Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroopan lääkevirasto varoittaa: Liian usein otetut tehosterokotteet voivat heikentää immuniteettia. Tämä EI OLE provo. Lukekaa itse linkistä. Kuinka usein olet ottanut koronarokotteen?

Leikkiä terveydellä
25.01.2023 |

https://tekniikanmaailma.fi/toistuvat-tehosterokotteet-voivat-heikentaa…

"tehosteannosten ottaminen toistuvasti neljän kuukauden välein voi lopulta heikentää immuunivastetta eli elimistöön tapaa reagoida antigeeneihin"

Siinähän se sitten tuli. Mitäs nyt sitten?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väestöliitto vaatii riipumattoman tahon selvitystä Suomen ylikuolleisuudesta.

Julkaistu kokoomuksen Verkkolehdessä ja Iltalehdessä.

Suomessa on Euroopan toiseksi suurin ylikuolleisuus.

Kyllä ja todennäköisin syy on korona ja hoitoon pääsyn viivästyminen koronan vuoksi.

Minä pidän yhtä todennäköisenä syynä myös piikkejä.

Tarvitaan riippumaton tutkimus, ilman mitään poliittisia intohimoja.

Ihmusten hengellä ja terveydellä EI SAA tehdä politiikka.

Ja sinä olet alan asiantuntija vai? Luuletko että sinua vähän viisaammat eivät asiaa ole tutkineet ja tutki yhä? Sinä saat pitää todennäköisenä vaikka mitä. Minä pidän todennäköisenä, että olen itse oikeassa. Todennäköisyydet ovat kuitenkin juuri vain todennäköisyyksiä.

Vierailija
82/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei noita nyt koko ajan neljän kuukauden välein kannata ottaa.

Harva saakaan. Kolmannen jälkeen en ole voinut saada enää uutta eikä niitä näemmä saa omalla rahlla yksityistenkään kautta, vaikka viime vuoden lopulla sellaista luvattiin. Olisi kiva, että joku asiantunteva taho (= muu kuin THL) selvittäisi ja kertoisi, kuinka kauan kolmen rokotteen suoja kestää.

Siis mikä suoja?! En tiedä yhtäkään joka ei olisi sairastunut koronaan vaikka kuinka monta rokotetta ottanut. Ja pahasti näyttää siltä että juuri ne joilla eniten rokotteita otettuna sairastelee eniten ja pisimpään. Työpaikallakin juuri nämä ovat melkein putkessa koko ajan sairaslomalla.

Yhtä yllättävää myös että rokottamattomat näyttävät pääsevän taudeista helpommalla?

Olen saanur 5 rokotusta enkä ole sairastanut koronaan kertaakaan tai ylipäätänsä sairastanut yhtään mitään infektiotautia tai muutakaan sairautta. Edellisen kerran lievä flunssa vuonna 2017. Ole hyvä, nyt tiedät jonkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva saakaan. Kolmannen jälkeen en ole voinut saada enää uutta eikä niitä näemmä saa omalla rahlla yksityistenkään kautta, vaikka viime vuoden lopulla sellaista luvattiin. Olisi kiva, että joku asiantunteva taho (= muu kuin THL) selvittäisi ja kertoisi, kuinka kauan kolmen rokotteen suoja kestää.

Siis mikä suoja?! En tiedä yhtäkään joka ei olisi sairastunut koronaan vaikka kuinka monta rokotetta ottanut. Ja pahasti näyttää siltä että juuri ne joilla eniten rokotteita otettuna sairastelee eniten ja pisimpään. Työpaikallakin juuri nämä ovat melkein putkessa koko ajan sairaslomalla.

Yhtä yllättävää myös että rokottamattomat näyttävät pääsevän taudeista helpommalla?

Meidän työpaikalla minä, käsittääkseni ainoa 5 rokotettu, on myös ainoa joka ei ole sairastellut kertaakaan. Muut jatkuvalla soitolla saikulla.

