Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstamammat ajattelevat että lapset menee sekaisin

Vierailija
26.01.2023 |

Jos saavat tietää, että on olemassa muitakin kuin cis-sukupuolisia heteroita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ahdasmielisiä vanhempia tää palsta on täynnä. Kaikkien lapset kasvaa ihan kieroutuneessa maailmankuvassa kun kotona järkytytään siitä, että koulussa on puhuttu lesboista ja transsukupuolisuudesta, samalla kun opettajat yrittävät tehdä parhaansa tehdä tulevaisuuden aikuisista suvaitsevaisempia.

Vierailija
2/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan katselen tilannetta jossa kaverin lapsi nimenomaan on mennyt sekaisin kun on aina kerrottu että voit olla mitä haluat. Nimi ja sukupuoli vaihtuu useammin kuin mulla sukat. Mielenterveys järkkyy, vanhemmat on huolesta sykkyrällä. Koskaan ei ole lapselle sanottu ei tai laitettu mitään rajoja. Saat olla ihan miten tykkäät. Ja nyt on pikkuinen pää sitten ihan sekaisin.

Tiedän tietysti että on olemassa ihan oikeita trans-ihmisiä. Olen sen tiedon kanssa elänyt koko elämäni järkyttymättä. Tiedän myös että suurin osa näistä lapsista/nuorista jotka nykyään ovat sankoin joukoin olevinaan trans (ja kaikki muut sekoilut) eivät taatusti sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran vastaan tähän kuten aikaisemminkin.

Minua taas etoo joka tuutista tuleva kristillisoikeistolainen heteropropaganda, mutta ei se minua henkisesti järkytä mitenkään, saati muuta asenteitani.

Vierailija
4/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tiedä vastausta tuohon. On täällä sellaistakin porukkaa, joka ei järkyty.

Vierailija
5/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cis on turha sana. En käytä sitä. Transit voivat käyttää sanaa trans, mutta en ole pyytänyt kutsumaan itseäni cis. On toki hyvä, että transit erottuvat, joten heille hyvä, että on uusi kutsumanimi. Olen nainen ilman uudelleen muotoiltua kutsumanimeä.

nainen

Vierailija
6/6 |
01.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cis on turha sana. En käytä sitä. Transit voivat käyttää sanaa trans, mutta en ole pyytänyt kutsumaan itseäni cis. On toki hyvä, että transit erottuvat, joten heille hyvä, että on uusi kutsumanimi. Olen nainen ilman uudelleen muotoiltua kutsumanimeä.

nainen

Olet penis tästälähin