Lääkärit haluavat pariutua lääkäreiden kanssa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen erittäin kauniina hoitajana saanut 10 vuoden aikana yli 15 lääkäriä pettämään lääkärivaimoaan.
Entäs kun rupsahdat viisikymppisenä, etkä kelpaa enää kenellkään edes kadun miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen erittäin kauniina hoitajana saanut 10 vuoden aikana yli 15 lääkäriä pettämään lääkärivaimoaan.
Uskoo ken tahtoo.
Tunnen lääkäri+puusepää pariskunnan, lääkäri+tapahtumayrittäjä, lääkäri+biologi, lääkäri+palomies/yrittäjä kombon. Että kyllä ne lääkärit pariutuu ihan kaikenlaisten ammattialojen edustajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lääkäri ja vaimoni on kirurgi, asumme vuokralla 550€/kk kaksiossa. :)
Just... Kirurgikin on lääkäri! Pöljä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki lääkärit eivät ole kirurgeja.
Se on hyvä. Lääkärit ovat 90-prosenttisesti aika epämiellyttäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Nähty on. Jos vuoroa tekee julkisellakin nuorehko mieslääkäri, niin nuoret naislääkärit voivat olla päivvystyksessäkin täydessä tällingeissä herkut parketilla. Kyllä siinä potilaiden välissä ehtivät jotain flirttiä yllä pitämään.
Ei siinä, jotkut naislääkärit ovat todella hyvännäköisiä ja kauniita, eikä ihme etteivät tyydy vähempään. Kaikille ei kuitenkaan lekurit riitä ja joutuvat muista akateemisista piireistä ne puolisot hakemaan.
Niin, naisille ei riitä. Lääkäri on ammattina ja koulutuksena reippaasti naisvaltainen ala, joten miehet loppuu ensin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki lääkärit eivät ole kirurgeja.
No shit Sherlock!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen amis ja vaimo lääkäri, että joutavaa yleistämistä.
Millä kompensoit? Oletko superkomea? Perintöä?
Täällä myös toinen amis ja lääkäri. Puolisoni on vielä lähihoitaja. Aivan ihana ja monessa asiassa minua huomattavasti viisaampi.
Jopa Timo Soinilla on lääkärivaimo. Sellainen tavallisen näköinen, eikä läheskään yhtä ylipainoinen kuin Timo. Eli eipä tuo lääkäri vaimon ammattina mikään ihmeellnen asia ole.
Sen sijaan, jos vaimo on sekä kaunis että lääkäri, niin sitten pitää olla jo oikeasti tasokas mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista trollausta ja yritystä mustamaalata hoitajia. Mikä on motiivisi?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko saat kuukaudessa lisää tuloja tästä toiminnasta siihen pieneksi mainittuun hoitajan palkkaasi nähden?
Hyvä niin. Ovat yleensä niin työhulluja että parempi kun ovatkin keskenään. Yhteinen aika on varmasti aika vähäistä, mutta eläkkeellä voivat sitten heilua golf kentillä yhdessä.
Tunnen sairaanhoitaja-lääkäriparin. Ovat naimisissa. Mies sairaanhoitaja, vaimo lääkäri. Miten hoitsumies on saanut kauniin ja fiksun naislääkärin puolisokseen? Syy lienee hänen hyvässä ulkonäössä. Mies on pitkä ja komea.
Kaikki miessairaanhoitajat ovat komeita, kaikki lääkärimiehet eivät ole.
Mistähän lääkäripariskunnat keskustelevat vapaa-ajallaan?
Varmaan riippuu ihmisistä, mutta itse en haluaisi vapaa-ajalla jutella liikaa työhön liittyvistä asioista.
t
Jaajo Linnonmaan vaimo on lääkäri.
Myyjä-lääkäriparin tiedän. Mies on lääkäri ja nainen on myyjänä ruokamarketissa. Vaimolla on ylipainoa ja tupakoi, mikä on erikoista kun on kuitenkin lääkärikumppani.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän lääkäripariskunnat keskustelevat vapaa-ajallaan?
Varmaan riippuu ihmisistä, mutta itse en haluaisi vapaa-ajalla jutella liikaa työhön liittyvistä asioista.
t
Ei ainakaan töistä.