Vierailija
84/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rokotetut sairastuvat todennäköisemmin kuin rokottamattomat

On jo yleisesti hyväksyttyä, että koronaa vastaan rokotetut sairastuvat koronaan. Suhtautuminen jaksaa ihmetyttää minua, varmaan siksi kun se on niin epäloogista. Trendi oli nähtävissä jo 2021. Kun sairaalat rokotuksista huolimatta täyttyivät vakavista koronatautitapauksista, epidemiasta syytettiin rokottamattomia. CDC koetti parantaa tilastoja muuttamalla määrittelyä: jos koronapotilaan toisesta rokotuksesta oli sairaalaan tullessa vajaa kuukausi (Suomessa 21 vrk), hänet laskettiin edelleen rokottamattomaksi. Rokottamattomien syyttelyt ovat hiljenneet vuodenvaihteen 2022 jälkeen. Nyt rokotetut ja rokottamattomat ovat virallisesti ”samanarvoisia”.

Mutta totuus on silti, että rokotetut sairastuvat koronainfektioon enemmän kuin rokottamattomat. Mitä enemmän rokotuksia, sitä enemmän infektioita. Jopa kahden kuukauden välein toistuvia koronatauteja tilastoidaan. Sairastuneilla vain on tapana huokailla: Onneksi on minulla on rokotukset, ajatella miten paha tauti nyt olisi ilman niitä. Juuri niin viranomaiset haluavat sairastuneen ajattelevan, mutta todellisuus osoittaa toista."   EH

A: Jos kansasta 100 % on rokotettuja, ovat myös kaikki sairastuneet rokotettuja.

B: Rokotus ei suojaa tartunnalta.

Ole hyvä.

Paitsi ettei tuo mene suhteessa kun näyttää ilmeisen selvälle että juuri rokotetut sairastavat enemmän kuin ne tokottamattomat. Ole hyvä vaan.

Olet väärässä. Ole hyvä vaan. THL:n käppyrä näyttää toisin.

Vierailija
85/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja todennäköisin syy on korona ja hoitoon pääsyn viivästyminen koronan vuoksi.

Ja sinä olet alan asiantuntija vai? Luuletko että sinua vähän viisaammat eivät asiaa ole tutkineet ja tutki yhä? Sinä saat pitää todennäköisenä vaikka mitä. Minä pidän todennäköisenä, että olen itse oikeassa. Todennäköisyydet ovat kuitenkin juuri vain todennäköisyyksiä.

Lopeta jo tuo älyvapaa mölyäminen.

Pata kattilaa

Vierailija
86/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotevastaisilta trolleilta loppui näköjään tuttuun tapaan copy-pastetettava ja menivät henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
87/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaläksy kaikille tietämättömille 25.1.2023

Googleta: Fimea, koronarokotteen haitat.

Löydät sieltä haittavaikutusluettelot kaikkien koronarokotteiden osalta.

Lue ne huolellisesti läpi ja sisäistä ne.

Yksi haittavaikutus on tämä:

Covid-19

Jos joku ei vielä tiedä, Covid-19 on sama kuin koronatauti. Koronarokotteesta voit saada koronataudin haittavaikutuksena.

Tätä älyvapaata huutoa olen seurannut jo 2 vuotta. Nyt ihmettelen, ovatko ihmiset oikeasti niin sivistymättömiä, etteivät ole käyneet vieläkään Fimean sivulla?

Ei voi. Et tajua miten lääketutkimus toimii. Jos testataan migreenilääkettä ja saan testin aikana migreenin, merkitään migreeni lääkkeen haittavaikutukseksi, sillä kaikki tutkimuksen aikana tulleet haitat pitää merkitä ylös. Ja BTW, Comirnatyn lääkeyhteenvedossa EI mainita koronaa haittavaikutuksena.

Vierailija
88/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko mihinkään ryśśien misinformaatioon.

Ilta-Sanomienkin jälkikorona-artikkeli kommentoivat lukematta ja varsinkaan ymmärtämättä. Luulevat vielä että Piikkiproteiini-sanalla on jotain tekemista rokottamisen kanssa.  On ne fiksuja.

Jotenkin aika propagandalle tuntuu, kun kun suomalaisistakin rokotteen on saanut lähes 80 prosenttia ja rokotevastaiset jakavat tuota misinformaatiotaan aika ahkerasti. Ja aina kaikki on rokotteen syytä, kummallista, että vielä jotkut useammakin rokotteen saaneet töissäkin käyvät eikä valtaosa kansasta ole jo 2 vuotta mv-lehden lupauksen mukaan kuolla kupsahtanut.

