Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroopan lääkevirasto varoittaa: Liian usein otetut tehosterokotteet voivat heikentää immuniteettia. Tämä EI OLE provo. Lukekaa itse linkistä. Kuinka usein olet ottanut koronarokotteen?

Leikkiä terveydellä
25.01.2023 |

https://tekniikanmaailma.fi/toistuvat-tehosterokotteet-voivat-heikentaa…

"tehosteannosten ottaminen toistuvasti neljän kuukauden välein voi lopulta heikentää immuunivastetta eli elimistöön tapaa reagoida antigeeneihin"

Siinähän se sitten tuli. Mitäs nyt sitten?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennainen sana on immuunivaste, joka ei ole synomyymi immuunipuolustukselle. Etkö vieläkään tätä tajua?

Vierailija
2/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottanut yhtään tehosteannosta vaan ainoastaan ne kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä luki, että SAATTAVAT.

Vierailija
4/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä on edes neljän kuukauden välein ollut tarjolla? Mulla on jo yli vuosi kolmannesta. 

Vierailija
5/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt niin ja miksi niin vai onko niin?

Vierailija
6/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä on edes neljän kuukauden välein ollut tarjolla? Mulla on jo yli vuosi kolmannesta. 

Esim elinsiirtopotilaille on ollut tarjolla, olen saanut 5 ja hengissä olen vieläkin.

Vierailija
7/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim elinsiirtopotilaille on ollut tarjolla, olen saanut 5 ja hengissä olen vieläkin.

Enkä ole sairastanut koronaa tietääkseni

sama

Vierailija
8/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta

0 koronaa

Työkaverilla kaikki 3 ja yhdessä toimitaan ja 2 koronaa ollut ja niistä saikulla nm6vk ja rokotteiden jälkeen ollut aina kuumeinen viikon, yhteensä 9vk saikkua....

Toimii ja turvallinen

Omassa lähipiirissä taas kymmenillä 2-4 rokotetta ja mitään haittaa niistä ole ollut, jos nyt ei hyötyäkään. Yhtälailla sairastelleet niin rokottamattomat kuin rokotetutkin, samanlaisilla oireilla.

Vierailija
9/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immuunivastehan tarkoittaa sitä, että rokote ei tehoa tai tehoaa huonommin, jos niitä rokotteita annetaan liian usein. Immuunipuolustus on tosiaan eri asia.

Vierailija
10/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo edelleenkään ottanut yhtäkään ja hyvin tässä mennää terveenä kokoajan

Vierailija
11/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lasten rokotusohjelma taitaa sitten mennä uusiksi.

Vierailija
12/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se sitten tosiaan tuli. Tai siis vuosi sitten, jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
13/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä on kohta vuosi joten ajattelin kohta ottaa.

Vierailija
14/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0 rokotetta

0 koronaa

Työkaverilla kaikki 3 ja yhdessä toimitaan ja 2 koronaa ollut ja niistä saikulla nm6vk ja rokotteiden jälkeen ollut aina kuumeinen viikon, yhteensä 9vk saikkua....

Toimii ja turvallinen

Omassa lähipiirissä taas kymmenillä 2-4 rokotetta ja mitään haittaa niistä ole ollut, jos nyt ei hyötyäkään. Yhtälailla sairastelleet niin rokottamattomat kuin rokotetutkin, samanlaisilla oireilla.

Sama juttu. Lisäksi osa sairasti koronan jo ennen ekaakaan rokotusta ja ihan samanlaisin oirein sitten rokotettuna toisen/kolmannenkin kerran.

Kenelläkään ei ole ollut oireeton eikä edes parin päivän lentsu vaan joko kunnon kuumeella höystetty räkätauti tai sitten kokonaan kuumeeton ja hyvin vähän flunssamainenkaan vaan ne oireet on olleet kaikenlaista muuta kuten esim heikotusta, huimausta, epätodellista oloa, tasapaino-ongelmia, silmäongelmia, korvien naksumista, suukipua, päänsärkyä, väsymystä, hurjaa sykettä, hengästymistä, hikoilua, unettomuutta ym.

Vierailija
15/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immuunivastehan tarkoittaa sitä, että rokote ei tehoa tai tehoaa huonommin, jos niitä rokotteita annetaan liian usein. Immuunipuolustus on tosiaan eri asia.

Onko immuunipuolustusta ilman immuunivastetta?

Vierailija
16/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein en rokoteita edes  saanut..4 roktetta kuitenkin saannut ja välit niissä pitkät.Kun ajalaan ei tarjontaa ollut. Edellisen teho mennyt  kun uuden piikin saannut..

Vierailija
17/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko immuunipuolustusta ilman immuunivastetta?

Immuunipuoulustus on olemassa ilman immuunivastetta koronavirukselle.

Vierailija
18/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkasen pitkät piuhat ap:lla kun vuoden vanhaan uutiseen vasta nyt havahtuu.

Vierailija
19/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JAPANI polvilleen:

https://rairfoundation.com/vaccinated-japan-brought-to-its-knees-by-cov…

Olipas tosi asiallisen oloinen lähde. 😂

Vierailija
20/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä vika ihmisessä vaikuttaa niin, ettei ymmärrä sitä, etteivät kaikki johonkin tautiin sairastuneet saa samanlaisia oireita tai kärsi samanlaisista haitoista sen sairauden vuoksi. Esimerkiksi ammattitauteja luokitellaan useaan eri haittaluokkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä