Mies, jos jumalaisen kaunis nainen on teille tarjolla
Otatko hänet samantien sen enempiä miettimättä? Jos et, niin miksi et?
Kommentit (52)
Kaiken tämän luettuani en ymmärrä miksi puhutaan "naisen logiikasta". Kyllä mies saa ajattelunsa helvetilliseen Gordionin solmuun, kun riittävän kaunis nainen tekee aloitteen. Eikä suostu tai uskalla, vaikka olisi vapaa! Ilmankos mun mieheni ovatkin olleet niin komeita, vaikka olen ainakin kerran ollut ihastunut vähemmän komeaan, jolta tuli pakit.
Mun mies otti. Oli yhden illan tuttavuus ja pano. Näin kuvan facebookista jälkeenpäin ja en kyllä tavallaan ihmettele. Aika eri sarjassa oleva nainen kuin mitä itse vaikka kuinka yrittäisin itseäni laittaa. No, mies on kuitenkin nykyään ex-mies. Ei oma pää kestänyt sitä että jäi kakkoseksi omalle miehelle heti kun parempaa oli tarjolla. En halua että kukaan tyytyy minuun.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies otti. Oli yhden illan tuttavuus ja pano. Näin kuvan facebookista jälkeenpäin ja en kyllä tavallaan ihmettele. Aika eri sarjassa oleva nainen kuin mitä itse vaikka kuinka yrittäisin itseäni laittaa. No, mies on kuitenkin nykyään ex-mies. Ei oma pää kestänyt sitä että jäi kakkoseksi omalle miehelle heti kun parempaa oli tarjolla. En halua että kukaan tyytyy minuun.
Eli jäi yhteen yöhön ja seurasi ero? Miten sait tietää?
Itse tekisin samoin eli ottaisin eron. Kaikki eivät suvaitse pettämistä ja joillekin miehille se tulee yllätyksenä. Tuliko sun miehelle?
.. Miten ' tarjolla ' ? Orja, vai kurtisaani..
Rahalla vai ilman..
Vierailija kirjoitti:
Jos noin vain tyrkyttäisi itseään herättäisi epäilyksiä. Naiset tuppaavat yleensä haluamaan jotain vastapalvelukseksi. Ilmaista lounasta ei ole.
Asiaa. Rahaa vai mitä.. olisivat vailla.. ? Aina jotai.
Vierailija kirjoitti:
.. Miten ' tarjolla ' ? Orja, vai kurtisaani..
Rahalla vai ilman..
Tyrkyllä eli tyrkky... ehkä maksaa ehkä ei..
Onko tämä kaunis nainen tyhmä vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kaunis nainen tyhmä vai ei?
Pakko olla tyhmä, jos noin vain on minulle tarjolla. Tai sitten hänet on pakotettu jotenkin.
En. Seksi vaatii minusta tunteita eikä pelkkää kaunista kuorta ja minulla on tunteita puolisoani kohtaan. Jumalaisen kaunista naista voi kyllä katsoa, mutta en koskisi nykyisessä tilanteessa, enkä vaikka olisin sinkkukin, ilman tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tekisin samoin eli ottaisin eron. Kaikki eivät suvaitse pettämistä ja joillekin miehille se tulee yllätyksenä. Tuliko sun miehelle?
Päivällä kertoi kun tuli kotiin reissultaan. Ei ole koskaan jäänyt mihinkään yöksi niin ei ollut ihan normaalia häneltä. Luulinkin alkuun että jotakin on sattunut. Yllätyksenä ei ero lopulta tullut. Ja kuten sanoin, oma pääkoppa ei kestänyt ajatusta. Turha siinä on jatkaa molempien kituuttamista suhteessa silloin enää. Seksiä ei ollut koska aina kun yritimme sain vain mielikuvia miehestä toisen ja paljon minua kauniimman naisen kanssa. Ei vain ollut enää luottamusta tai uskoa siihen että tulisin koskaan riittämään oikeasti ja suhdetta kannattaisi jatkaa. Väleissä olemme edelleen ja lasten asiat saadaan hoidettua ihan hyvin.
Ei riittäisi. Nyt parisuhteessa en pettäisi, enkä vapaanakaan suostuisi, ellei nainen vartavasten himoitsisi haluasi juuri minua. Pelkkä kaunis ulkonäkö on vain tyhjä kuori, jos ei ole sisältöä ja naisen halua. Itselleni seksissä naisen halu on tärkein, varsinkin pillun halukkuus ja elävyys. Jos pillu ei herää niin yhtä tyhjän kanssa, kun on parempaan tottunut.
Näitä on huvittavaa lueskella. Minulla on ystävätär. Todella kaunis nainen. En ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi hänen matkaansa lähtenyt jos ystäväni on halunnut. On sitten ollut varattu tai vapaa. Eli väittäisin että kaikki jotka täällä pauhaavat että en pettäisi, todellakin lähtisivät matkaan tilanteen tullessa. Ja sinulle, petetylle. Onko järkevää jättää mies vain yhden ymmärrettävän erheen vuoksi? Kuten sinä itsekkin kirjoitit, nainen oli kauniimpi kuin sinä. Aika ymmärrettävää siis jos mies käy kerran kokeilemassa, eikö?kerran täällä vain eletään.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on huvittavaa lueskella. Minulla on ystävätär. Todella kaunis nainen. En ole vielä koskaan tavannut miestä joka ei olisi hänen matkaansa lähtenyt jos ystäväni on halunnut. On sitten ollut varattu tai vapaa. Eli väittäisin että kaikki jotka täällä pauhaavat että en pettäisi, todellakin lähtisivät matkaan tilanteen tullessa. Ja sinulle, petetylle. Onko järkevää jättää mies vain yhden ymmärrettävän erheen vuoksi? Kuten sinä itsekkin kirjoitit, nainen oli kauniimpi kuin sinä. Aika ymmärrettävää siis jos mies käy kerran kokeilemassa, eikö?kerran täällä vain eletään.
