Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Suomalainen liikkuu 34 kilometriä päivässä henkilöautolla mieluiten. Sähköauto on ainoa oikea tähän.
Vihreä kumous, nyt
25.01.2023 |
Löytyy tietysti henkilöitä, jotka liikkuvat päivittäin yli 300 km ja heille suotakoon polttomoottori.
Muut EV tai julkinen tai polkupyörä.
https://moottori.fi/liikenne/jutut/suomalainen-liikkuu-34-kilometria-pa…
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se pieni mutta ladattavassa autossa on se ettei minulla ole omaa parkkipaikkaa puhumattakaan että siihen parkkipaikkaan voisi saada jatkuvan sähkön auton latausta varten. Tietenkin tämä on minun oma voi voi mutta nestemäistä polttoainetta käyttävän autoni kanssa ei ole ollut vielä koskaan sitä tilannetta että se jää tien varteen akku tyhjänä kun en saa marketin pihassa ladattua sähköä autooni ja pidän hyvänä ajosuoritteena että diesel hlö.autoni kulkee yhdellä täydellä tankilla koko kuukauden käytössäni.
Olen toki jo nähnyt näitä 50-v plus miehiä yömyöhään markettien pihoilla istuskelevan sähköautossaan ja jokin johto menee marketin valaistuun pömpeliin siinä auton edessä? Onko normaalin miehen tuhlattava elämäänsä markettien parkkiksilla iltamyöhään sähköauton lataamisessa ja kun jonoa tulisi tuonne muutamalle sähköpömpelille niin voi olla tuneet pinnassa jollakin lataajalla joskus.
Kuka maksaa lataamisen paikat jotta jokainen sähköauto saa latauksen kun on tarve? Huoltoasemathan perustui kilpailuun ja loput hoiti markkinatalous.