Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksiöön television koko?

Vierailija
26.01.2023 |

Miksiköhän suositellaan isompaa ruutua?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-43 on ihan hyvä. Tosin 40 tuumasia on aika vähän eikä ne ole mitään huippuja. Kannattaa lukea telkkarin osto ohjeet ja millanen on hyvä tv.

Vierailija
42/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luulen että se 55 olisi yksiöön oikein hyvä. Ei sekään ole kiva jos se valloittaa koko seinän ja ei mahdu mitään muuta. Pakkohan se on sitäkin ajatella mikä on asunnon tai huoneen koko.

Niin kuin ei 55 tuumainen valloittaisi. Johan tuon kokoiseen telkkariin tarvitaan joku 50 neliöinen tupa että muutakin sisustusta mahtuu mukavasti eikä kaikki ole aseteltu vain telkkarin ehdoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laitettiin projektorilla seinälle semmonen 3m leveä ja 2m korkea kuva. Sitä katseltuani aikansa äidyin ajattelemaan että mitä isompi sitä parempi. Ihan eri fiilis katsoa.

Vierailija
44/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöitä on monen kokoisia, sopiva koko on n. 21-72 tuumaa.

Vierailija
45/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin ei 55 tuumainen valloittaisi.

Kyllä se on tietenkin aika reilu. Ei minulla olisi mahtunut 21-30 neliön yksiöön missä olen aiemmin asunut.

Vierailija
46/46 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4k resolla kannattaa ostaa niin iso ruutu kuin persuus kestää. Katseluetäisyys kuvan laadun suhteen ei ole enää tekijä.

Kyllä sillä katseluetäisyydellä on merkitystä, mutta ei kuvan laadun suhteen. Jos töllää metrin päästä, niin ei näkökenttä riitä kunnolla katsomaan jotain 80" telkkua.