Toki mielellään lasketaan ne rokotteeseen kuolleiksi nekin mijoonat koronaan kuolleet, kun vielä ei ollut rokotteita edes kehitetty.

Et ole tainnut juurikaan aiheeseen tutustua. Ennen rokotteita ei kuolleisuus ollut sen kummempi kuin edellisenä vuonnakaan ennen koronaa eli 2019. Kuolleisuus pomppasi vasta siinä kohtaa jyrkkään nousuun kun rokotukset alkoivat eli 2021 ja 2022. Käypäs nyt vähän katsomassa tilastoja 😊

Pomppasivat siis siinä vaiheessa kun nopeasti leviävät koronavariantit tulivat ja rajoitteista luovuttiin.

Vierailija
89/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tuo älyvapaa mölyäminen.

Eiköhän se älyvapaa mölyäminen tule jostain ihan muualta.

Vierailija
90/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid-19

Jos joku ei vielä tiedä, Covid-19 on sama kuin koronatauti. Koronarokotteesta voit saada koronataudin haittavaikutuksena.

Tätä älyvapaata huutoa olen seurannut jo 2 vuotta. Nyt ihmettelen, ovatko ihmiset oikeasti niin sivistymättömiä, etteivät ole käyneet vieläkään Fimean sivulla?

Ja kun olet perehtynyt luetteloihin, pohdi asiaa.

Monet haittavaikutukset ovat oikeasti niin vakavia ja hengenvaarallisia, että ne voivat aiheuttaa k u o l e m a n.

Malta mielesti ja mieti.

Ei ole vaikeaa loogisesti päätellä, että rokotteet voivat olla syynä ylikuolleisuuteen.

Älä ajattele tunteella. Ajattele tällä kertaa vain järjellä tätä asiaa.

Sinun pitäisi nyt ajatella järjellä ja loogisesti, sillä monet haittavaikutuksista eivät ole vakavia ja hengenvaarallisia.

Vierailija
91/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ölövi pölövästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaisilta trolleilta loppui näköjään tuttuun tapaan copy-pastetettava ja menivät henkilökohtaisuuksiin.

K-piikkiläisethän ne niitä rokotevastaisia ovat kun kelpasi koronatorjuntaan kokeellinen mrna-piikki muttei normaali rokote

Voi luoja! 🙄🙄🙄

Vierailija
92/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Covid-19

Ei voi. Et tajua miten lääketutkimus toimii. Jos testataan migreenilääkettä ja saan testin aikana migreenin, merkitään migreeni lääkkeen haittavaikutukseksi, sillä kaikki tutkimuksen aikana tulleet haitat pitää merkitä ylös. Ja BTW, Comirnatyn lääkeyhteenvedossa EI mainita koronaa haittavaikutuksena.

Kävitkö jo katsomassa kaikkien rokotteiden kaikki haittavaikutukset?

Jokainen ymmärtää, että siellä on mainittu haittavaikutuksina kuolemaan johtaneita haittavaikutuksia.

Totaalisen vastuutonta pumpata ihmisiin tuollaisia nesteitä. Ja vielä monta, yksi ei edes muka riittänyt.

Olen käynyt ne työni puolesta läpi jo kauan sitten. Käy sinä katsomassa vaikka Buranan valmisteyhteenveto ja palataanpa sen jälkeen asiaan uudelleen.

Vierailija
93/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Olen saanur 5 rokotusta enkä ole sairastanut koronaan kertaakaan tai ylipäätänsä sairastanut yhtään mitään infektiotautia tai muutakaan sairautta. Edellisen kerran lievä flunssa vuonna 2017. Ole hyvä, nyt tiedät jonkun.[/quote]

Sama täällä, viisi rokotetta ja viimeksi flunssassa ennen koronaepidemiaa. Työpaikalla sairauslomalla ovat olleet ne samat ihmiset, jotka ovat ennenkin olleet usein poissa.

Vierailija
94/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta-Sanomienkin jälkikorona-artikkeli kommentoivat lukematta ja varsinkaan ymmärtämättä. Luulevat vielä että Piikkiproteiini-sanalla on jotain tekemista rokottamisen kanssa.  On ne fiksuja.

