-43 on ihan hyvä. Tosin 40 tuumasia on aika vähän eikä ne ole mitään huippuja. Kannattaa lukea telkkarin osto ohjeet ja millanen on hyvä tv.