No minä en lähtisi. Arvostan ja rakastan sen verran puolisoani, että en lähde kenenkään matkaan. Tilaisuuksia muuten kyllä tommoseen on ollut. Ihan kauniidenkin naisten kanssa. Lisäksi seksi kotona on niin hyvää, että ei senkään takia olisi mitään järkeä tehdä noin.
Ymmärrän, että toiset vaan on semmosia, millaisia ne nyt sitten on. Mä en kuulu teihin. Joten ei kannata heitellä mitään yleistyksiä oman ajatusmaailman pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
No kuinka monta miestä tarkalleen ottaen olet todistanut hänen matkaansa lähteneen? Ei ole yhtäkään naista, joka saisi mukaansa kenet tahansa missä tahansa vastaan tulevan miehen, ei edes mitään merkittävää osaa.
Sulla on täysin vääristynyt kuva ulkonäön merkityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä kertoi kun tuli kotiin reissultaan. Ei ole koskaan jäänyt mihinkään yöksi niin ei ollut ihan normaalia häneltä. Luulinkin alkuun että jotakin on sattunut. Yllätyksenä ei ero lopulta tullut. Ja kuten sanoin, oma pääkoppa ei kestänyt ajatusta. Turha siinä on jatkaa molempien kituuttamista suhteessa silloin enää. Seksiä ei ollut koska aina kun yritimme sain vain mielikuvia miehestä toisen ja paljon minua kauniimman naisen kanssa. Ei vain ollut enää luottamusta tai uskoa siihen että tulisin koskaan riittämään oikeasti ja suhdetta kannattaisi jatkaa. Väleissä olemme edelleen ja lasten asiat saadaan hoidettua ihan hyvin.
Olen samanlainen eli en pystyisi unohtamaan mitä on tapahtunut, mutta ei minua niinkään kauneus häiritsisi, vaan se, että kunnioitus olisi mennyttä. Mitä tuollaisella miehellä tekee, ei mitään. Tunnen itseni, anteeksi kyllä voisin antaa, mutta syy sille anteeksiantamiselle olisi se, että rakkaus ja kunnioitus ovat kadonneet.
Joten ymmärrän sinua hyvin. Hyvä että olette pystyneet lasten asiat hoitamaan sovussa. Eihän se ketään pahaksi ihmiseksi tee, että tuollaista sattuu eli voi tuollainen mies kuitenkin luotettava isä olla, vaikkei puolisona luotettava olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin huomaa, ettet ole kaunis nainen, mutta minä olen ja tiedän, että pakkeja tulee siinä missä muillekin. Jos olisit lukenut ketjun ja ymmärtänyt lukemasi, niin et kirjoittelisi tuollaisia typeryyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen tulee todella kalliiksi ja rasittavaksi kun jatkuva huomiointi vaatimus on ainoa asia mitä haetaan
Mikä ihmeen aivopieru tämä on? Monenko sadan kauniin naisen kanssa olet seurustellut että tuon "tiedät"?
No hyvä, että kauniit naiset sentään ovat turvassa sinun huomioltasi. Kyllä kaltaisiasi hölmöjä miehiä muutenkin riittää.
Vierailija kirjoitti:
En ota, koska olen uskollinen vaimolleni. Kiusausta tietysti tuntisin, mutta tahdonvoimastaan mies tunnetaan.
Tässä on arvostettavan ja kunnioitettavan miehen viesti, jolla on juuri oikea syy torjua kaunis nainen (tai mikä muu nainen tahansa, joka periaatteessa on houkutteleva). Respect.
Kaikki miehet eivät petä tai jos pettävät, syy on rakkaus. Sen hyväksyn, jos mies rakastuu ja pettää, mutta pelkästä huvittelunhalusta pettävä mies tai huonon itsetuntonsa takia pettämisestä kieltäytyvä mies ei ole minun kanssani samaa arvomaailmaa. Hän on kuka tahansa, random-tyyppi, joka ei merkitse mitään. Voi olla ihan ok:kin ihmisenä, mutta sellaista ihmistä ei parisuhdekumppanina voi kunnioittaa. Sellainenhan lähtee kenen tahansa mukaan eli hänelle minä olen kuka tahansa. Ja kuka sellaisen kumppanin tahtoisi? Jos ei ihan hölmö ole.
Vierailija kirjoitti:
No minäkään en lähtisi. Tilaisuuksia on kyllä ollut. Tottakai kaunis nainen houkuttaisi, mutta en ole niin tyhmä että riskeeraisin avioliiton ja perheen hetken huuman takia. Elämä on valintoja ja uskon että valitsemalla näin elän paremman ja onnellisemman elämän.
Jos noin vain tyrkyttäisi itseään herättäisi epäilyksiä. Naiset tuppaavat yleensä haluamaan jotain vastapalvelukseksi. Ilmaista lounasta ei ole.