Jotenkin aika propagandalle tuntuu, kun kun suomalaisistakin rokotteen on saanut lähes 80 prosenttia ja rokotevastaiset jakavat tuota misinformaatiotaan aika ahkerasti. Ja aina kaikki on rokotteen syytä, kummallista, että vielä jotkut useammakin rokotteen saaneet töissäkin käyvät eikä valtaosa kansasta ole jo 2 vuotta mv-lehden lupauksen mukaan kuolla kupsahtanut.

N

Toki mielellään lasketaan ne rokotteeseen kuolleiksi nekin mijoonat koronaan kuolleet, kun vielä ei ollut rokotteita edes kehitetty.

Et ole tainnut juurikaan aiheeseen tutustua. Ennen rokotteita ei kuolleisuus ollut sen kummempi kuin edellisenä vuonnakaan ennen koronaa eli 2019. Kuolleisuus pomppasi vasta siinä kohtaa jyrkkään nousuun kun rokotukset alkoivat eli 2021 ja 2022. Käypäs nyt vähän katsomassa tilastoja 😊

Pomppasivat siis siinä vaiheessa kun nopeasti leviävät koronavariantit tulivat ja rajoitteista luovuttiin.

Näillä varianteilla peitellään piikkikuolemia. Mutta se mikä minua ihmetyttää on, että miten nopeasti ihmiset unohtivat koronapassit ja lähestulkoon noitavainon kaltaiset toimet rokottomattomia kohtaan.

Ei peitellä. Eikä ollut noitavainon kaltaisia toimia.

Vierailija
95/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Näillä varianteilla peitellään piikkikuolemia. Mutta se mikä minua ihmetyttää on, että miten nopeasti ihmiset unohtivat koronapassit ja lähestulkoon noitavainon kaltaiset toimet rokottomattomia kohtaan.

Kuolemat pomppasivat koko maailmassa miljooniin kuolleisiin juuri silloin, kun korona levisi, eikä vielä ollut rokotteita. Onhan tämä nyt tietysti sitä korkeampaa matematiikkaa, jota on igorin ja rokotevastaisten vaikea ymmärtää.

Rokotteilla pelastettiin Suomessakin lähes 5000 ihmishenkeä.

Mutta eiväthän nämä tuolle harhalle mitään voi, täytyy yrittää ymmärtää ja säälia.

Vierailija
96/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa tästä(kin) keskustelusta, että monet piikitetyt kärsivät kognitiivisesta dissonanssista. Eivät luultavasti tule koskaan uskomaan, että ylikuolleisuudet paljon piikitetyissä maissa voisivat johtua piikeistä.

Sinäpä sen sanoit.

Kyse on kognitiivisesta dissonanssista. Seurasin mölyämistä pari vuotta. Se oli täysin älyvapaata, ikään kuin ihmisten järki olisi yhtäkkiä kadonnut jonnekin. Kysehän on kognitiivisesta dissonanssista.

Kenelle sinä nyt oikein kuvittelet kommentoivasi? Tajuathan, että tämä on anonyymi palsta?

Vierailija
97/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin oon tässä viimeisen vuoden ajan ollut koko ajan kipeä. Nyt oon toisen kerran flunssassa tammikuun aikana.

Vierailija
98/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän työpaikalla minä, käsittääkseni ainoa 5 rokotettu, on myös ainoa joka ei ole sairastellut kertaakaan. Muut jatkuvalla soitolla saikulla.

Minkä perussairauden takia sinulle on annettu 5. koronarokotetta?

Amerikkalaislääkärit hoitavat koronapotilaita hyvällä menestyksellä mm. reuma- ja allergialääkkeillä, joten voihan olla että perussairautesi lääkitys toimii tehokkaana estolääkityksenä koronaviruksen suhteen. 

Laitapa luotettava linkki väitteesi tueksi vai propagandaako levität?

Vierailija
99/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin oon tässä viimeisen vuoden ajan ollut koko ajan kipeä. Nyt oon toisen kerran flunssassa tammikuun aikana.

Harmillista. Hengityssuojainta käyttämällä ei kyseistä ongelmaan olisi.

Vierailija
100/108 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ölövi pölövästi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-piikkiläisethän ne niitä rokotevastaisia ovat kun kelpasi koronatorjuntaan kokeellinen mrna-piikki muttei normaali rokote

Voi luoja! 🙄🙄🙄

Niin,  sitä samaa  minäki ihmettelen...tuskin olemme ainoat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme