Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olis kaunis, olis varaa valita

Vierailija
26.01.2023 |

Miksi lapsille valehdellaam että luonne on tärkeämpi?
Olin kiva ja kiltti mut kauniit kaverit sai parhaat miehet.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäviehättävä nainen sen sijaan saa tapella paikastaan tässä maailmassa yhdessä miesten kanssa, sillä erotuksella että häneltä puuttuu miehenä olemisen etuoikeudet, eli suhteellisen automaattinen kunnioitus muilta sekä auktoriteetti.

Minä en miehenä saa mitään automaattista kunnioitusta keneltäkään ja en omaa mitään auktoriteettia ketään kohtaan.

Rumat naiset saavat seuraa, seksiä ja läheisyyttä miljoona kertaa enemmän ja helpommin, kuin heidän miesvastineensa. He nauttivat myös naisten etuoikeuksista, joita on vain harvoilla miehillä.

Olisin mieluummin ruma nainen kuin ruma mies tässä yhteiskunnassa.

Nainen haluaa ensisijaisesti kumppanin, ei seksiä. Ruma nainen ei saa kumppania ja pelkkä seksi tekisi olon vain entistä onnettomammaksi.

Mahdollisuus saada helpommin seuraa ja läheisyyttä on mahtava naisten etuoikeus sekin.

Monet rumat naiset kiinnostuvat vain heitä komeammista miehistä. Heistä monilla olisi mahdollisuus oman tasoiseen mieheen, mutta eivät kelpuuta joten ovat mielummin yksin.

APn tilanne vaikuttaa juuri tältä

Niin, sinähän ap:n perimmäisen pointin esille toitkin: ruma ihminen joutuu KELPUUTTAMAAN jonkun siedettävän tyypin kämppissuhteeseen, kaunis sen sijaan saa sen henkilön, jota rakastaa ja himoitsee.

Miehille tämä on helppoa, sillä reikä on rinkelilläkin, nainen sen sijaan kaipaa niitä myrskyisiä tunteita, joita oman tason perusteella valitun ihan ok-tyypin kanssa ei pääse tuntemaan

Kenenkään ei tarvitse kelpuuttaa yhtään mitään.

Mikäli oman kauneustason ihmiset eivät kelpaa, niin yksinäinen loppuelämä ja vauvapalstalle valittaminen on vaihtoehto sekin elämälle.

Vierailija
42/42 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudesta muistan miten kamalalla tavalla miehet puhuivat niistä "rumista tyttöystävistä".

"Olen sen kanssa vain seksin vuoksi"

"Olen sen kanssa kunnes löydän paremman"

"Olen sen kanssa vain koska se maksaa mun bensat/vuokran/ruuat ja siivoaa kämpän"

"Olen sen kanssa koska sillä on pillu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä