Miksi jollain on vielä televisio?
Kommentit (66)
Meillä on kotona 2 telkkaria ja 2 ulkoista näyttöä. Näytöt on työhuoneissa työjuttuja varten, telkkarit olohuoneessa ja meidän makuuhuoneessa ja ihan muuta kuin työjuttuja varten.
Telkkaria katsotaan siis olohuoneessa ja joskus makuuhuoneessa, näyttöjä käytetään työhuoneissa. Eipä tee mieli istua työhuoneen tuolilla yksin katsomassa tv-ohjelmaa näytöltä, paljon kivempi olla olkkarin sohvalla.
Kellään teillä ei ole ulkona telkkaria. Minulla on, mutta arvatkaapa paljonko maksaa 85" tv, jota voi katsella päivällä auringonpaisteessa ja joka kestää Suomen kelejä. Tesla nyt alennuksessa on halpa siihen verrattuna!
Miksi ei saisi tehdä mitään niinkuin aikaisemmin? Onko se jotain hienompaa, että on kaikki digihärpäkkeet kotona? Itse katson tv:stä ohjelmia ihan suorana. Meillä on erilaisia maksullisia palveluita ja kanavia, on nuorisolla näytöt ja yhdellä seinän kokoinen joku uusinta uutta oleva systeemi, millä voi tuutata nettipelitkin koko seinän kokoiseksi näytöksi.
Silti itse katson tv:stä ohjelmia ihan silloin kun ne sieltä tulevat. Kuuntelen myös radiota. Joitakin perinteitä on kiva noudattaa.
65" on vallan mainio näyttö PS5:lle.
Vaan kun telkkariin ei tarvitse liittää läppäriä, pöytäkonetta, tablettia eikä puhelinta.
Voi käyttää niitä muihin hommiin samalla kun katsoo telkkaria.