Menisitkö lääkärille, joka on tinderissä?
Minä en. En tajua, miten joku lääkäri voi olla tinderissä.
Kommentit (28)
Siksi lääkäreillä onkin ihan oma treffipalstansa netissä.
Vallan mainiosti voisin mennä. En ole itse tinderissä, joten mistä ihmeestä edes tiedän keitä siellä on.
En. Lääkäri ei ole tavallinen kuolevainen, joten sen ei pidä näkyä tuollaisessa palvelussa. En kyllä menisi lääkärille silloinkaan, jos tietäisin, että hän harrastaa jotain, tai käyttää normaaleja vaatteita kotona lääkärin takin sijaan.
saahan lääkärikin olla vaikka seksiriippuvainen. kunhan hoitaa työnsä hyvin.
En tiedä vaikka olisin käynytkin kun en tiedä ketä siellä on.
Mua ei haittaisi lääkärin yksityiselämä. Jotain kautta lääkärinkin pitää seuraelämää hoitaa, miksei sitten Tinderissä.
Miksi en menisi? Ihmisiä nekin on.
Lääkärilläkin on vapaa-aika ja työ erikseen.
Miksi helvetissä arkkitehti, dippa-inssi, lääkäri, lakimies, tai muu vastaavaa, ei saisi käyttää netin deittipalsotoja.
Kaikkien ammattialojen ihmisissä in myös homoja ja lesboja.
Ei sellainen tee ihmisestä yhtään parempaa tai huonompaa, omassa ammatissaan.
Onhan papeissakin, niin homoja kuin lesbojakin.
Mistä ihmeestä tiedän kuka on Tinderissä ja kuka ei? Sellainen tuskin tulee puheeksi vastaanotolla.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärilläkin on vapaa-aika ja työ erikseen.
Miksi helvetissä arkkitehti, dippa-inssi, lääkäri, lakimies, tai muu vastaavaa, ei saisi käyttää netin deittipalsotoja.
Kaikkien ammattialojen ihmisissä in myös homoja ja lesboja.
Ei sellainen tee ihmisestä yhtään parempaa tai huonompaa, omassa ammatissaan.
Onhan papeissakin, niin homoja kuin lesbojakin.
Kyllä nuo kaikki muut saavat, ihan perusjamppoja, mutta lääkäri ei.
julkisen puolen lääkärille on varmaan helpompi varata aika tinderissä, kun arvauskeskuksen ajanvarauksessa ei viitsitä vastata puhelimeen
Olen TK -keskuslääkäri ja Tinderissä.
Anna sille mätch tinderissä. Vai eikö nykyisin edes lääkäri kelpaa? Anna kun arvaan, ei ollut tarpeeksi laattikkoleuka ja vähän kaljuuntumistakin esiintyi.
kui hyvä saanti, jos tinderkuvassa on lääkärintakki, lentäjänlakki ja vielä laatikkoleuka
Varmaankin kun en voisi tietää onko tinderissä vai ei.
Riippuu lääkärin sukupuolesta.
Miehen, kyllä.
Naisen, en ikinä.
Vierailija kirjoitti:
julkisen puolen lääkärille on varmaan helpompi varata aika tinderissä, kun arvauskeskuksen ajanvarauksessa ei viitsitä vastata puhelimeen
Jestas kun ei olekaan tätä tajuttu. Nyt vaan kaikki tinderiin etsimään lääkäreitä .
Suvussa useampi lääkäri. Samat ilot, samat huolet, sama arki kuin kaikilla muillakin.
Joo.