minkä vuoksi jollain ensisuudelmalla tai panolla olisi mitään merkitystä?
Kommentit (16)
Ensimmäinen kokemus voi vaikuttaa merkittävästi myöhempään suhtautumiseen kyseiseen asiaan.
Se että sulla ei ole, ei tarkoita että muilla ei ole.
No kuinka monennella kerralla sitten on? Vai ei yhdelläkään?
Oon omalla kohdallani samaa mieltä aloittajan kanssa.
Näytti olevan. Ensisuudelma lopetti poikamieselämäni ja muutti koko elämäni suunnan. Ensi pano oli vain viimeinen sinetti jo tapahtuneelle pariutumiselle. Taisin olla merkattu jo ennen suudelmaa, koska suutelin pakonomaisesti ennen kuin edes sanoin mitään. Joku tytössä vain veti puoleensa ja vetää yhä edelleen.
Mutta eihän näitä kukaan ymmärrä ja usko, jos ei ole omalle kohtalle sattunut. En olisi uskonut minäkään.
Minulle molemmat olivat varsin merkityksettömiä. En edes muista milloin se suudelma oli tai kenen kanssa, vaikka minulla on ollut vain yksi seksikumppani. Varmaan jotain hölmöilyä teininä. Seksistä sentään muistan jotain.
Ensisuudelma oli jonkinlainen askel aikuistumista kohti. Tosin kyseinen tapahtuma ei kovin aikuismainen ollut. Hengailtiin kännissä Turun torilla ja tyyppi oli joku kaverin kaveri tai mikä lie vastaantulija. Maistui tupakalle.
Elämän ensimmäinen suudelma jonkun tytön kanssa on ihan eri asia, kuin ensisuudelta jonkun tytön kanssa johon rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Elämän ensimmäinen suudelma jonkun tytön kanssa on ihan eri asia, kuin ensisuudelta jonkun tytön kanssa johon rakastuu.
Mutta ei sillä tavalla kuin tarkoitit. Ensimmäinen kunnon suudelma oli elämässäni melkein ainoa joka oli erikoinen, ja olin 13 silloin, enkä rakastunut. Myöhemmät suudelmat jopa rakastuneena, eivät tuntuneet yhtä erikoisilta.
Toiset nyt vaan pitää suutelemeisesta enemmän kuin toiset, ei se sen ihmeellisempää ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sillä tavalla kuin tarkoitit. Ensimmäinen kunnon suudelma oli elämässäni melkein ainoa joka oli erikoinen, ja olin 13 silloin, enkä rakastunut. Myöhemmät suudelmat jopa rakastuneena, eivät tuntuneet yhtä erikoisilta.
Toiset nyt vaan pitää suutelemeisesta enemmän kuin toiset, ei se sen ihmeellisempää ole.
Niin minäkin luulin, ennen kuin kohtasin nykyisin vaimoni. En edes tiedä miksi suutelin vaimoani heti ensimmäiseksi tavatessamme. Kun suutelin tuo suudelma lävisti kroppani ja sieluni. Tuntui kun jonkinlainen huumaava aalto olisi kulkenut läpi. Vaikea selittää, kun tuntuu vieläkin, että suudellessa aivoissa nyrjähtää. Sama juttu toisessa päässä, riittää, että työnnän kaluni tyveä myöten vaimon pilluun ja siirryn samalla hetkellä johonkin tiloihin kun pillu ottaa kalustani otteen. Ihan sama missä asennossa. Mutta olen ollut aistivinani, että vaimolla aina ihan sama juttu. Ei olla koskaan tarvittu mitään temppuja, yhtyminen riittänyt. Eikä suuseksin anto vaimolle ole sekään paljoa noista eronnut, sekoittanut omankin pään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin, ennen kuin kohtasin nykyisin vaimoni. En edes tiedä miksi suutelin vaimoani heti ensimmäiseksi tavatessamme. Kun suutelin tuo suudelma lävisti kroppani ja sieluni. Tuntui kun jonkinlainen huumaava aalto olisi kulkenut läpi. Vaikea selittää, kun tuntuu vieläkin, että suudellessa aivoissa nyrjähtää. Sama juttu toisessa päässä, riittää, että työnnän kaluni tyveä myöten vaimon pilluun ja siirryn samalla hetkellä johonkin tiloihin kun pillu ottaa kalustani otteen. Ihan sama missä asennossa. Mutta olen ollut aistivinani, että vaimolla aina ihan sama juttu. Ei olla koskaan tarvittu mitään temppuja, yhtyminen riittänyt. Eikä suuseksin anto vaimolle ole sekään paljoa noista eronnut, sekoittanut omankin pään.
Ihqua
Ketkä toi sun.. 'niillä' ? Edes mahtaa olla:
..maahisia?
..menninkäisiä?
..keijuja?
Kyllä täällä, yleisesti ymmärretään ihmisiä ihmisiksi! Eikä mitään keksittyjä 'niitä'-olentoja? Ole tarkempi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mahtaa tämä laatumies aloituksellaan pyrkiä?
Just..??ei hajuakaan??
Mihin mahtaa tämä laatumies aloituksellaan pyrkiä?