Mitä mieltä Aino-kirpparista Kannelmäessä? Vanhat mammat/omistajat (?) todella ynseitä. Ylimielisiä!
Kommentit (7)
mutta ennen muuttoa kävin joskus. Kerran olen myynyt siellä itse ja juuri lastenvaatteet kävi hyvin kaupaksi. MUTTA: tavaraa oli myös hävinnyt maksamatta, mm. Iittalan laseja. Jospa hlökunta on ynseän oloista koska on pakko olla tiukkana, ettei tavaraa pöllittäis. Itse en kyllä pannut merkille että henkilökunnalla olis asenteessa jotain vikaa, ihan ystävällisiä mulle oltiin.
asun ko. kirpparin vieressä ja käynyt siellä säännöllisesti usemman vuoden ja monesti ollut itselläkin pöytä. Henkilökunta on todellakin ynseää porukkaa. nyt siellä on näyttänyt olevan harjoittelijoita/tettiläisiä tms, joista ainakin osa YRITTÄÄ olla ystävällisiä, mutta ainakin omistajat; vanhempi ja nuorempi nainen ovat todella tympeitä " asiakaspalvelijoita" . milloin huutelevat perään vihaisesti, että reppu kaappiin siellä, joka on erittäin törkeää kun kaikki kääntyvät katsomaan... noloa!! milloin eicät edes tervehdi.. paskaa sakkia sanon minä!!!
Tein siellä tällä viikolla hyviä löytöjä.
Hyvä puoli on, että tavaraa sinne tuodaan päivittäin.
Henkilökunta tosin voisi mennä itseensä.
Footin goretex-saappaat ja muutamat luistimet jäivät harmittamaan.
Nappasin heti muutamat lastenvaatteet, jotka myyjä oli juuri tuomassa.
Mitä jos joku valkolainen ryhtyisi samaan